Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Fijn er is een nieuw topic geopend. Ben benieuwd

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

28-07-2021 om 11:57

Puglove schreef op 26-07-2021 om 20:22:

1. Ik vind het jammer dat op bijna elk topic wat hier loopt en op Viva nog steeds aangehaald moet worden wat op een ander forum gebeurt. 

2. Ga lekker daar schrijven of hier maar dat heen en weer gelul. 

3. Je mag overal meeschrijven wat mij betreft maar dat continue vergelijken of als je op Viva een ban krijgt vind ik zwaar irritant. 

4. Prima als je hier zit of daar of allebei maar ga niet steeds van de één naar de ander je beklag doen. 

5. Wil hier bij lezen over familie vloggers niet over nu weer geband is of iets op Viva

Ik ben getwijfeld of een hoe ik zou reageren, maar ik doe het toch maar.  

1. Wat er op andere topics gebeurt,  weet ik niet.  

2. Erg onvriendelijk. 

3. Mag je vinden. Ji mag ook overal meeschrijven,  maar anderen aanspreken op hun postgedrag vind ik irritant. 

4.blijkbaar niet prima om hier te zitten en te praten over familievloggers dat ook een topic op viva heeft. Overigens wordt 'daar' geen beklag gedaan over hier.

5. Hartelijk dank voor je bijdrage over familievloggers.     

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

28-07-2021 om 11:58

ik weet nog niet wat mijn thuisbasis wordt. zo'n posting begrijp ik aan de ene kant wel, aan de andere kant is het zo'n aanklacht dat ik me ook niet welkom voel.  

Het was inderdaad niet erg aardig van me en nogal zwart wit. Sorry ik zat even niet lekker in mijn vel en het zat me even hoog.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

28-07-2021 om 12:08

kan gebeuren.  Zit je inmiddels wat lekkerder?

Jazeker! Lief dat je het vraagt!

Ik hink ook nog op twee benen.
Ik vind het hier echt heel ok, ik ben het daar beu door de manier hoe er met ons is omgegaan. 
Ik check allebei. Heb toch vakantie 

Voor het eerst op Viafora, lekker in dit topic gedoken. Heerlijk leesvoer voor de vakantie!
Ik volg Annemarie (lacht zij ooit?), de Nagelkerkjes (alles goed georganiseerd), Manon Proper (onvoorstelbaar met een tweeling en een drieling en altijd positief), Wolferien (lekker nuchter) en sinds vandaag Wendy ook, moet toch weten waar het over gaat!

Denk dat ik hier vaak te vinden ben!

Maree schreef op 26-07-2021 om 20:18:

Ik heb weleens een vlog opgezocht van de Bellinga's, maar ik verbaasde me erover hoelang dat die zijn! Dagelijks een vlog van minimaal 30 min, ik vind het veel hoor! Ikvrouwvanjou doet 30 min over 2 weken, dan valt er nog echt wat te zien.

bizar he?! Voorheen duurde ze rond de 16/17 minuten. Lang zat als je het mij vraagt. 

Van de week Teske haar bevallingsvlog bekeken. Heel mooi vond ik. Niet teveel en eerlijke beelden tussendoor.

Ik irriteer mij aan de familie Bellinga  Als volwassen mensen alleen maar verkleinwoorden gebruiken. Kom op hè! Zo irritant(je)! 🙄

Rosehip

Rosehip

28-07-2021 om 18:09 Topicstarter

Ik ben ook op beide plekken te vinden. Waar het meest gekletst wordt

Het is op het moment best stil op "mijn" Insta. Annemarie heeft vakantie en Wendy lijkt zich gerealiseerd te hebben dat alles op Insta gooien toch niet zo´n heel goed idee is.
Wat eigenlijk ook een beetje de schuld van Annemarie is. Mensen gingen Wendy volgen omdat Annemarie daar de kippen bracht, maar net voor haar vakantie haalde ze Wendy nogmaals aan om te volgen om de tijd door te komen tot zij terug was. Eigenlijk was dat sowieso best arrogant is.
Ik zag dat The Lether Family (schrijf ik dat goed?) postte dat ze niet iedereen klakkeloos op Insta als volger accepteerde, omdat ze ook over haar kinderen post. Heel verstandig.

Rosehip

Rosehip

28-07-2021 om 18:10 Topicstarter

En Puglove, nette reactie 👍️

Rosehip schreef op 28-07-2021 om 18:09:

Ik ben ook op beide plekken te vinden. Waar het meest gekletst wordt

Het is op het moment best stil op "mijn" Insta. Annemarie heeft vakantie en Wendy lijkt zich gerealiseerd te hebben dat alles op Insta gooien toch niet zo´n heel goed idee is.
Wat eigenlijk ook een beetje de schuld van Annemarie is. Mensen gingen Wendy volgen omdat Annemarie daar de kippen bracht, maar net voor haar vakantie haalde ze Wendy nogmaals aan om te volgen om de tijd door te komen tot zij terug was. Eigenlijk was dat sowieso best arrogant is.
Ik zag dat The Lether Family (schrijf ik dat goed?) postte dat ze niet iedereen klakkeloos op Insta als volger accepteerde, omdat ze ook over haar kinderen post. Heel verstandig.

ik denk dat je hier best gelijk in hebt, zo dacht ik namelijk ook dat dit best arrogant is. “Volg die en die maar even totdat ik weer terug ben” vind Wendy hier eigenlijk ook totaal niet tussen passen met haar nog net niet 8000 volgers. Waar wij over praten zijn toch echt de bekendere. 
vind het wel erg leuk om te zien hoe leuk ze tijd maken met de kinderen. Erg leuk dat vin even met de oudste naar pretpark ging. Even tijd voor de oudste is ook fijn.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

28-07-2021 om 19:17

Deurklinkhanger schreef op 28-07-2021 om 15:26:

Ik irriteer mij aan de familie Bellinga Als volwassen mensen alleen maar verkleinwoorden gebruiken. Kom op hè! Zo irritant(je)! 🙄

Ik volg de Bellinga's niet,  maar Sofie Nagelkerke doe da ook. 

Wendy heeft het in haar bol. Maar is wat rustiger verstandig. Maar ze heeft wel haar ware aard geshowd met haar gepoch. 
Manon proper had eerder altijd een aupair … of dat nog zo is? Dus is het echt realistisch wat je ziet? Betwijfel het. Ik zou iig doordraaien met zoveel kinderen haha 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.