Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens zomer 2023


MidasWolf

MidasWolf

22-08-2023 om 18:57 Topicstarter

Moet eerlijk bekennen dat ik nog geen aflevering heb gezien dit seizoen. Nu is ook B&B vol liefde op tv wat ik dan liever volg. Hoe leuk en goed het programma ook in elkaar zit, ik merk dat ik er een beetje op uitgekeken ben. Nu is het ook zomer, misschien dat ik een eventueel winterseizoen wel weer ga volgen.

Voor iedereen die het programma wel volgt, nog veel kijkplezier gewenst

Ik merk dat ik het ook minder leuk begin te vinden. De leuke kandidaten lijken een beetje op te zijn. Ach, het is nog een leuke opvuller.

Dat geen van de drie gisteren uit die streken van Nederland kwam vonden mijn partner en ik echt schokkend, terwijl wij ook 13 jaar in leeftijd schelen. Dus onderwijs de schuld geven is beetje makkelijk. Wij wisten er allebei 1 niet...

Kijken we nog?
Ik erger me dood aan die dame die steeds met haar schoenen in de stoel zit. Wat een aanstel-muts.

Herfstappeltaart schreef op 31-08-2023 om 08:25:

Kijken we nog?
Ik erger me dood aan die dame die steeds met haar schoenen in de stoel zit. Wat een aanstel-muts.

Nou ik erger mij er ook aan. Mijn man ergert zich juist aan Froukje. 

Herfstappeltaart schreef op 31-08-2023 om 08:25:

Kijken we nog?
Ik erger me dood aan die dame die steeds met haar schoenen in de stoel zit. Wat een aanstel-muts.

Misschien heeft ze korte benen en zit ze op een normale manier niet goed in die stoel.

Ik vind die stoelen er ook erg oncomfortabel uitzien.

Ik vind het wel leuk dat er een jonge meid bij zit die het al twee keer heeft gered.

Herfstappeltaart schreef op 31-08-2023 om 08:25:

Kijken we nog?
Ik erger me dood aan die dame die steeds met haar schoenen in de stoel zit. Wat een aanstel-muts.


Renee? Ik vind het wel een leuke dame, maar het ziet niet uit zoals ze in die stoel zit. Lijkt me ook ongezond, niet alleen voor de doorbloeding in haar benen maar voor haar wervel omdat ze ook nog eens heel scheef zit.

En inderdaad, met schoenen aan, waarmee ze op straat heeft gelopen, een toilet heeft bezocht, in een stoel zitten waar anderen met hun mooie kleren zitten vind ik heel aso.

Ik lig nog een aflevering achter. Ben blij dat Renee door is. Froukje vond ik beetje arrogant (on-sympathiek) overkomen. Jammer dat Arco Gnocchi  weg moest. Arco had voor mij ,samen met Renee, mogen blijven.

De vetgedrukte kandidaten heb ik dit seizoen al gezien.


  • Aimée Kiene - chef Volkskrant Magazine
  • Arco Gnocchi - podcastmaker
  • Duco Bauwens - presentator
  • Dwight van van de Vijver - presentator
  • Elodie Verweij - politiek duider
  • Eveline Stallaart - seksuoloog, bekend van Married at first sight
  • Femke Wiersma - BBB-beleidsmedewerker
  • Froukje - zangeres
  • Gemma Venhuizen - columnist NRC
  • Ghislaine Plag - radiopresentator
  • Hidde de Brabander - patissier
  • Henk Schiffmacher- Tatoeerder
  • Iris Rulkens - cabaretier en YouTuber
  • Isabelle Kafando - cabaretier
  • Jeroom - cartoonist en jurylid De slimste mens ter wereld (België)
  • Jörgen Tjon A Fong - directeur Kleine Komedie
  • Kees Kwakman - voetbalanalist
  • Leon Mazairac - Michelinster chef-kok en BinnensteBuiten-expert
  • Meindert Talma - singer-songwriter
  • Merel Pauw - actrice en rapper
  • Nandi van Beurden - musicalactrice
  • Ranomi Kromowidjodo- Olympisch Zwemster
  • Renee Kapitein - schrijfster
  • Sanne van Dongen - presentator
  • Soraya Riem - TikTokker
  • Stefan Hendrikx - cabaretier
  • Sven Figee - muzikant
  • Tom Klein - Journalist



MidasWolf

MidasWolf

03-09-2023 om 09:25 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 03-09-2023 om 08:24:

https://www.ad.nl/show/na-overleg-met-nabestaanden-clairy-polak-komende-week-nog-te-zien-in-de-slimste-mens~a5362ac8/

Clairy Polak is komende week nog te zien in de Open Deur vraag.

Netjes dat ze dat op deze manier doen,   overleg met de nabestaanden. Overleden is nog niet meteen vergeten. 

MidasWolf schreef op 03-09-2023 om 09:25:

[..]

Netjes dat ze dat op deze manier doen, overleg met de nabestaanden. Overleden is nog niet meteen vergeten.

Vind ik ook. 

Ik heb zitten duimen dat Renee door gaat (aflevering eergisteren). En gelukkig, ze ging door.  Ik lig effe achter, maar hoop dat Renee er nog steeds inzit.

Fleurtje_5 schreef op 07-09-2023 om 18:57:

Ik heb zitten duimen dat Renee door gaat (aflevering eergisteren). En gelukkig, ze ging door. Ik lig effe achter, maar hoop dat Renee er nog steeds inzit.

Ik hoop wel dat ze een keer normaal gaat zitten, erger mij er kapot aan.

Dat klopt, dat vind ik ook irritant. Het is net alsof ze geen voeten/benen heeft. En met schoenen zitten op het zitvlak waar straks iemand met zijn nette kleren zit vind ik niet netjes.

Muurbloem1985 schreef op 07-09-2023 om 19:00:

[..]

Ik hoop wel dat ze een keer normaal gaat zitten, erger mij er kapot aan.

Ik ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.