Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Fenomenale reclames

Ik moet ineens denken aan die reclames voor een of ander energiebedrijf. Met Loes Luca. Die waren zo goed. Stevige staartmans. En van die nieuwe vriendin van haar man die het infuusje zo goed kon aangeven. Neem het maar. NEEM ME MAAR!!!

Thora schreef op 28-07-2025 om 12:47:

Ik moet ineens denken aan die reclames voor een of ander energiebedrijf. Met Loes Luca. Die waren zo goed. Stevige staartmans. En van die nieuwe vriendin van haar man die het infuusje zo goed kon aangeven. Neem het maar. NEEM ME MAAR!!!

Loes Luca <3 ik speel nog elke avond een stévig robbertje bridge 

Ginevra schreef op 28-07-2025 om 13:07:

[..]

Loes Luca <3 ik speel nog elke avond een stévig robbertje bridge

Milieu? Ach man ik  kom uit een voortreffelijk milieu

Ik vind die Skoda reclame met die wezens van bagage erg goed. Goede muziek ook erbij.... Dit is echt wat reclame hoort te zijn.

O, die vind ik juist verschrikkelijk... 😁🤣

Die reclame destijds van Heineken volgens mij. Met die inloopkoelkast vol met bier. De hysterische reactie van die kerels. Wat moeten die een lol gehad hebben tijdens de opnames.

Thora schreef op 13-08-2025 om 15:21:

Die reclame destijds van Heineken volgens mij. Met die inloopkoelkast vol met bier. De hysterische reactie van die kerels. Wat moeten die een lol gehad hebben tijdens de opnames.

Ja, die vond ik ook heel erg leuk!

Ik zag deze week een reclame voor een of ander speelgoedmerk. Eerst laten twee paarden een scheet, dan de cowboys die erop zitten en vervolgens komt er een barbie in beeld en ja hoor, ook zij laat een scheet. Echt hilarisch zoals het gebracht wordt. 

De boodschap is dat met speelgoed kinderen kunnen spelen zoals ze willen. Ook als dit betekent dat er scheten gelaten worden.

Even Apeldoorn bellen. Geniaal weer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.