Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2025

Ik vond het ook heel leuk dit seizoen.

amarna schreef op 19-10-2025 om 12:51:

Erg leuk seizoen! Herman en Paulien hebben het programma echt nieuw leven ingeblazen.

Vind ik ook. Heel goed gedaan, ik heb met plezier gekeken.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

19-10-2025 om 22:56 Topicstarter

Terechte winnaar. 

Lieke vond ik ook goed, maar helaas. Fijn seizoen, leuke kandidaten.

Ik heb nu ook de laatste aflevering gezien. Leuk seizoen, leuke kandidaten, goede opvolging van de presentatoren! Hopelijk volgende keer wel weer op het "normale" tijdstip (20:30), zodat ik niet steeds weer moet terugkijken.

Oke, nog 1 dingetje dan: wat een lelijke wisseltroffee, zeker t.o.v. wat het was. En dan ook nog zo'n tekst erop die erop is geschreven alsof hij eigenlijk net niet pastte.

brankele-frank-is-de-slimste-mens-van-dit-seizoen

Voorheen:

frank-heinen-met-maarten-van-rossem-en-philip-freriks

Eens met de slechte vervanging van de wisseltrofee, ook stoort het me dat ‘ik’ en ‘Slimste’ er zo verkeerd staan (zonder en met hoofdletter). Maar het gaat vooral om de eer en gelukkig staat ie nooit heel lang bij de winnaar thuis. Dus ze zijn t.z.t. blij dat ze em weer door mogen geven 🤭

Ach die trofee is toch ook gewoon met een vette knipoog?  Ik vind 'm wel lollig hoor.

Volgens mij had die troffee een verhaal. Ik weet alleen niet meer welk verhaal.

Thora schreef op 22-10-2025 om 12:48:

Volgens mij had die troffee een verhaal. Ik weet alleen niet meer welk verhaal.

De beker die de winnaar van Europa-cup voetbal kreeg (tegenwoordig heet dat UEFA) werd vroeger de "cup met de grote oren" genoemd.  Vandaar de trofee met de grote oren.

De trofee is van keramiek en het is een wisseltrofee, dus ik vermoed dat die geen lang leven beschoren is. Die dondert wel een  keer van de muur of van de  schoorsteen....
 Wat een lilluk ding.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

26-10-2025 om 14:09 Topicstarter

masatu schreef op 21-10-2025 om 20:00:

Ik heb nu ook de laatste aflevering gezien. Leuk seizoen, leuke kandidaten, goede opvolging van de presentatoren! Hopelijk volgende keer wel weer op het "normale" tijdstip (20:30), zodat ik niet steeds weer moet terugkijken.

Oke, nog 1 dingetje dan: wat een lelijke wisseltroffee, zeker t.o.v. wat het was. En dan ook nog zo'n tekst erop die erop is geschreven alsof hij eigenlijk net niet pastte.

brankele-frank-is-de-slimste-mens-van-dit-seizoen

Voorheen:

frank-heinen-met-maarten-van-rossem-en-philip-freriks

Ik vond het ook een raar ding. Niet dat die trofee van vorig jaar zoveel beter was. Nee, dan vind ik die orenschaal toch leuker. Het had wel wat uitgemaakt als de woorden er beter op waren geschreven. Het had een beetje naar links mogen schuiven. Dus idd, alsof het er maar net op paste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.