Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Mirandaaatje_86 schreef op 18-08-2021 om 21:45:

wij kunnen gratis op de thee dat scheelt!

Ken je haar persoonlijk? 

Mirandaaatje_86 schreef op 18-08-2021 om 21:45:

wij kunnen gratis op de thee dat scheelt!

We kunnen wel met z’n allen op de thee gaan  ik drink alleen koffie. Wijntje mag ook haha zou ze zich vast heel ongemakkelijk voelen met alle Viva

hahhaha nee , wendy is altijd heel relaxt toch??

krijg ik zeker een cappuccino met havermout. Jeeej 

Aangepast 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

19-08-2021 om 16:05

Walkingfridge schreef op 18-08-2021 om 23:45:

[..]

Ken je haar persoonlijk?

We hebben heel veel uitnodigingen gehad om eens langs te komen voor een kopje thee. Als je op Viva post, mag je ook mee, als we ooit gaan. 

Rosehip

Rosehip

19-08-2021 om 17:57 Topicstarter

Annemarie: De kneuterige vakantie is een balans. Want door influencer zijn komt het normale in het gedrang?

Wat bedoelt ze daarmee? Ik vind hun dagelijkse routine juist ontzettend normaal (en saai  ). Of bedoelt ze die hyperdrukke gesponserde weekendjes weg? Tja, die hoef je niet te doen natuurlijk.

Ik vind beide niks: haar gesponsorde weekends maar ook de drie weken in the middle of nowhere is niks voor mij.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

19-08-2021 om 18:22

Rosehip schreef op 19-08-2021 om 17:57:

Annemarie: De kneuterige vakantie is een balans. Want door influencer zijn komt het normale in het gedrang?

Wat bedoelt ze daarmee? 

Dat ze Heel Belangrijk is. En dat dus niks is wat het lijkt, want ze filmt niet het gewone leven van een gezin met 8 kinderen. Maar ze filmt een influenzersgezin met 8 kinderen. 

En nou nou, poe poeh, ze had een deadline van een voorwoord. Dat halve A4'tje zou zo uit haar pen moeten vloeien, gezien haar teksten op instagram. En ze had ook gewoon nee kunnen zeggen. 

Rosehip

Rosehip

19-08-2021 om 18:35 Topicstarter

Idris schreef op 19-08-2021 om 18:22:

[..]

Dat ze Heel Belangrijk is. En dat dus niks is wat het lijkt, want ze filmt niet het gewone leven van een gezin met 8 kinderen. Maar ze filmt een influenzersgezin met 8 kinderen.

Dan moet ze zich eens gaan afvragen waar ze mee bezig is, als haar vloggen zoveel invloed heeft op hun leven. Want ze beweerde voorheen dat de (basisschool)kinderen er niks van merkten.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

19-08-2021 om 19:07

Rosehip schreef op 19-08-2021 om 18:35:

[..]

Dan moet ze zich eens gaan afvragen waar ze mee bezig is, als haar vloggen zoveel invloed heeft op hun leven. Want ze beweerde voorheen dat de (basisschool)kinderen er niks van merkten.

En bij 'Waar doen ze het van' was ze thuisblijfmoeder (zonder betaald werk). 

Wendy tagt nu ook alles en iedereen. 
Ook een andere manier van filmen foto’s of ligt dat aan mij?

Mirandaaatje_86 schreef op 19-08-2021 om 20:36:

Wendy tagt nu ook alles en iedereen.
Ook een andere manier van filmen foto’s of ligt dat aan mij?

is denk ik gewoon haar familie die kaartjes en/of cadeautjes hebben gestuurd voor de jarige. Lijkt mij heel normaal. Zelfs ik doe dat taggen dan. Yuna haar verjaardag was tegelijkertijd gevierd met dat van Leyla. Vind het erg lief dat familie nog kaartjes sturen op haar eigen verjaardag. 

Ziet er wel heel gezellig uit waar ze zijn, wendy ziet er ook prachtig uit. Ondanks wat ze allemaal nog moesten doen, vind het echt heel gezellig allemaal er uit zien. Heerlijke beelden zo.

Idris schreef op 19-08-2021 om 16:05:

[..]

We hebben heel veel uitnodigingen gehad om eens langs te komen voor een kopje thee. Als je op Viva post, mag je ook mee, als we ooit gaan.

Ah zo! Hahahahaa. Ik lees daar mee, maar ik heb geen account. Toen viva gedreigd werd te stoppen heb ik me hier alvast aangemeld. Ik vind het hier wel iets gemoedelijker 

ach ja ik vind dat wel sneu om te lezen inderdaad bij Annemarie. Is het vloggen dan nog wel zo leuk? Ik hou juist zo van deze beelden die ze nu plaatst. 

Wendy heeft een heerlijke dag gehad met haar gezin zo te zien. Doet haar ook duidelijk goed om eruit te zijn. Zij kan gewoon echt slecht thuis zijn. Dat zie je aan alles

Walkingfridge schreef op 19-08-2021 om 22:35:

ach ja ik vind dat wel sneu om te lezen inderdaad bij Annemarie. Is het vloggen dan nog wel zo leuk? Ik hou juist zo van deze beelden die ze nu plaatst.

Wendy heeft een heerlijke dag gehad met haar gezin zo te zien. Doet haar ook duidelijk goed om eruit te zijn. Zij kan gewoon echt slecht thuis zijn. Dat zie je aan alles

Hoezo slecht thuis zijn? Je hoeft niet te werken, je hebt opvang, schoonmaakster ect…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.