Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2025

Philip had inderdaad een domineestoon. En hij praatte door tot hij geen adem meer had en dat was erg hoorbaar. Ik kreeg het soms plaatsvervangend benauwd.

Herman en Paulien vind ik het erg leuk doen. Ik had het ook niet anders verwacht. 

Jammer dat die leuke politicus er al uit ligt.

Phillip vond ik ontzettend betweterig overkomen. Hij was nog erger dan Maarten.

Paulien en Herman zaten gisteravond bij Eva ivm nieuwe seizoen. Ik vind het een leuk duo en heb met plezier de 1e aflevering gekeken. 

nlies schreef op 02-09-2025 om 10:43:

[..]

Nee hoor, Maarten kan ik wel hebben, die vind ik wel leuk, maar de manier waarop Philip praat, zo'n domineestoontje

O oké. Nou zo zie je maar, iedereen ervaart het weer anders.

ik vind dat Herman en Paulien het leuk doen! Het programma krijgt er een frissere uitstraling door.

Ik vind het ook leuk! Ik vind Pauline echt een van de weinige waar ik echt om kan lachen op tv. Die compilatie is ook leuk gemaakt. 

Fleurtje_5

Fleurtje_5

04-09-2025 om 15:16 Topicstarter

Ik had de Slimste opgenomen, dus later bekeken. Wat doen ze het leuk allebei.

Paulien vind ik ook zo grappig op een natuurlijke manier. 

https://youtu.be/AipaoPOfwqs?si=TFmuCDocP8GC2pGa Beige

Fleurtje_5 schreef op 04-09-2025 om 15:16:

Ik had de Slimste opgenomen, dus later bekeken. Wat doen ze het leuk allebei.

Paulien vind ik ook zo grappig op een natuurlijke manier.

https://youtu.be/AipaoPOfwqs?si=TFmuCDocP8GC2pGa Beige

Ja, hoe ze vandaag op de kijkersvraag reageerde, natuurlijk eerder opgenomen, vond ik zelfs ontroerend. Met zo'n heftige vorm van kanker beslissen dat je vooral leuke dingen wilt doen en dit programma daar in past. 

Fleurtje_5

Fleurtje_5

09-09-2025 om 09:11 Topicstarter

Wij nemen het steeds op omdat we om dat tijdstip naar iets anders kijken. Dus lig ik achter met bijkijken. 
Gisteravond Belle, Tom en Merel gezien. En zag ik Merel Westrik de Slimste v d Dag worden. Wat ontzettend jammer dat Belle Barbé naar huis kon gaan. Ik vond Belle en Tom allebei heel leuk.

In de aflevering met Rudolph van Veen, Belle en Tom stond ik er wel versteld van dat de kandidaten weinig wisten van bv bepaalde voorwerpen.

Ik vind het ook erg leuk met Herman en Pauline. Ze kan zo droog vertellen over de dingen weet veel over taal. Gisteren ook weer met die Pizzarette en hoe Herman daar dan weer op reageert. Blaudzun vind ik wel leuk maar een beetje, hoe zal ik dat zeggen, met randjes? Ik denk ook steeds dat hij riekt. Maar goed, dat zal een kwestie van smaak zijn.

Thora schreef op 10-09-2025 om 12:19:

Ik vind het ook erg leuk met Herman en Pauline. Ze kan zo droog vertellen over de dingen weet veel over taal. Gisteren ook weer met die Pizzarette en hoe Herman daar dan weer op reageert. Blaudzun vind ik wel leuk maar een beetje, hoe zal ik dat zeggen, met randjes? Ik denk ook steeds dat hij riekt. Maar goed, dat zal een kwestie van smaak zijn.

Dat hij riekt?! Nouja zeg.

Ik vind Blaudzun een ruwe bolster, blanke pit. Ondanks zijn ruige Rock&Roll uiterlijk komt hij heel zachtaardig, vriendelijk en beschaafd over.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

11-09-2025 om 13:16 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 09-09-2025 om 09:11:

Wij nemen het steeds op omdat we om dat tijdstip naar iets anders kijken. Dus lig ik achter met bijkijken.
Gisteravond Belle, Tom en Merel gezien. En zag ik Merel Westrik de Slimste v d Dag worden. Wat ontzettend jammer dat Belle Barbé naar huis kon gaan. Ik vond Belle en Tom allebei heel leuk.

In de aflevering met Rudolph van Veen, Belle en Tom stond ik er wel versteld van dat de kandidaten weinig wisten van bv bepaalde voorwerpen.

Ik had hier een fout geschreven. Het was niet Belle wat naar huis kon maar Tom.

Fleurtje_5

Fleurtje_5

11-09-2025 om 13:16 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 10-09-2025 om 13:32:

[..]

Ik vind Blaudzun een ruwe bolster, blanke pit. Ondanks zijn ruige Rock&Roll uiterlijk komt hij heel zachtaardig, vriendelijk en beschaafd over.

Dat ben ik helemaal me je eens. 

Herfstappeltaart schreef op 10-09-2025 om 13:32:

[..]

Je bent me voor. Ik wilde zojuist melden dat ik hem een beschaafde kerel vind.

Even voor de duidelijkheid. Ik vind Blaudzun een hele vriendelijke en getalenteerde man. Ik vind hem alleen wat smoezelig overkomen.

Teddy vind ik ook leuk trouwens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.