Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Dexter: New Blood

Even tippen voor wie 'm heeft gemist omdat ie niet op primetime komt (en nog niet op streamingdiensten te zien is). Sinds gisteravond rond 23 uur wordt het vervolg van de topserie Dexter uitgezonden op NPO3. Heb net aflevering 1 gekeken en ben wederom zeer enthousiast. Dat moet je maar kunnen, na 8 seizoenen stoppen en jaren later weer oppakken op hoog niveau. Vanavond deel 2.


hoe vaak wordt hij uitgezonden? Elke avond?

redbulletje

redbulletje

04-01-2022 om 12:21 Topicstarter

Ja elke (doordeweekse) avond. 

Bedankt voor de tip! Ik had wel gelezen dat er een nieuw seizoen kwam. Maar wist niet wanneer en waar.
Ik hoop nog steeds dat alle seizoenen op Netflix komen zodat ik het nog een keer kan kijken.

redbulletje

redbulletje

04-01-2022 om 12:43 Topicstarter

Staat de originele serie niet op Prime? 

wat goed, dank voor de tip

redbulletje

redbulletje

04-01-2022 om 12:46 Topicstarter

Alle 8 seizoenen staan op Prime zie ik net! 

redbulletje schreef op 04-01-2022 om 12:46:

Alle 8 seizoenen staan op Prime zie ik net!

Oh dan komt het niet op Netflix

Ik heb aflevering 1 en 2 gezien (ik heb de afleveringen gewoon gedownload), maar ik werd er nog niet echt wild van moet ik zeggen. Ik ben een beetje teleurgesteld. Kans is groot dat ik het hele seizoen uiteindelijk wel kijk, maar kan er nu niet echt de zin voor opbrengen

Het nieuwe seizoen staat ook al op NPO plus. 
Ik heb daar geen abonnement op, dus ik neem ze op zodat ik de afleveringen achter elkaar aan kan kijken. Ik moet me nu echt beheersen om niet te gaan kijken, ben zo benieuwd of ik het weer zo goed vind. 

ik heb 9 afleveringen gezien via npo plus. Ik vind het leuk! Maar er zijn maar 10 afleveringen…

Is het beter dan de totale deceptie van het laatste seizoen?  Ik twijfel nog ernstig of ik het wil gaan kijken namelijk.

Ligt een beetje aan de slotaflevering. Qua seizoen vind ik het sowieso beter. Maar ook deels omdat seizoen 8 zo ontzettend k*t was

redbulletje

redbulletje

04-01-2022 om 16:33 Topicstarter

Ik kon me 't eind van seizoen 8 helemaal niet herinneren dus ik heb de laatste aflevering nu teruggekeken. 

Prachtwacht schreef op 04-01-2022 om 14:09:

ik heb 9 afleveringen gezien via npo plus. Ik vind het leuk! Maar er zijn maar 10 afleveringen…

Ja da’s balen! In mijn herinnering waren de vorige seizoenen wel 20+ afleveringen. 

MIDA schreef op 04-01-2022 om 13:54:

Het nieuwe seizoen staat ook al op NPO plus.
Ik heb daar geen abonnement op, dus ik neem ze op zodat ik de afleveringen achter elkaar aan kan kijken. Ik moet me nu echt beheersen om niet te gaan kijken, ben zo benieuwd of ik het weer zo goed vind.

Ik vraag me af of ze dan nog allemaal beschikbaar zijn. Maar goed, met elke avond een aflevering wellicht wel.

Ik wil net kijken, mag je alleen kijken tussen 20.00 en 6.00 uur.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.