Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.


Doornvogel schreef op 01-09-2023 om 16:02:

[..]

Ja alleen er wordt hier tot nu niet veel geschreven.

Hoi Doornvogel. Ik vond het al zo vreemd dat jij toen een ban kreeg

Leuk je weer te ‘zien’

Er zitten er veel op fok

Ik kan het topic bij Fok niet vinden. Ik zoek bij Showbiz, maar zie het niet staan. 

Roest schreef op 01-09-2023 om 16:50:

Ik heb mijn account ook weer eens afgestoft. Wat een gedoe bij Viva zeg. Ik begin mij toch af te vragen of AM soms met een advocaat heeft gedreigd. Ik vond echt dat er oke (wel soms fel) geschreven werd. Maar zeker over de kinderen werd het altijd netjes gehouden.


op grond waarvan zou ze met een advocaat dreigen? Omdat er gereageerd wordt op wat ze voor haar volgers op haar openbare account schrijft? Negatieve aandacht was ook aandacht, schreef ze nog van de week. En voor die aandacht deed ze het. 

Ik vind het een rare vorm van censuur elders. 

Smaad misschien? Het is maar een gokje hoor, maar ik vind het zo vreemd dat ze zo gebrand zijn op dit topic, terwijl er op andere topics veel ergere dingen worden geschreven. Daardoor krijg ik het gevoel dat er iets achter de schermen aan de hand is. 

Hier ook mijn account afgestoft. Ik had mij op Viva al onder een steen geplaatst. Ik begrijp helemaal niet waarom er nu ineens zo streng door de mods gedaan wordt. Het ging er soms wel fel aan toe, maar de laatste tijd vond ik het we meevallen. En er wordt alleen gereageerd op wat ze zelf op insta kwakt. Dat is vragen om reacties. 
Zij gooit zelf een negatieve review meermaals op haar insta (oké was wel een gefrustreerd persoon) dan mag er toch op een forum ook op gereageerd worden. 
Op fok kan ik trouwens ook geen topic vinden. 

Roest schreef op 01-09-2023 om 17:13:

Smaad misschien? Het is maar een gokje hoor, maar ik vind het zo vreemd dat ze zo gebrand zijn op dit topic, terwijl er op andere topics veel ergere dingen worden geschreven. Daardoor krijg ik het gevoel dat er iets achter de schermen aan de hand is.

Dat gevoel kreeg ik er ook bij. Op viva kan ze de negatieve reacties niet zelf wissen...

Roest schreef op 01-09-2023 om 16:56:

Ik kan het topic bij Fok niet vinden. Ik zoek bij Showbiz, maar zie het niet staan.

mag de link niet kopieëren denk

Staat onder SHO/familievloggers 

Dico schreef op 01-09-2023 om 17:37:

[..]

mag de link niet kopieëren denk

Staat onder SHO/familievloggers

Het topic kun je alleen zien als je geregistreerd/ingelogd bent.

Bloemkool schreef op 01-09-2023 om 17:40:

[..]

Het topic kun je alleen zien als je geregistreerd/ingelogd bent.

Ah ja tuurlijk, je hebt gelijk!

die pagina op Fok geeft error bij mij

Hallekie schreef op 01-09-2023 om 17:51:

die pagina op Fok geeft error bij mij

Ben je geregistreerd en ingelogd?

Hallo, hier zit dus iedereen na het AMgate op Viva? Wat een gezeur zeg. Pure censuur. Er werd werkelijk niets bijzonders daar gezegd. 

op Fok zitten nog meer kom ik net achter. Daar is het wat levendiger dan hier

en mee eens, pure censuur. Ik begrijp er echt totaal niks van. 

Wat een takkeweer bij hun op de fiets. Ik heb vanmiddag lekker in de zom gezeten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.