Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Brr waarom moet die vierjarige al op zo'n brommertje? (AM)

Rosehip

Rosehip

22-08-2021 om 21:14 Topicstarter

Reflectione schreef op 22-08-2021 om 20:43:

Ik vind dat ook niks.

Maar blijkbaar moet het motorrijden met de paplepel ingegoten worden.

Rosehip

Rosehip

22-08-2021 om 21:18 Topicstarter

Idris schreef op 22-08-2021 om 16:03:

[..]

Als je het verhuurt met 3 slaapkamers en voor 6 personen, dan is het toch prima? Er hoeft toch echt niks bij 'voor de verhuur'.

Dit dus. De woonkamer en keuken zijn veel te klein voor meer dan 6 personen.

Bovendien lijkt het nieuwbouw. Het was zelfs volledig ingericht! Gemaakt om zo in te stappen en vakantie te vieren. Heelijk makkelijk.
Als je een huis met 4 slaapkamers en sauna wil, en genoeg te besteden hebt, dan zoek je toch een huis dat beter geschikt is?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 21:20

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 16:14:

[..]

Ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt en dacht. Zoals je mijn bericht leest die 11x geliked is.

Ooohhh... is het toch een soort ranking. Ok.  

Idris schreef op 22-08-2021 om 21:20:

[..]

Ooohhh... is het toch een soort ranking. Ok.

Waarom moet de sfeer altijd zo verpest worden door bepaalde plaatsers 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 21:23

Dico schreef op 22-08-2021 om 16:49:

Ik ben het eens met mamma-Appelsap
Ze had gewoon een crux op Wendy waardoor het reageren veel te hatelijk werd.
Dat lijkt me niet echt de bedoeling van dit topic.

En daar zijn dan moderators voor om dat in goede banen te leiden. Waarom haar niet persoonlijk daarop aanspreken? Maar zo achteraf, over haar vind ik smerig. 

Ik dacht ook dat Wendy dat huisje helemaal af gekocht had. Nieuwbouw, compleet ingericht. Ze konden er zo in. Ik snap dat je er achter kan komen dat dingen niet helemaal jouw stijl zijn. En dat je het je eigen smaak maakt. Maar ik snap het verbouwen ook niet. 

Misschien komt het omdat mijn bestedingsruimte veel lager is dan die van hun. Maar voor ruim 7 ton wil je toch helemaal niet een huis kopen die je ook nog een compleet moet verbouwen?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 21:25

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 21:22:

[..]

Waarom moet de sfeer altijd zo verpest worden door bepaalde plaatsers

Oh en nu ga je mij lopen bashen? 

Wow. 

Idris schreef op 22-08-2021 om 21:23:

[..]

En daar zijn dan moderators voor om dat in goede banen te leiden. Waarom haar niet persoonlijk daarop aanspreken? Maar zo achteraf, over haar vind ik smerig.

Dit is ook gedaan, maar blijkbaar lees je daar overheen. Zij bleef maar doorgaan met nare opmerkingen. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Erg fijn dat hier de moderators wel gelijk dat doorhebben. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

22-08-2021 om 21:32

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 21:29:

[..]

Dit is ook gedaan, maar blijkbaar lees je daar overheen. Zij bleef maar doorgaan met nare opmerkingen. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Erg fijn dat hier de moderators wel gelijk dat doorhebben.

Dus de moderators hebben hun werk gedaan, en jij vindt het vervolgens nodig om nog even je plasje te doen over een bepaalde forummer. Niet chic.   

Idris schreef op 22-08-2021 om 10:19:

Oh, er is weer wat gebeurd hier. Tsjongejonge.

Misschien moet je even terug lezen.

dit is wat jijzelf neer hebt gezet. Waarop een reactie op zijn plaats is.

maar anders gaan we gewoon weer even verder on-topic ipv dat jij hier alleen door blijft gaan met een negatieve sfeer te creëren. 

Rosehip

Rosehip

22-08-2021 om 21:37 Topicstarter

Mama-Appelsap schreef op 22-08-2021 om 21:29:

[..]

De mods hebben ingegrepen. Waarom kom jij daar dan nog steeds op terug? Alsof dat de sfeer ten goede komt 

Rosehip schreef op 22-08-2021 om 21:37:

[..]

De mods hebben ingegrepen. Waarom kom jij daar dan nog steeds op terug? Alsof dat de sfeer ten goede komt

Dat zeg ik toch? Dat de mods daar op ingegrepen hebben. 

Waarschuwing

Inderdaad, de mods hebben ingegrepen. Wie iets verdiend had heeft dat gekregen en daarmee is het klaar. Met op elkaar te lopen vitten wordt het er niet gezelliger op. Nou is dat niet het hoogste doel van dit forum maar dit gekift onderling is dat zeker niet.

Waarschuwing

Reflectione schreef op 22-08-2021 om 20:43:

Nou, inderdaad doodeng

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.