Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-11-2025 om 16:03
Goede podcasts
Sinds de podcast Op zoek naar Marlotte ben ik dit medium aan het ontdekken.
Tot nu toe heb ik beluisterd:
- Eefke; in rook opgegaan
- De verloren zaak van José
- In de ban van Rian (daar ben ik mee gestopt).
En nu begonnen aan Hitlers meisjesschool.
Wat zijn jullie aanraders qua podcasts?
Deel in dit topic je tips en eventuele afraders.
😄
Miss_Moneypenny
03-12-2025 om 09:40
GroenTuintje schreef op 24-11-2025 om 13:53:
ik ga die podcast “Jacob, dood in Qatar,” ook maar eens luisteren
Al geluisterd? Zo ja, wat vond jij er van?
Ik heb als laatste De gestolen kinderen geluisterd. Ook weer erg interessant. Gaat over adopties uit Chili en de Nederlandse ‘non’ die hier bij betrokken was.
Tijgeroog
03-12-2025 om 10:36
En onbekende kinderen. Over een kindertransport met joodse onderduikpeuters, die op 1 na allemaal de oorlog hebben overleefd. (
GroenTuintje
03-12-2025 om 10:43
Miss_Moneypenny schreef op 03-12-2025 om 09:40:
[..]
Al geluisterd? Zo ja, wat vond jij er van?
Ik heb als laatste De gestolen kinderen geluisterd. Ook weer erg interessant. Gaat over adopties uit Chili en de Nederlandse ‘non’ die hier bij betrokken was.
Ik vond hem goed
alleen jammer van het open einde
Courage
04-12-2025 om 15:29
Ik ben nu op Spotify 'De ware Jacob' aan het luisteren. Deze is van Dagblad van het Noorden, deel 4 is online gezet, er volgen er nog 4.
Gaat over een enorm grote oplichter (Rob Jacob) die niet zo heel bekend is. Heel boeiend! Maar nu moet ik geduld hebben tot de rest ook online staat, elke dinsdag een nieuwe aflevering.
GroenTuintje
04-12-2025 om 21:04
Courage schreef op 04-12-2025 om 15:29:
Ik ben nu op Spotify 'De ware Jacob' aan het luisteren. Deze is van Dagblad van het Noorden, deel 4 is online gezet, er volgen er nog 4.
Gaat over een enorm grote oplichter (Rob Jacob) die niet zo heel bekend is. Heel boeiend! Maar nu moet ik geduld hebben tot de rest ook online staat, elke dinsdag een nieuwe aflevering.
Ben benieuwd