Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Familievloggers

Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend

van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op

social media laten zien.

ah leuk een topic hier. Ik las jullie op viva altijd maar ben hier wat actiever met meeschrijven. 

Ik maak mijn koelkast hooguit 1x in dec3 maanden schoon ben ik bang haha. Streven is 1x per maand maar dat gebeurd vrijwel nooit. 

Stofzuigen doe ik dan wel weer elke dag (beneden) want kleine kinderen en hagelslag.... Dweilen ben ik minder fan van, 1x per maand ofzo. 

_melon schreef op 26-07-2021 om 10:18:

Het nieuwe topic wat erover was geopend (ruim voor het sluiten van het grote topic) is ook weg.

Ja, want dat mocht niet. In de OP van het gesloten topic staat nu dat zelf een topic openen verboden is en dat de mods zelf een topic openen vandaag.

_melon schreef op 26-07-2021 om 10:15:

Oh wow het topic op Viva is gesloten.

Nou dan gaan we hier maar verder😁

Ik heb de stories van Wendy gemist helaas maar wat ik begrijp is dat je de ware aard van Wendy kreeg te zien?  Jammer dat ze zich zo laat kennen zeg🤦🏽‍♀️

ik maak de koelkast schoon als hij vies is,  heb immers wel wat beters te doen. Stofzuigen doe ik wel elke dag, met een hond en 3 kinderen ook echt wel nodig.  Dweilen 1x per week en indien nodig vaker.

echt belachelijk dat het topic gesloten is op Viva. En alleen Miranda een ban? Waarom ik niet? Ik vind het echt bizar. 
Even een oprechte vraag? Was het nou pesten? Ik vond het echt van niet.
We waren kritisch ja, maar wat is daar mis mee…..? We gaven ook toe dat ze lief ect was en juist een gunfactor toch? 
Ik ga haar ook ontvlogen denk ik, wat een gezeik. 

Caim schreef op 26-07-2021 om 10:21:

[..]

Ja, want dat mocht niet. In de OP van het gesloten topic staat nu dat zelf een topic openen verboden is en dat de mods zelf een topic openen vandaag.

Ja ik zag het.

Vandaag.
Doe dat dan meteen.

Rosehip

Rosehip

26-07-2021 om 10:27 Topicstarter

Sinds wanneer worden er topics zonder enige waarschuwing gesloten? Belachelijk.

Expreszo schreef op 26-07-2021 om 10:09:

wendy plaatste gisteravond laat nog een screen van Viva. Van wat Blyce schreef.
Het was razendsnel weer weggeswifferd. Precies genoeg om wat fans te laten invliegen op Viva.

Wat vals. En alleen maar positief over iemand praten? Hoe dan. Niemand is immers perfect. 

Je kan toch samen zo'n topic gewoon netjes houden? We hebben vorige week ofzo Mirandaatje er hier toch ook op gewezen dat het wel even wat rustiger kon? Nou dat ging ook prima daarna.
Ik ga er vanuit dat we het hier gewoon netjes houden qua taalgebruik en alles met elkaar kunnen bespreken, dus ook juist de kritiek en negatieve dingen.

ik ben gewoon een beetje gepikeerd dat ze mijn berichten niet gedeeld heeft 😆😆😆 potverdorie!

_melon schreef op 26-07-2021 om 10:25:

[..]

Ja ik zag het.

Vandaag.
Doe dat dan meteen.

Hele vergadering erover. 😉

Ik denk dat we vaak genoeg ook leuke dingen hebben gezegd en er zijn tips genoemd.

ouder1980 schreef op 26-07-2021 om 10:30:

ik ben gewoon een beetje gepikeerd dat ze mijn berichten niet gedeeld heeft 😆😆😆 potverdorie!

Had je wel verdiend 🤣🤣

Wat er niet is kunnen we niet bespreken hè,?
Alleen maar positief lijkt me niet haalbaar.
En tja, de huisregels van Viva zijn op zoveel manieren te interpreteren..
Als André Hazes zich beledigd voelt, topic maar sluiten? Als Samantha aka Barbie zich gebasht voelt: topic sluiten?

kritiek mag blijkbaar niet.

ik heb ze inderdaad ontvolgd op insta. Juist omdat ze hun arrogantie uit het aantal volgers halen, en ik daar niet aan mee wil doen. Verhalen kun je ook nog volgen als je ze niet volgt  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.