Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

AryaStark schreef op 31-07-2021 om 19:35:

[..]

Nee dat schijnt niet uit te maken.

Waar gaat het dan op? IP?

Je zal maar een relpuber in huis hebben en dan kan jij zelf vervolgens 'niemand' meer volgen. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

01-08-2021 om 09:17

_melon schreef op 31-07-2021 om 20:19:

[..]

Waar gaat het dan op? IP?

Ik kan het me niet voelen dat het op ip gaat.  Ik denk op emailadres, maar ik rel te weinig om dit zeker te weten 

Volgt een van jullie ook EliseJoanne? Haar dochtertje Guusje is gisteren overleden schrijft ze, ik vind het een hele verdrietige situatie. Ik volgde haar al langer en ik vind altijd dat ze heel mooi in het leven staat en goed om ging met haar zo plots veranderde leven door een ernstig ziek kindje.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

01-08-2021 om 10:55

Promethium schreef op 01-08-2021 om 10:43:

Volgt een van jullie ook EliseJoanne? Haar dochtertje Guusje is gisteren overleden schrijft ze, ik vind het een hele verdrietige situatie. Ik volgde haar al langer en ik vind altijd dat ze heel mooi in het leven staat en goed om ging met haar zo plots veranderde leven door een ernstig ziek kindje.

Dat klinkt heel verdrietig.  Ik ken haar niet.  Ik trek dit soort berichten nooit zo goed,  dus ik ga ook niet kijken.  

Idris schreef op 01-08-2021 om 10:55:

[..]

Dat klinkt heel verdrietig. Ik ken haar niet. Ik trek dit soort berichten nooit zo goed, dus ik ga ook niet kijken.

Dit heb ik ook altijd inderdaad.

Idris schreef op 01-08-2021 om 09:17:

[..]

Ik kan het me niet voelen dat het op ip gaat. Ik denk op emailadres, maar ik rel te weinig om dit zeker te weten

Ik heb geen idee of het op IP is. Ik ga het niet zelf proberen! 
Maar een vriendin is laatst geblokkeerd en die kan ook met een nieuw account op een ander mailadres die persoon niet zien. 

Promethium schreef op 01-08-2021 om 10:43:

Ja ik volg haar ook. Verschrikkelijk! 

Idris schreef op 01-08-2021 om 09:17:

[..]

Ik kan het me niet voelen dat het op ip gaat. Ik denk op emailadres, maar ik rel te weinig om dit zeker te weten

Nee kan me ook niet voorstellen dat het zo werkt. Wel dat ze checken wat voor accounts zijn gaan volgen.

Die tuin @theletherfamily doet pijn aan m'n ogen. Al die tegels en kunstgras. En nu al de derde schaduw doek. Lees ff goed voor je besteld denk ik dan. Hallo consumptie maatschappij. Ook al met dat eten bestellen van het weekend. 

Ik vind de hobby's Van Wendy leuk. Zou er zelf ook de tijd (en energie) voor willen. Maar nu heb ik die even niet. 
Mini liefde is zo boring. Ga ik ontvolgen denk ik.

En nu zag ik gisteravond de storie van Lether. Een vraag naar geld om haar broertje te kunnen voorzien van een mooi huis.. Binnen 1,5 uur 750 euro binnengebracht, gaat wel erg makkelijk zeg. 

Ik zag het ook. Ergens vind ik het wel lief. Maar ik vraag me ook af wie doneert daar dan aan? 

Ja dat begrijp ik dus ook niet.. overal en nergens wordt tegenwoordig maar gevraagd om geld. Blijkbaar loont dat wel 🤔

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

03-08-2021 om 09:58

Blossom_01 schreef op 03-08-2021 om 08:39:

Ik zag het ook. Ergens vind ik het wel lief. Maar ik vraag me ook af wie doneert daar dan aan?

Ik in elk geval niet. Wat een gebeden. 

Ik zie bij familie vloggers maar ook bij anderen die vloggen vaak dat de kinderen dus niet vast zitten in de bakfiets. Een vriend van mij had laatst zijn drie stuks ook los in de bak (jongste is 2). Ben ik nou zo'n muts die dat echt onverantwoord vindt? 

Blossom_01 schreef op 03-08-2021 om 19:43:

Ik zie bij familie vloggers maar ook bij anderen die vloggen vaak dat de kinderen dus niet vast zitten in de bakfiets. Een vriend van mij had laatst zijn drie stuks ook los in de bak (jongste is 2). Ben ik nou zo'n muts die dat echt onverantwoord vindt?

De gordels die standaard in veel bakfietsen zitten zijn echt bagger. Wij hebben extra beveiliging op gezet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.