Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021


Reflectione schreef op 12-12-2021 om 21:00:

[..]

Ben vandaag al afgegaan


Jaaa volgens mij is dat 'm! Dankjewel! Je doet je naam eer aan!

Haha 🕵️🔎 Ah balen zeg! Wel lang volgehouden!


En jaaaaaa Robbert!!  Gaat lekker met de tweepuntnullers

Hopelijk komen Jay en Yuki er nog bij in de finale. De meiden mogen van mij wel naar huis. Van Robbert vind ik 't leuk dat ie er bij zit, hem ben ik steeds sympathieker gaan vinden. 

JtM

JtM

13-12-2021 om 09:21

Wat leuk voor Robbert dat hij eindelijk een proef heeft gewonnen! En wat leuk dat hij ook in de finale staat. Ik hoop nu dat Jay Jay en Anouk de volgende proeven winnen zodat zij ook in de finale komen.

JtM schreef op 13-12-2021 om 09:21:

Wat leuk voor Robbert dat hij eindelijk een proef heeft gewonnen! En wat leuk dat hij ook in de finale staat. Ik hoop nu dat Jay Jay en Anouk de volgende proeven winnen zodat zij ook in de finale komen.

Ja dat hoop ik nu ook. 

Aaargh weer degene die ik het minste gunde.. 

Ik hoop zo dat Jay Jay wint maar ik denk Anouk.

Ik vond het best sterk van Do.
Ik hoop nu Jay maar Anouk heeft bewezen hier heel goed in te zijn.

Spannende tv hoor, minutenlang kijken hoe mensen aan een paal hangen. 

FantasticFox schreef op 16-12-2021 om 21:18:

Spannende tv hoor, minutenlang kijken hoe mensen aan een paal hangen.

Ik val in slaap man 

Jammer Jay-Jay niet door. Had al verwacht dat Anouk deze zou winnen

Ik ben echt voor Anouk! 

Ik vind het maar saaie kandidaten in de finale. Robbert vind ik hartstikke leuk maar ik vind niemand echt een ultieme robinson. Ik had het JayJay gegund en ook Jan, René en Eva. En Sandra en Yuki ook wel.

Man het lijkt wel drie jaar geleden dat Eva in de expeditie zat. 😂

FantasticFox schreef op 16-12-2021 om 21:18:

Spannende tv hoor, minutenlang kijken hoe mensen aan een paal hangen.

Dit heb ik al een paar weken.
Voor mijn gevoel wordt, in tegenstelling tot vorige edities, de meeste tijd in de uitzending besteed aan de proeven.
Op zich niet erg maar er waren echt wel proeven waarbij ik dacht...pffft schiet even op (net als het paalhangen).
Er is heel weinig uitgezonden over wat er zich op het eiland afspeelde.
Volgens mij zijn er dit seizoen ook veel minder echte fysieke proeven.
Er zijn er wat geweest toen er nog heel veel deelnemers waren maar in mijn beleving zijn er toch opvallend veel puzzelachtige opdrachten.
Maar goed, Anouk door naar de finale.
Van mij mag ze winnen 

Tover-Feetje schreef op 16-12-2021 om 21:32:

[..]

Dit heb ik al een paar weken.
Voor mijn gevoel wordt, in tegenstelling tot vorige edities, de meeste tijd in de uitzending besteed aan de proeven.
Op zich niet erg maar er waren echt wel proeven waarbij ik dacht...pffft schiet even op (net als het paalhangen).
Er is heel weinig uitgezonden over wat er zich op het eiland afspeelde.
Volgens mij zijn er dit seizoen ook veel minder echte fysieke proeven.
Er zijn er wat geweest toen er nog heel veel deelnemers waren maar in mijn beleving zijn er toch opvallend veel puzzelachtige opdrachten.
Maar goed, Anouk door naar de finale.
Van mij mag ze winnen

Ja, ik dacht ook nu hangen ze een kwartier ofzo. Waren het vijf minuten, zo ongeveer alles uitgezonden dus 😴

Reflectione schreef op 16-12-2021 om 21:51:

[..]

Ja, ik dacht ook nu hangen ze een kwartier ofzo. Waren het vijf minuten, zo ongeveer alles uitgezonden dus 😴

Toen Nicolette zei: "Er zijn nu 5 min voorbij/Jullie hangen nu 5 minuten" Toen riep ik naar de tv: "En hier is er al een kwartier voorbij!!!"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.