Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
Rosehip
16-08-2021 om 21:52
Annemoon heeft idd een perma. Ik zag dat de mods haar post hadden verwijderd maar er stond verder niks in het ban-topic. Dus heb ze er even op attent gemaakt dat het delen van NAW gegevens in strijd is met de huisregels.
Reflectione
16-08-2021 om 21:53
Krijg de kriebels van AM: gras maaien is belangrijk want slangen. Paar filmpjes later: Lot op de buik in het gras.. brrr
Annemoon
16-08-2021 om 21:55
Rosehip schreef op 16-08-2021 om 21:53:
Waarom jij nu een ban hebt snap ik ook niet.
Dat snap ik dan weer wel
Mirandaaatje_86
16-08-2021 om 22:03
Reflectione schreef op 16-08-2021 om 21:53:
Krijg de kriebels van AM: gras maaien is belangrijk want slangen. Paar filmpjes later: Lot op de buik in het gras.. brrr
Beetje stoer doen. Maar dat is op alle fronten, tuinpak, laarzen, voeden, ruig op de trekker, mannenbox.
Ik kom al jaren in Frankrijk. Je komt daar geen wurg slang tegen
SatisfiedIbex97
16-08-2021 om 22:07
Mirandaaatje_86 schreef op 16-08-2021 om 22:03:
[..]
Beetje stoer doen. Maar dat is op alle fronten, tuinpak, laarzen, voeden, ruig op de trekker, mannenbox.
Ik kom al jaren in Frankrijk. Je komt daar geen wurg slang tegen
En die post over die laarzen: ik zie die meiden alleen maar op hun rubberen laarzen. Behalve op deze foto. Ik vind het prachtige laarzen, maar niks voor een zomervakantie. Dan trek je sandalen aan, slippers, sneakertjes. Maar de kinderen van AM lopen met 35graden op rubberen laarzen.
Mirandaaatje_86
16-08-2021 om 22:10
Idris schreef op 16-08-2021 om 22:07:
[..]
En die post over die laarzen: ik zie die meiden alleen maar op hun rubberen laarzen. Behalve op deze foto. Ik vind het prachtige laarzen, maar niks voor een zomervakantie. Dan trek je sandalen aan, slippers, sneakertjes. Maar de kinderen van AM lopen met 35graden op rubberen laarzen.
Lijkt mij onwijs plakkerig.
Ik zou zeggen lekker op de blote voeten over het gras. Maar ik heb naakt lopers 😅.
De kinderen lopen nog wat naar binnen van AM, normale ontwikkeling! Dus niks negatiefs. Maar op de blote voeten is dan juist goed (uit ervaring).
Expreszo
16-08-2021 om 22:12
Infobericht: quote verwijderd ivm off-topic
Ja nee dit helpt. Ik ga nu opeens heel veel sympathie voelen.
NOT.
Rosehip
16-08-2021 om 22:16
Idris schreef op 16-08-2021 om 22:07:
[..]
Ik snap daar ook niks van. Met 35C rubber laarzen en als ze met kouder/nat weer naar het bos gaan dragen ze cowboy laarzen.
Overigens vind ik haar beschrijving "rubber laarzen zijn een perfecte combinatie van sexy, schattig en stoer" niet alleen raar maar ook heel ongepast (sexy, voor kinderen???).
Deurklinkhanger
16-08-2021 om 22:17
oh jeetje, ik lees zo af en toe mee. De vloggers schrijven hier ook mee?!? Lezen alles over zichzelf en geven commentaar? Echt waar ja? Oh wat een leven, beter gezegd ga leven. Jeetje zeg, ik kijk wel eens een familie vlog, en ja ik vind daar soms ook wat van. Sowieso dat je continu met een camera in de handen leeft vind ik persoonlijk wel beetje gek. De hele dag, maar dan ook de hele dag! bezig zijn over je vlog, filmen, bewerken, lezen wat anderen ervan vinden en commentaar geven🤦 nou beste vloggers, veel plezier en succes met het drukke bestaan! Ik ga genieten van de kleine dingen om mij heen
SatisfiedIbex97
16-08-2021 om 22:18
Ik hoop echt dat AM dat woord sexy uit haar post haalt. Maar AM kennende zal ze er wel weer stoer en met gestrekt been in gaan.
Rosehip
16-08-2021 om 22:19
Infobericht: quote verwijderd ivm off-topic
Hartstikke off-topic.
We praten hier over Familievloggers.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.