Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
Reflectione
16-08-2021 om 22:43
Idris schreef op 16-08-2021 om 22:18:
Ik hoop echt dat AM dat woord sexy uit haar post haalt. Maar AM kennende zal ze er wel weer stoer en met gestrekt been in gaan.
Ja dat is echt gek.. en hoezo zijn die dingen sexy? Ook bij haar niet...
Rose85
16-08-2021 om 23:19
Infobericht
Ik heb diverse reacties verwijderd danwel aangepast. Ik stel voor dat we terugkeren naar de familievloggers en hier geen vetes uit gaan vechten. Hou het gezellig!
Mirandaaatje_86
17-08-2021 om 00:54
teveel mooie beelden op het eind van de dag. Alles voor het verhuur
SatisfiedIbex97
17-08-2021 om 09:56
Mods, heeft Annemoon hier nu ook een perma? Ik heb het niet meegekregen wat er hier is geschreven, maar ik weet wel dat Annemoom op Viva een perma had opgelopen ivm haar vete met Mirandaatje.
SatisfiedIbex97
17-08-2021 om 10:04
Mirandaaatje_86 schreef op 17-08-2021 om 00:54:
teveel mooie beelden op het eind van de dag. Alles voor het verhuur
The Day after is minder rooskleurig. Tenzij je er een filtertje overheen gooit
Mirandaaatje_86
17-08-2021 om 14:04
Vroeg wakker worden zou ze ook kunnen omdraaien in iets positiefs. Maar nee het moet weer zo’n negatieve lading hebben.
Promethium
17-08-2021 om 14:10
Ik heb me al regelmatig afgevraagd hoe het komt dat ze zoveel te besteden hebben, tenminste, zo komt het op mij over. Ze hebben een heel groot huis, konden zomaar(?) een vakantiehuis kopen. Nu bevallen de matrassen niet, dus kopen ze nieuwe dure matrassen. Alleen hij werkt maar toch?
Ik gun het ze van harte hoor, maar ik ben wel benieuwd welk carrièrepad ik mijn man moet laten kiezen om ook zo'n leven te leiden 
Reflectione
17-08-2021 om 15:04
Promethium schreef op 17-08-2021 om 14:10:
Ik heb me al regelmatig afgevraagd hoe het komt dat ze zoveel te besteden hebben, tenminste, zo komt het op mij over. Ze hebben een heel groot huis, konden zomaar(?) een vakantiehuis kopen. Nu bevallen de matrassen niet, dus kopen ze nieuwe dure matrassen. Alleen hij werkt maar toch?
Ik gun het ze van harte hoor, maar ik ben wel benieuwd welk carrièrepad ik mijn man moet laten kiezen om ook zo'n leven te leiden
Het was zijn eigen goedlopende bedrijf die hij goed verkocht heeft toch?
Walkingfridge
17-08-2021 om 15:05
Nou ik ben ook geen vroege vogel
En mijn kinderen wel, ook als ze laat naar bed gaan, zo jammer. Kan echt jaloers zijn op ouders met kinderen die uitslapen, dus ik vond het wel even fijn te lezen dat het bij hun ook zo is.
Haar man heeft een eigen bedrijf
Waren ze nou maar wel naar Frankrijk gegaan... wat een weer ![]()
Dico
17-08-2021 om 15:31
Promethium schreef op 17-08-2021 om 14:10:
Haar man heeft een eigen bedrijf gehad in data-opslag wat hij verkocht heeft.
en op de bank kost je vermogen alleen maar geld dus vandaar dat het zo geinvesteerd is.
Hoewel ik me afvraag of je hier ooit winst op kan maken nu dat huis zo ontzettend veel geld kost
Dus iets in computers en data voor je man hahaha
Mirandaaatje_86
17-08-2021 om 15:36
Investeren in woningen kan ook geld kosten.
Al dat getag naar de mediamarkt ect. Wasmachine kan gewoon kapot gaan en dat duurt zeker dagen. Is heel normaal.
Idd, wat een prinsessen gedrag. Nieuw of ander matras slaapt nooit direct fijn. Gewoon verkapte reclame.
Mama-Appelsap
17-08-2021 om 15:58
zo, dat was een behoorlijk aantal pagina’s die ik even weer moest lezen. Ik had even een vakantie maar dan zonder “digitijd”
maar zo te zien heel wat gemist dus.
Viva ook een zooitje, hoop niet dat dit hier zo gaat worden. Vond het hier beter gaan dan op Viva. Viva vond ik dat sommige echt heel gemeen waren en niet eens meer “kritisch”. En dat ook daadwerkelijk niets meer goed was.
Annemarie vind ik echt wel een leuk plekje hebben net zoals Wendy. Ze hebben beide wel iets. Annemarie lekker afgelegen en wendy lekker dicht bij het strand.
dat wendy nu spulletjes gaat kopen lijkt mij ook wel logisch. Je koopt een huis, is gemeubileerd maar niet je smaak of net niet de spullen die je nodig bent. Zie ook eigenlijk alleen spullen op de foto staan die je ook nodig bent in een huis. En een ander matras, wie wil nou niet op vakantie uitgerust wakker worden. Centerparcs de matrassen zijn flut hoor voor 2 weken. Haha
Walkingfridge
17-08-2021 om 22:36
Mirandaaatje_86 schreef op 17-08-2021 om 15:36:
Investeren in woningen kan ook geld kosten.
Al dat getag naar de mediamarkt ect. Wasmachine kan gewoon kapot gaan en dat duurt zeker dagen. Is heel normaal.
Idd, wat een prinsessen gedrag. Nieuw of ander matras slaapt nooit direct fijn. Gewoon verkapte reclame.
Maar wat heeft ze aan reclame dan? Ze verdiend er niets aan en ze staat op privé
De kinderen van AM mogen zelf kiezen, dan zou ik ook voor de friet gaan!
Miss_Moneypenny
17-08-2021 om 22:38
Wordt er nog naar andere familievloggers gekeken dan naar Annemarie en Wendy?
Jammer dat Wendy niks meer openbaar heeft. Ga haar niet volgen om het toch te kunnen zien.
Vandaag de Bellinga’s in het echt gezien. We waren een dagje in een pretpark en zagen ze daar een paar keer lopen. Mijn kinderen vonden het fantastisch ze eens in het echt te zien. Ik vond dat vooral D heel erg bezig was met zichzelf. Ze werden trouwens begeleid door iemand van het pretpark door het park.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.