Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Five days inside

Eerste aflevering
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bezoekt Froger De Veilige Veste, een opvangcentrum waar kinderen en vrouwen verblijven die met heftig seksueel geweld te maken hebben (gehad). Daar hoort ze allerlei schokkende verhalen die ze niet voor mogelijk had gehouden. Froger ziet hoe de jonge bewoners door middel van intensieve therapie voorbereid worden op een terugkeer in de maatschappij.


Ik vind het een heel mooi programma om te kijken. Doordat ze echt 5 dagen en nachten achter elkaar in zo'n instelling zitten krijg je wel een mooi beeld. Ik vind dat Natasha het ook heel mooi doet. 

Ik keek het ook altijd. Wanneer begint het weer?

Reflectione

Reflectione

01-09-2021 om 22:09 Topicstarter

Vanavond 20:30

Reflectione schreef op 01-09-2021 om 22:09:

Vanavond 20:30

Hmmmmz …  Man had voetbal op staan. Ik kijk het morgen wel terug. 

De eerste aflevering vond ik meteen weer vrij heftig 🥺

Reflectione

Reflectione

02-09-2021 om 06:41 Topicstarter

Hobbyist schreef op 02-09-2021 om 06:29:

De eerste aflevering vond ik meteen weer vrij heftig 🥺

Nou inderdaad, erg heftig! Afschuwelijk, respect ook voor de mensen die er werken. Je zou dit soort verhalen maar dagelijks horen, poe. Ik zou het niet kunnen. 

Ik vond eerste aflevering niet veel aan. Te jonge doelgroep, die niets interessants kan vertellen .

Reflectione

Reflectione

10-09-2021 om 19:58 Topicstarter

Iemand gekeken naar de tweede aflevering over epilepsie?

Reflectione schreef op 10-09-2021 om 19:58:

Iemand gekeken naar de tweede aflevering over epilepsie?

Ga ik nu toevallig kijken! 

Heftig denk ik. Want bij mijn dochter zijn er ook vermoedens van epilepsie geweest. Denk dat ik na het kijken van deze aflevering nog extra dankbaar ben dat dat uiteindelijk niet zo bleek te zijn bij ons. 

Reflectione

Reflectione

10-09-2021 om 21:02 Topicstarter

Regendrup. schreef op 10-09-2021 om 20:01:

[..]

Ga ik nu toevallig kijken!

Heftig denk ik. Want bij mijn dochter zijn er ook vermoedens van epilepsie geweest. Denk dat ik na het kijken van deze aflevering nog extra dankbaar ben dat dat uiteindelijk niet zo bleek te zijn bij ons.

Vond het mooi om te zien, en interessant. Mijn man heeft epilepsie maar gelukkig gewoon onder controle. 

Lijkt me heel naar als je kind het heeft! Blij voor je dat het niet zo was. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.