Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Ik moest ook wel lachen om dat "rustig opbouwen" van Geerts. Het ziet er wel leuk uit daar. 

Weer een ban. Ik heb niks gedaan 🤷🏻‍♀️

Mirandaaatje_86 schreef op 16-08-2021 om 20:44:

Weer een ban. Ik heb niks gedaan 🤷🏻‍♀️

Ik snap er ook niks van..

Iemand suggereert waar ik mogelijk kan wonen. Reageer gewoon nog netjes en ik krijg een ban. Echt bizar

even mailen?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-08-2021 om 20:54

Whut?

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-08-2021 om 20:55

Wow, je hebt een perma! Voor welke post dan?

Ik snap hier weer helemaal niks van!

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Laatste keer dat ik mailde, duurde het antwoord 1 week (toen was mijn ban ook voorbij).
Annemoon suggereert waar ik mogelijk vandaan kan komen. Volgens mij ben ik gewoon netjes gebleven. Vond het alleen sneu.
ondanks meerdere waarschuwingen en bannen blijft jouw postgedrag onveranderd. Daarom hierbij jouw beloofde permaban. Met vriendelijke groet 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-08-2021 om 21:08

Maar er is van jou helemaal niks gewist. Idioot. 

Iedereen kan uiteindelijk weer mee schrijven onder een vpn adres. Maar dan zou ik mezelf een beetje sneu gaan vinden

Ben nu wel benieuwd of Annemoon nu ook een ban heeft. Ik ga haast denken dat een mod helemaal idolaat is van Wendy. 

Of AM is al jaren mod. Dan weten we nu ook wat voor werk ze doet. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-08-2021 om 21:13

Mirandaaatje_86 schreef op 16-08-2021 om 21:10:

Iedereen kan uiteindelijk weer mee schrijven onder een vpn adres. Maar dan zou ik mezelf een beetje sneu gaan vinden

Ben nu wel benieuwd of Annemoon nu ook een ban heeft. Ik ga haast denken dat een mod helemaal idolaat is van Wendy.

Ook perma

Dat troost mij enigszins.
Ondanks dat, snap ik het niet. Ben benieuwd of ze nog gaan mailen. 
Anders een tijdje onder de radar mee lezen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.