Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Ik kijk af en toe de Bellinga's, maar meer om te ergeren. En verder kijk ik wel soms naar wat andere Youtubers die kinderen hebben zoals Monica Geuze, Elise Boers, Teske, Beautygloss. Maar zijn dat dan ook familievloggers?

Ik kijk ook Teske, al was die eigenlijk geen familievlogger natuurlijk. Maar ik ben heel benieuwd hoe zich dat ontwikkelt nu Zeki er is. 

ik volg dutchperformante. Een hit onder de jeugd haha. Niet echt een familievlogger maar wel 4 kids. Verder de Kraantjes en de Jelies. Annemarie heb ik ontvolgt, ik vind haar zo arrogant dat wekte alleen maar irritatie op. 

Walkingfridge schreef op 17-08-2021 om 22:36:

[..]

Maar wat heeft ze aan reclame dan? Ze verdiend er niets aan en ze staat op privé

Denk niet eens dat ze dat door heeft.

Rosehip

Rosehip

18-08-2021 om 09:39 Topicstarter

Ik volg Elise Boers en Love2bemama.

Rosehip

Rosehip

18-08-2021 om 17:51 Topicstarter

En hipenhot.

Am is onzeker… is haar gedrag dan altijd uit onzekerheid?
Maar de laatste zin, is dan weer zo tegenstrijdig. Tuurlijk wacht iedereen op je.

Wij hebben je meermaals gewezen op jouw onacceptabele postgedrag en ondanks waarschuwingen en bannen bleef je op dezelfde voet doorgaan. Hierdoor waren wij helaas genoodzaakt om je een permaban te geven.

antwoord van Viva. 
Volgens mij heb ik niemand gediscrimineerd, vernederd of wat dan ook. 
Ik denk idd dat er een mod verliefd is op de vloggers 😅

Wendy is dol op haar stofzuiger. Terwijl ze een schoonmaakster heeft. 
Opbergruimte te kort ik een vakantie woning. Ben benieuwd voor hoeveel je het straks kunt huren 

Mirandaaatje_86 schreef op 18-08-2021 om 21:31:

Wendy is dol op haar stofzuiger. Terwijl ze een schoonmaakster heeft.
Opbergruimte te kort ik een vakantie woning. Ben benieuwd voor hoeveel je het straks kunt huren

Ik ook! Wil er wel een keertje heen haha!

wij kunnen gratis op de thee dat scheelt!

Ik heb dezelfde stofzuiger als Wendy, prima ding. In haar vakantiehuis zal ze toch wel geen hulp hebben? Ik vind dat ze het leuk doen. Ik snap dat wel, te weinig opbergruimte. Heb ik ook altijd last van. Ook thuis. Zowel bij Wendy als am gaan de kinderen laat naar bed in de vakantie. Nu zijn mijn kinderen wat jonger (en slapen ze op vakantie meestal uit) maar die gaan toch echt niet zo laat naar bed. Dat trekken ze helemaal niet joh. En ik ook niet. Juist nu ze nog zo klein zijn gaan ze op vakantie tussen 8 en 9 naar bed ipv tussen 7 en 8 thuis. Dan hebben wij ook nog even tijd samen. Hoe ouder ze worden hoe schaarser die avondjes samen worden. Ik snap dus wel dat de jongste 2 van Wendy hartstikke moe en huilerig zijn. Ik zou zeggen dus wel redelijk normale tijd naar bed, zeker als ze gewoon rond 6u wakker zijn. Wij hadden enorme luxe deze vakantie: het gespuis sliep tot half 9 - half 10.
Bij AM gaan ze ook laat en ik zie dat Jet dat pittig vindt. Maar ze doet er dan iig op insta niet zo moeilijk over/zeurt er niet over en benoemd dat ze soms wel eerder gaat enz. Ik vind de kinderen lief met elkaar en ik geloof echt dat ze een fijne vakantie met elkaar hebben. Ik zou me suf vervelen na een week maar fijn dat zij er van genieten.

Andere mama/familie vloggers die ik volg: curlymom, theletherfamily, miniliefde, de kraantjes, de jelies en diesnalomans. 
Mini liefde en tlf vind ik niks maar ook weer teveel vermaak om te kijken wat ze nu weer uitspoken. Zoals de wenkbrauwen van tlf vandaag. Sowieso doet zij vet vaak dingen voor zichzelf als de kids op kdv zitten. Ik weenie ik werk meestal als ze daar zitten? Soms een dagje vrij incidenteel om op te laden, achterstallige klussen in huis oid. Maargoed, ieder z'n ding he. 

dat is toch niet laat naar bed….

Reageer je nu op mij? Ik snap je opmerking niet geloof ik. 

ik ben ook heel benieuwd naar de verhuurmogelijkheden bij Wendy Maar ik zou gek worden tussen  de dozen in de vakantie 

Wauw AM 50k aangetikt, knap hoor. Ik geloof ook best wel dat ze onzeker is inderdaad 

Tlf heeft nieuwe wenkbrauwen, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.