Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

Rosehip schreef op 26-07-2021 om 12:07:

Ik heb trouwens weinig zin om in een topic, geopend door de mods, verder te gaan.
Ik vind gewoon dat ze het oude topic weer moeten openen, hetzij onder bepaalde voorwaarden.
Het is maandenlang gewoon een gezellig topic geweest. Best wel bizar dat het na wat klachten gewoon pats boem dichtgegooid wordt.

Misschien zijn ze overspannen en was dit topic somehow de druppel 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

26-07-2021 om 12:13

Rosehip schreef op 26-07-2021 om 12:07:

Ik heb trouwens weinig zin om in een topic, geopend door de mods, verder te gaan.
Ik vind gewoon dat ze het oude topic weer moeten openen, hetzij onder bepaalde voorwaarden.
Het is maandenlang gewoon een gezellig topic geweest. Best wel bizar dat het na wat klachten gewoon pats boem dichtgegooid wordt.

Eens. 

Helemaal eens, Rosehip. Al ben ik best benieuwd naar wat de voorwaarden worden..

3_14pac schreef op 26-07-2021 om 11:38:

ik vind drie dagen me time best lekker. Ik heb niet eens kinderen en heb geen drie dagen me time
Ja nu al wel dag drie op bed, maar dat vind ik niet echt me time. Als ik mocht kiezen was ik nu lekker aan het werk in plaats van dit maar goed.

Ik heb 3 Kids, gister was ik ziek, heel de dag op bed gelegen en ik vondt het buiten het ziek zijn heerlijk😅 veel me-time als in een dag of paar dagen alleen weg heb ik niet maar heb ik ook niet echt nodig. Ik heb graag de kids om me heen.

Mirandaaatje_86 schreef op 26-07-2021 om 11:52:

milouhofmeester vind ik wel leuk om te volgen. Ze maakt van al het eten een feestje.

Ja! Zij is zeker leuk om te volgen. Vol energie en nooit klagen of zuchten

CvL86 schreef op 26-07-2021 om 12:23:

[..]

Ja! Zij is zeker leuk om te volgen. Vol energie en nooit klagen of zuchten

Klopt en heel liefdevol naar de kindjes. Plezier om naar te kijken. 

3_14pac schreef op 26-07-2021 om 11:47:

[..]

Ja ik heb z’n heftige menstruatie op dit moment dat ik er gewoon een beetje bang van geworden ben maar de dokter zegt alleen Joe sterkte er mee.

Ik heb trouwens geen afkoel ban gehad op Viva..

Bah! Beterschap 

CvL86 schreef op 26-07-2021 om 12:22:

[..]

Ik heb 3 Kids, gister was ik ziek, heel de dag op bed gelegen en ik vondt het buiten het ziek zijn heerlijk😅 veel me-time als in een dag of paar dagen alleen weg heb ik niet maar heb ik ook niet echt nodig. Ik heb graag de kids om me heen.

Kan mij voorstellen dat het met 3 kids wel fijn is om een dag ziek op bed te liggen 😂. Wanneer ik een kindje heb krijgt ziek zijn wel een andere betekenis. Nu is het vooral saai 

Idris schreef op 26-07-2021 om 11:59:

Over de mammavan gesproken; ik vind haar veel zachter en liefdevolle in de story's van Maarten..

Ja mee eens! 

Maree schreef op 26-07-2021 om 12:45:

[..]

Ja mee eens!

Als ze dat nou eens doorzet, misschien ga ik haar dan wel weer volgen.

Ik vond haar in eerste instantie echt leuk! No nonsens. Maar die houding die ze heeft aangemeten is echt irritant. 

Moet eerlijk zeggen dat ik na het bericht over het voortbestaan van 'die andere' daar regelmatig meelas in het gelijknamige topic. Dit maakt de keuze om helemaal over te gaan wel een heel stuk makkelijker.

On Topic, ziet er super leuk uit waar Wendy nu is. Ik ga het eens even googelen..

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

26-07-2021 om 14:39

Wijnglas schreef op 26-07-2021 om 14:08:

On Topic, ziet er super leuk uit waar Wendy nu is. Ik ga het eens even googelen..

Het is er erg leuk.  Via Groupon zijn er regelmatig aanbiedingen voor goedkoper tickets. 

misschien wil de viva moderator helpen van Via een succes te maken door iedereen naar dit topic te verjagen 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

26-07-2021 om 15:30

3xscheepsrecht schreef op 26-07-2021 om 15:27:

misschien wil de viva moderator helpen van Via een succes te maken door iedereen naar dit topic te verjagen

Nou inderdaad.  Het schiet niet op met heropening of een reactie.  

Rosehip

Rosehip

26-07-2021 om 16:29 Topicstarter

3xscheepsrecht schreef op 26-07-2021 om 15:27:

Daar lijkt het wel op he?

Ik vind het bizar dat we in een topic van de mods moeten gaan praten. Daar heb ik echt geen zin in. Het beleid klopt voor geen meter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.