Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Grenzeloos verliefd

Dit heb ik altijd een leuk tv-programma gevonden. Mooi dat het terug is! 

Zojuist heb ik de nieuwste aflevering teruggekeken.
Wat begint als een correspondentie met een Amerikaanse gevangene, leidt voor Julia (19) tot een verhuizing naar een trailerpark in Dallas. Ze heeft nu een relatie met Kyle (31) en is na zijn vrijlating bij hem gaan wonen.

Dit is in ieder geval een aflevering die me zal bijblijven. Ik vond Julia een lief en mooi, maar ook een naïef meisje. Ik ben blij dat ze uiteindelijk tot inkeer is gekomen. 

Spoiler:

Julia woont nu in Nederland en doet de koksopleiding. Kyle woont in Dallas. Ze hebben nog wel contact, maar hebben geen relatie meer. 


Oh dat eind heb ik gemist dan, want bij mij eindigde het dat ze trouwplannen hadden. Moet voor die moeder toch ook verschrikkelijk zijn dat je dochter het aanlegt met een drugscrimineel die al wat jaartjes heeft moeten brommen. 

Moeder riep nog voordat ze het vliegtuig instapte: ik ben trots op je! 

redbulletje schreef op 25-08-2022 om 20:17:

Oh dat eind heb ik gemist dan, want bij mij eindigde het dat ze trouwplannen hadden. Moet voor die moeder toch ook verschrikkelijk zijn dat je dochter het aanlegt met een drugscrimineel die al wat jaartjes heeft moeten brommen.

Dat was te horen in een update op facebook van Net5.
Ik haalde daar overigens niet meteen uit dat het helemaal over was, maar misschien heb ik niet goed geluisterd.

Courage schreef op 25-08-2022 om 20:28:

[..]

Dat was te horen in een update op facebook van Net5.
Ik haalde daar overigens niet meteen uit dat het helemaal over was, maar misschien heb ik niet goed geluisterd.

Irritant dat ze dat dan niet gewoon op het eind van de uitzending zelf laten weten ipv naar internet te verwijzen.

Dit programma is echt het enige dat ik mis van live tv 😅. Misschien dat ik ga kijken of ik het op de KIJK app kan zien. Het klinkt weer heerlijk.

Dezyi

Dezyi

25-08-2022 om 20:56 Topicstarter

redbulletje schreef op 25-08-2022 om 20:17:

Oh dat eind heb ik gemist dan, want bij mij eindigde het dat ze trouwplannen hadden. Moet voor die moeder toch ook verschrikkelijk zijn dat je dochter het aanlegt met een drugscrimineel die al wat jaartjes heeft moeten brommen.

Op het einde merkte ik al enigszins dat Julia afstand nam van Kyle. Hij begon over kinderen, terwijl zij aangaf veel te willen sparen.

De spoiler die ik plaatste, is overigens een update die op de Instagram/Facebook van Net5 staat!

Zo'n heerlijk programma! En een leuke eerste uitzending. Lijkt me heel erg als je dochter dergelijke keuze maakt hoor, poe. Vind het wel knap hoe dat meisje het allemaal deed en was blij met de update. 

Dezyi

Dezyi

25-08-2022 om 20:58 Topicstarter

Courage schreef op 25-08-2022 om 20:28:

[..]

Dat was te horen in een update op facebook van Net5.
Ik haalde daar overigens niet meteen uit dat het helemaal over was, maar misschien heb ik niet goed geluisterd.

Oh wellicht was het mijn invulling dan dat ze helemaal uit elkaar zijn. Julia was er inderdaad ook niet heel duidelijk over. Ze zei eerst "we spreken elkaar bijna dagelijks". Daarna zei ze "we spreken elkaar af en toe". Ook vermeldde ze dat ze "on good terms" zijn. Ik ging er daarom van uit dat ze geen stel meer zijn, maar wel vriendschappelijk contact hebben. 

Oh leuk, is het er weer? Ik ga kijken!

hele bijzondere mensen weer… ik heb weer met open mond gekeken

Nou, hier ook. Ik snap niet dat die moeder niet ingreep.
Kansloos

Nou zeg, wat een  toppertjes Julia en Kyle! 

ik heb het net zitten kijken. Wat een kansenparel die Kyle! De helft van de tijd was hij onder de invloed... kan geen baantje houden omdat hij blijkbaar agressief doet tegen klanten. Waarom zou je in godsnaam in een caravan gaan wonen bij zo iemand. Ik kan er echt niet bij...

Was dat nou zijn eigen caravan? Best een duur luxe ding.

Hij reed wel een dure truck. Maar in t begin was ie blauw en later zilverkleurig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.