Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
3_14pac
26-07-2021 om 10:50
Ik kom maar weer forum hoppen nu ze mijn favoriete topic gesloten hebben 
Fiona2021
26-07-2021 om 10:54
Ik heb nooit meegeschreven maar wel veel meegelezen in dit topic. Wat een gang van zaken bij Viva zeg.. Je kiest er als Vlogger toch zelf voor om (een deel van) je leven openbaar te gooien? Dan moet je ook met kritiek kunnen omgaan. Het is nou niet alsof er hele rare dingen werden gezegd of doodsbedreigingen werden gegaan.
Viva heeft echt de plank misgeslagen door dat topic te sluiten. Als je bekend wil worden komen er nou eenmaal niet altijd alleen maar positieve reacties. Als je daar niet tegen kan, dan moet je een gesloten profiel nemen.
SatisfiedIbex97
26-07-2021 om 10:57
topic sluiten was niet nodig. Ik ben benieuwd met wat voor OP ze komen.
Blossom_01
26-07-2021 om 11:01
Het topic sluiten gaat toch echt alle perken te buiten. Jeetje. Ik ga nu echt niet meer terug naar Viva. Onbegrijpelijk
Expreszo
26-07-2021 om 11:04
Het meest idiote vind ik nog dat er nog niet eens een waarschuwing aan vooraf gegaan is.. dus hoe dit tot stand is gekomen?? Ik vind het feit dat vlogger zelf screens post van het topic (overduidelijk om volgers aan te sporen in actie te komen) een verzachtende omstandigheid voor het topic. Ik ben wel klaar met Viva.
SatisfiedIbex97
26-07-2021 om 11:12
Het is gewoon idioot. Ik denk dat Viva er nog wel op terug komt. Ik ben zo benieuwd naar de voorwaarden!
Huisdierenhuis
26-07-2021 om 11:12
Ik denk niet dat dit aan Viva ligt. Ik heb net even de algemene voorwaarden gelezen van via maar die zijn hetzelfde als Viva. De comments die op Viva werden gebruikt kunnen gewoon als pest gedrag of provocerend kunnen worden gezien. Ookal vind de schrijvende forummer van niet. Zo kan het wel worden gezien. Daarmee loop je het risico dat het topic gesloten wordt of dat je een ban krijgt. Ik zie zat mensen hier die gewoon praten over wat ze zien op insta zonder daar bekritiseerd over te zijn. En dat kan hier gewoon. Maar als je door wil op de voet van Viva dan zul je een Whatsapp groep moeten starten denk ik want geen enkel forum gaat daarmee akkoord.
SatisfiedIbex97
26-07-2021 om 11:20
Huisdierenhuis schreef op 26-07-2021 om 11:12:
Ik denk niet dat dit aan Viva ligt. Ik heb net even de algemene voorwaarden gelezen van via maar die zijn hetzelfde als Viva. De comments die op Viva werden gebruikt kunnen gewoon als pest gedrag of provocerend kunnen worden gezien. Ookal vind de schrijvende forummer van niet. Zo kan het wel worden gezien. Daarmee loop je het risico dat het topic gesloten wordt of dat je een ban krijgt. Ik zie zat mensen hier die gewoon praten over wat ze zien op insta zonder daar bekritiseerd over te zijn. En dat kan hier gewoon. Maar als je door wil op de voet van Viva dan zul je een Whatsapp groep moeten starten denk ik want geen enkel forum gaat daarmee akkoord.
We zullen zien.
Het ging daar 5000 postings goed. Maar nu een TeamWendy daar heeft zitten staffen is het gesloten.
Als je alleen oeh, ah en koetsiekoetsie verwacht dan is je verwachting van een forum niet geheel.correct. op een forum komen mensen bij elkaar die over een o onderwerp van gedachte wisselen. Wij zijn het onderling ook niet altijd eens. Maar verder praten we over wat we zien en wat we daar van vinden.
SatisfiedIbex97
26-07-2021 om 11:22
Huisdierenhuis schreef op 26-07-2021 om 11:12:
En verder is dit off-topic. Daar zijn ze hier ook nogal streng in. Dat je het weet
En Nee, ik ga je bericht niet melden of staffen. Ik ben van de anti-stafclub en voor zelfregulatie.
_melon
26-07-2021 om 11:23
Als er eens mensen over de schreef gingen werd dat onderling opgelost (net als hier vorige week). Zo ook de posts waarin de kinderen bekritiseerd werden op uiterlijk enzo. Toen hebben we samen besloten om dat niet te doen, die kids kunnen er immers niks aan doen dat hun ouders alles op Insta zetten.
Maar sinds de fanclub is het helemaal uit de hand gelopen.
3_14pac
26-07-2021 om 11:28
_melon schreef op 26-07-2021 om 11:23:
Als er eens mensen over de schreef gingen werd dat onderling opgelost (net als hier vorige week). Zo ook de posts waarin de kinderen bekritiseerd werden op uiterlijk enzo. Toen hebben we samen besloten om dat niet te doen, die kids kunnen er immers niks aan doen dat hun ouders alles op Insta zetten.
Maar sinds de fanclub is het helemaal uit de hand gelopen.
Ja maar tot nu toe is dat altijd goed gegaan. Er is een grens. Ik vind de bellingas echt tien keer niks, maar de kinderen kunnen daar niks aan doen bijvoorbeeld. Maar je moet elkaar ook terecht kunnen wijzen, zeker als het om kinderen bekritiseren gaat. Maar dat gedoe met Wendy vind ik ook heel irritant worden. Je zet zelf alles op internet, alle leuke maar ook de minder leuke dingen. Maar verwacht dat iedereen je adoreert en je keuzes begrijpt en alles maar leuk vind. Als je dat niet kan hebben moet je geen ‘bekende Nederlander’ Willen worden en lekker je insta op privé zetten.
_melon
26-07-2021 om 11:32
3_14pac schreef op 26-07-2021 om 11:28:
[..]
Ja maar tot nu toe is dat altijd goed gegaan. Er is een grens. Ik vind de bellingas echt tien keer niks, maar de kinderen kunnen daar niks aan doen bijvoorbeeld. Maar je moet elkaar ook terecht kunnen wijzen, zeker als het om kinderen bekritiseren gaat. Maar dat gedoe met Wendy vind ik ook heel irritant worden. Je zet zelf alles op internet, alle leuke maar ook de minder leuke dingen. Maar verwacht dat iedereen je adoreert en je keuzes begrijpt en alles maar leuk vind. Als je dat niet kan hebben moet je geen ‘bekende Nederlander’ Willen worden en lekker je insta op privé zetten.
Precies. Er waren nooit 'problemen'.
3_14pac
26-07-2021 om 11:34
ik denk dat Wendy zich gepest voelt, en hé ik ben het ook niet altijd eens met wat er gezegd wordt over wie dan ook. Maar is ook een beetje risico van het vak? Roddel topics zijn er toch ook over Samantha en Mike, dre Hazes, en nog z’n algemeen roddel topic? Daar worden volgens mij ook niet altijd lieve dingen in gezegd...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.