Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Festivals!

Ze mogen eindelijk weer: de festivals.  Ik heb zo'n zin in de zomer. 
Ik was gewoon benieuwd of hier nog andere festivalgangers zitten en wat er zo al op jullie planning staat.  Misschien kunnen we hier al wat voorpret beleven.

Ik heb de aftrap al gegeven op Paaspop afgelopen weekend en dat was al hartstikke leuk. 
Waar kijken jullie naar uit ?


GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

22-04-2022 om 13:38

Ik ben pas naar Rebirth geweest en in Juni nog naar Harmony of Hardcore. 

JtM

JtM

22-04-2022 om 13:48

Op koningsdag gaan we naar een festival, dan lakedance en intents nog. Ik heb er zin in!

Jazeker, Down the rabbit hole begin juli en Lowlands eind augustus 

Ik heb al geoefend met een menigte bij Royal Blood en Nothing but thieves 

Poekewiki

Poekewiki

22-04-2022 om 14:44 Topicstarter

Royal Blood ga ik Pinkpop zien en Nothing but Thieves op Rock Werchter - kijk er nu al naar uit.  

Zo'n menigte went toch best wel snel weer hé.  Zelfs in een zweterige tent heb ik gemerkt afgelopen weekend

Zo'n menigte met blije mensen went zeker snel weer! Fantastisch was het, wat heb ik dat gemist de afgelopen twee jaar!

Ik ken niet echt mensen om mee naar een festival te gaan en ga dus vaak wel alleen naar concerten maar niet naar een festival.
Dit is dus eigenlijk een verkapte tvp om inspiratie op te doen

Elfia en Castlefest 

Voldoende concerten op het programma staan de komende 3 maanden. En 1 festival tot nu toe. We gaan naar het guilty pleasure festival, 1 dag. En heeeeel misschien ook nog naar Stadpark live maar dat ligt een beetje aan de centjes tzt.

niet naar grote festivals, wel naar wat dingen hier in de buurt. Enorm veel zin in! 

ik was een echte festivalganger, maar heb nu een baby. Wil hem liever nog geen dagen laten logeren... wellicht dat ik van de zomer naar een dagjesfestival kan. 

ik ga naar Into the Grave in juni en naar Dynamo metalfest in augustus. Voor Dynamo metalfest moest ik echt rekening houden met vakantie boeken. 
Maar ik ben gelukkig op tijd terug.
Heel veel zin in!

Lakedance, Sensation, Tomorrowland, Dance Valley, Misteryland.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-04-2022 om 20:54

Marie111 schreef op 22-04-2022 om 15:28:

Elfia en Castlefest

Elfia! Daar wil ik ook weer eens naartoe , zo leuk 

Bloem75 schreef op 22-04-2022 om 17:37:

ik ga naar Into the Grave in juni en naar Dynamo metalfest in augustus. Voor Dynamo metalfest moest ik echt rekening houden met vakantie boeken.
Maar ik ben gelukkig op tijd terug.
Heel veel zin in!

Aah gaaf, dynamo metalfest! 😁😁

Poekewiki

Poekewiki

22-04-2022 om 21:59 Topicstarter

stokstaart schreef op 22-04-2022 om 15:27:

Ik ken niet echt mensen om mee naar een festival te gaan en ga dus vaak wel alleen naar concerten maar niet naar een festival.
Dit is dus eigenlijk een verkapte tvp om inspiratie op te doen

Ik ben vroeger wel alleen gegaan, toen vrienden allemaal geen budget hadden.  Vond ik toen niet vervelend.  Ben toen wel niet blijven kamperen, dat zou ik minder vinden.

Als je zin hebt om te gaan, zou ik het toch eens proberen voor een dagje.

Of hier een oproepje doen misschien ?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.