Media en cultuur
Rosehip
08-07-2021 om 14:20
Familievloggers
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend
van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op
social media laten zien.
Blossom_01
25-07-2021 om 21:46
Ik vraag me af he, hoe vaak poetsen normale mensen de koelkast? Ik als die vies is en als je er gewoon netjes mee omgaat is dat in mijn optiek dus niet zo vaak? Als er wat heeft gelekt maak je het meteen schoon als je het ziet? Dan hoef je niet ook nog 1 keer per week dat hele ding uit te soppen? Of ben ik nu een hele vieze vrouw en doe ik het helemaal verkeerd?
Ik heb gisteren ochtend gezogen en gedweild en tis nu alweer toe aan een volgende beurt. Hoe redt AM dat met zoveel kids en dat 1x pw te doen??? Of wat doe ik fout haha!
En jeetje Wendy. Wat sneu dat ze miranda zo zit te shamen. Hoe is dat voor jou Miranda? Ben je nu verbannen van viva?
Expreszo
25-07-2021 om 21:55
Haha, dan ben ik ook heel vies.
Geen idee of mijn man het regelmatig dlety, dat doekje door de koelkast. Maar zeker niet wekelijks.
De robotstofzuiger zuigt meerdere keren per week mijn huis. In principe zou ik dan eens per week even goed moeten stofzuigen. maar op het oog is het netjes 😀
Ik kan AM niet aanzien omdat ik haar manier zielig vind voor de knd.
Dat heb ik dan bij Wendy weer niet. Die knd zijn verre van zielig.
Blossom_01
25-07-2021 om 22:22
Ben ik gelukkig niet de enige vieze vrouw haha!
Ik kan een gebbetje met je kinderen op z'n tijd best waarderen. Maar hoe AM haar kinderen stelselmatig te kakken zet, niet passende krachttermen gebruikt. Heftig hoor.
Rosehip
25-07-2021 om 22:52
Ik mis Annemarie ook niet echt. Het zou best een bak zijn als meer volgers zich dat realiseren, en ze straks, als ze weer online komt. nog maar de helft over heeft. PANIEK!!
Haar manier van gestructureerd en volgens de klok leven is bizar.
En nee, ik sop niet elke week de koelkast uit maar er wordt wel vaker dan eens per week gezogen.
Wendy heeft voor mij een beetje afgedaan. Oprecht en kwetsbaar? Not.
Mirandaaatje_86
25-07-2021 om 23:26
Ik poets de koelkast echt niet wekelijks. Weet niet hoe zij ermee omgaan. Maar hier kan iedereen lekkages zelf even schoonmaken.
Ik ben namelijk heel druk met het forum. Afkicken met een week ban. Die ik niet terecht vind. Het is een topic over vloggers dus kan niet anders als positief of negatief op de man. Ik denk dat een hoop volgers een account hebben gemaakt en gemeld.
Vind het eigenlijk voor sneu voor Wendy. Ik baal want reageer graag weleens op topics. Nu moet je telkens alles opzoeken.
Maree
26-07-2021 om 06:38
Mirandaaatje_86 schreef op 25-07-2021 om 20:19:
Ik heb weer een ban.
Wat heb je uitgespookt? Ik zag Wendy iets over je zeggen, maar mis de context. Kun je een genuanceerde samenvatting geven?
Maree
26-07-2021 om 06:42
Blossom_01 schreef op 25-07-2021 om 21:46:
Ik vraag me af he, hoe vaak poetsen normale mensen de koelkast? Ik als die vies is en als je er gewoon netjes mee omgaat is dat in mijn optiek dus niet zo vaak? Als er wat heeft gelekt maak je het meteen schoon als je het ziet? Dan hoef je niet ook nog 1 keer per week dat hele ding uit te soppen? Of ben ik nu een hele vieze vrouw en doe ik het helemaal verkeerd?
Ik heb gisteren ochtend gezogen en gedweild en tis nu alweer toe aan een volgende beurt. Hoe redt AM dat met zoveel kids en dat 1x pw te doen??? Of wat doe ik fout haha!
En jeetje Wendy. Wat sneu dat ze miranda zo zit te shamen. Hoe is dat voor jou Miranda? Ben je nu verbannen van viva?
Ik zie de logica van haar schoonmaakschema ook niet hoor, bepaalde dingen doe ik vaker, veel dingen doe ik veel minder vaak dan zij. Maar één keer per week stofzuigen red ik echt niet (allergieën), maar dat ze schijt heeft aan de astma van d'r kind wisten we al natuurlijk.
_melon
26-07-2021 om 08:22
Ik had een reminder staan voor elke maand de koelkast poetsen, maar toen ik afgelopen woensdag de reminder weer kreeg was dat ding nog brandschoon. Kan dus wel naar om de maand. 
Caim
26-07-2021 om 08:45
De koelkast doe ik 1x per maand of en bij een lekcalamiteit. Stofzuigen/dweilen een paar keer per week want ik heb huisdieren.
Ik vind het ook niet leuk hoe Annemarie doet tegen haar kinderen. Ik hou echt wel van een gebbetje of plagerijtje, vooral bij de pubers onder ons. Maar AM's humor is zeker niet de mijne. Het is gewoon voor gek zetten wat ze doet. Dat kaartje dat ze aan Julia had gestuurd
Wat is Wendy door de mand gevallen zeg.
Mirandaaatje_86
26-07-2021 om 10:07
Wendy heeft nu de post van haar 3e woning ook verwijderd.
Gaan kippen/hanen verhuizen. Normaal mens komt er niet vanaf. Maar wie wilt nou geen haan van Wendy. 🤣
Expreszo
26-07-2021 om 10:09
wendy plaatste gisteravond laat nog een screen van Viva. Van wat Blyce schreef.
Het was razendsnel weer weggeswifferd. Precies genoeg om wat fans te laten invliegen op Viva.
Expreszo
26-07-2021 om 10:17
ja...
Zonder enige waarschuwing ook.
Gaat echt nergens over.
En als Wendy zich niet met het topic was gaan bemoeien dan was het allemaal heel anders gelopen.
_melon
26-07-2021 om 10:18
Het nieuwe topic wat erover was geopend (ruim voor het sluiten van het grote topic) is ook weg.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.