Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Festivals!


Poekewiki

Poekewiki

15-06-2022 om 15:07 Topicstarter

Ik knal dit topic maar eens naar boven, want het is eindelijk zover.  Dit weekend Pinkpop inclusief gratis hittegolf.  Eerlijk gezegd ben ik er wat bang voor.  Hoe blijf ik koel ?

Natte handdoek op je hoofd, zorgen dat je in ieder geval een pet op hebt. Je goed insmeren en veel water drinken

stokstaart schreef op 15-06-2022 om 15:29:

Natte handdoek op je hoofd, zorgen dat je in ieder geval een pet op hebt. Je goed insmeren en veel water drinken

Pet regelmatig onder de kraan houden en nat opzetten.Wij zijn paar jaar geleden op meerdere festivals geweest toen het zo heet was en dat deed ik. 

En geen, of nauwelijks, alcohol drinken. Ik dronk nu Radler afgewisseld met water, cola en dan weer eens een gewoon biertje.

Ja inderdaad, bij gebrek aan handdoek deed ik dat ook met pet. Maar natte handdoek ligt ook op je schouders en is extra koel en voorkomt meer verbranding.

Poekewiki schreef op 15-06-2022 om 15:07:

Ik knal dit topic maar eens naar boven, want het is eindelijk zover. Dit weekend Pinkpop inclusief gratis hittegolf. Eerlijk gezegd ben ik er wat bang voor. Hoe blijf ik koel ?

O heerlijk ouderwetsch 😎 Pinkpop wordt het niet dit jaar maar wel DTRH en Lowlands. Hopelijk hebben we dan ook mooi weer.

Poekewiki

Poekewiki

15-06-2022 om 16:36 Topicstarter

vind jij dit echt lekker festival weer Poëzie? Doe mij maar een graadje of 22 met een windje (zelfs een klein miezertje- niet te lang) mag wel.  Dan heb ik wat minder last van de zwoksels van de langere medemensen

Afgelopen weekend naar Into the Grave geweest, was fantastisch én heerlijk festivalweer! Zo rond de 20 graden, zonnetje, genieten. 

Ook hele hete Graspops meegemaakt. Wát een hel. Veel drinken, water en cola. Petje idd. Maar toch al een paar keer een zonnesteek opgelopen daar... 

Sterkte maar vooral heel veel plezier op Pinkpop! 

Poekewiki

Poekewiki

20-06-2022 om 15:37 Topicstarter

Ik leef nog Wel heb ik de zaterdag de hele tijd gedacht "I'm getting too old for this shit".  Maar het was het allemaal waard.  Hele leuke optredens gezien.  Nu een beetje heel erg gaar aan het werk.  Sorry baas

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.