Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Great Britisch Bake off

Vanavond weer een nieuwe aflevering! Wie kijkt er mee?


Oeh! Leuk

Ik ben van de partij!

Bloemenzee

Bloemenzee

08-07-2021 om 20:44 Topicstarter

Japanse week. Ik vind het wel een leuk thema, wat anders dan direct bak-gerelateerd, zoals deegweek.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

08-07-2021 om 20:45

Wel een totaal ander thema, ik ben vooral benieuwd of het resultaat smakelijk is.

Ah, ik ga het later terug kijken, maar dit topic komt wel alvast bij mijn favorieten.

Ik kijk ook! 

ben erg benieuwd naar de jiggle cake en avocado cake. 

Ik heb net de aflevering zitten kijken, erg leuk om ander gebak te zien. Vooral de gestoomde broodjes leken mij erg lekker!

Heb de aflevering gisteren gezien, vond het ook leuk om eens een ander soort baksels te zien 😀. Die gestoomde broodjes leken mij ook wel lekker ja. 

Tot dusver nog maar één handshake! 

hij is wat korter, grumpy, strenger, maar dat vind ik helemaal niet erg! 

Ahh nee, mijn favoriet eruit! Vind het nu wel echt een sterke groep die nog over is; niemand waarvan je denkt "hoe heeft die zo ver kunnen komen?"

Peter en Lottie zijn nu mijn favorieten.

is er heel engeland bakt vandaag? Ik zie het niet in mijn tv  gids

Bloemenzee

Bloemenzee

15-07-2021 om 20:31 Topicstarter

Nee, vanwege het overlijden van Peter R de Vries is de programmering aangepast.

oh, jammer. Ik snap het wel hoor, maar ik was even toe aan iets luchtigs kijken na alle ellende vandaag. 

Jammer maar begrijpelijk inderdaad! 

Lottie is ook wel een favoriet van mij. Ze doet me een beetje denken aan Maeve uit de serie 'Sex Education'.

Patatflip schreef op 15-07-2021 om 21:04:

Jammer maar begrijpelijk inderdaad!

Lottie is ook wel een favoriet van mij. Ze doet me een beetje denken aan Maeve uit de serie 'Sex Education'.

Ja!! Dat is het! Vraag me al de hele tijd af aan wie ze me doet denken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.