Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Dexter: New Blood


redbulletje

redbulletje

04-01-2022 om 17:09 Topicstarter

Courage schreef op 04-01-2022 om 17:03:

[..]

Ik vraag me af of ze dan nog allemaal beschikbaar zijn. Maar goed, met elke avond een aflevering wellicht wel.

Ik wil net kijken, mag je alleen kijken tussen 20.00 en 6.00 uur.

Wat bijzonder. En dat is bij een betaald abonnement op NPO-plus? 

redbulletje schreef op 04-01-2022 om 17:09:

[..]

Wat bijzonder. En dat is bij een betaald abonnement op NPO-plus?

Ik kan ze gewoon alle 9 nu zien en de 10e en laatste zal volgende week maandag er op komen. 

redbulletje schreef op 04-01-2022 om 17:09:

[..]

Wat bijzonder. En dat is bij een betaald abonnement op NPO-plus?

Nee, gewoon NPO-start.

Heeft met leeftijdswijzer te maken

Net even een account aangemaakt (gratis, dus niet Plus), daar moet je aangeven dat je 16 jaar of ouder bent, dus ik hoopte dat dat zou helpen. Maar nee. Nog even geduld dus.

Ze redeneren gewoon dat kinderen dan al op bed liggen ofzo. Ik loop er ook vaak tegenaan. Denk je een zondagmiddag te kunnen Bingen. NOT

Mhmm ben ik de enige die de spanning en snelheid een beetje miste?

Courage schreef op 04-01-2022 om 17:03:

[..]

Ik vraag me af of ze dan nog allemaal beschikbaar zijn. Maar goed, met elke avond een aflevering wellicht wel.

Ik wil net kijken, mag je alleen kijken tussen 20.00 en 6.00 uur.

Maar als ik het opneem kan ik het toch terugkijken wanneer het mij uitkomt?


Edit: net even geprobeerd en ja hoor, dat kan.

MIDA schreef op 05-01-2022 om 11:36:

[..]

Maar als ik het opneem kan ik het toch terugkijken wanneer het mij uitkomt?


Edit: net even geprobeerd en ja hoor, dat kan.

Natuurlijk, als je opneemt wel.
Maar dat doe ik niet, ik kijk gewoon terug via NPO start.

Nou ik heb me niet kunnen beheersen en heb vanmiddag de eerste twee afleveringen gezien. Ik zit er meteen weer helemaal in. Gelukkig komt er iedere dag een aflevering en hoef ik niet lang te wachten.

ik heb van Dexter bewust nooit het laatste seizoen gezien, omdat dat zo bagger zou zijn. 
Is dit ook te kijken zonder dat ik die heb gezien of hoeft dat niet?

redbulletje

redbulletje

05-01-2022 om 20:21 Topicstarter

Ik vind zijn stem zo prettig als hij zijn gedachten vertelt. En 't kijkt weer lekker weg. Heerlijk dat de afleveringen dagelijks komen en je er geen hele week op moet wachten. 

Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 20:15:

ik heb van Dexter bewust nooit het laatste seizoen gezien, omdat dat zo bagger zou zijn.
Is dit ook te kijken zonder dat ik die heb gezien of hoeft dat niet?

Zeker wel. Anders lees even de samenvatting. Of alsnog kijken, kan natuurlijk ook. (Staat ook op npo) 

redbulletje

redbulletje

06-01-2022 om 09:50 Topicstarter

Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 20:15:

ik heb van Dexter bewust nooit het laatste seizoen gezien, omdat dat zo bagger zou zijn.
Is dit ook te kijken zonder dat ik die heb gezien of hoeft dat niet?

De hele serie staat op Prime. Ik heb gisteren ook 't eind van seizoen 8 even teruggekeken. 

redbulletje schreef op 06-01-2022 om 09:50:

[..]

De hele serie staat op Prime. Ik heb gisteren ook 't eind van seizoen 8 even teruggekeken.

Dat weet ik. Daar heb ik ook de eerste zeven gekeken. Ik vroeg me echter af of New Blood ee direct vervolg op seizoen 8 is en het dus toch wel essentieel is die te kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.