Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV


Brabeau schreef op 22-05-2022 om 19:34:

Wat gaan jullie nu vanavond kijken?

Geen idee! Altijd weer jammer als je favo serie weer afgelopen is. 

Fleurtje_5 schreef op 22-05-2022 om 19:04:

Geen 'Boer zoekt vrouw' vanavond.

Zo jammer. Dit is flink afkicken. 

Ik ga Amazing Grace kijken. Bekende Nederlanders gaan gospel zingen. Ben benieuwd. Lang zo leuk niet als Boer zoekt vrouw, maar je moet toch wat.

Vrijevlinder schreef op 22-05-2022 om 19:51:

[..]

Zo jammer. Dit is flink afkicken.

Ik ga Amazing Grace kijken. Bekende Nederlanders gaan gospel zingen. Ben benieuwd. Lang zo leuk niet als Boer zoekt vrouw, maar je moet toch wat.

Dit ga ik ook kijken. En als het niks is schakel ik over naar 1 tegen 50

Netflix maar aanslingeren want er komt niks op tv

Voor wie het gisteravond gemist heeft kan ik vertrek terug kijken nog leuk zijn.

Brabeau schreef op 22-05-2022 om 20:13:

[..]

Dit ga ik ook kijken. En als het niks is schakel ik over naar 1 tegen 50

Hij staat inmiddels 1 tegen 50 😅

Wat jammer he, ik mis het nu al   
Ik kijk Bed & breakfast terug maar dat is meer op de achtergrond aanwezig dan dat ik er echt lekker voor ga zitten

Voor degenen die de Vlaamse BZV nog niet gevolgd hebben kun je dat ook nog terugkijken

Ik kijk nu Amazing Grace, maar hier blijft het voor mij bij. Denk niet dat ik dit verder ga kijken.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-05-2022 om 20:48

ik ga zo The Countdown Story kijken.  Jeugdsentiment is dat 

redbulletje schreef op 22-05-2022 om 20:44:

Voor degenen die de Vlaamse BZV nog niet gevolgd hebben kun je dat ook nog terugkijken

Daarmee ben ik vorige week begonnen. Het is even wennen, in die eerste aflevering doen ze vrij geheimzinnig over de boeren en ze komen zelfs niet in beeld. Maar ik vertrouw erop dat het leuk gaat worden. 

Ik heb Even tot hier van gisteravond teruggekeken.

Rondstruiner schreef op 22-05-2022 om 22:23:

Ik heb Even tot hier van gisteravond teruggekeken.

Dat is ook leuk, vind dat ze hiermee een leuk programma maken. Dat doen de heren goed.


En dan te bedenken dat het als een onderdeel(rubriek) in een tv programma van Paul de leeuw begon, daarna de Kwis  en nu dit programma.

MidasWolf schreef op 22-05-2022 om 22:26:

[..]

Dat is ook leuk, vind dat ze hiermee een leuk programma maken. Dat doen de heren goed.


En dan te bedenken dat het als een onderdeel(rubriek) in een tv programma van Paul de leeuw begon, daarna de Kwis en nu dit programma.

Ja, ik vind ze steeds beter worden ook. Ik zou er graag een keer bij zijn, maar de kaartjes zijn altijd al uitverkocht als ik er achter kom dat ze er weer zijn.

Brabeau schreef op 22-05-2022 om 19:34:

Wat gaan jullie nu vanavond kijken?

Niks… moest dochter helpen met spreekbeurt en daarna moest ik nog een roosterwijziging doorvoeren. Waarbij het roosterprogramma het niet deed 🤦🏼‍♀️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.