Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

ToetieToover
07-05-2022 om 07:01
Ach die foto van Maud en Evert, die stralen helemaal!
Maud zegt een aantal keer dat ze het heerlijk ‘veilig’ vindt, zo’n man die nergens heengaat. Ik vraag me af wat zij heeft meegemaakt dat ze dit zo expliciet benoemd, ik vind het wel opvallend.
Ik vind en vond haar leuk, zit ze bij haar zus aan tafel: “moet je die handen eens zien” hahaha die handen zijn voor haar ook een dingetje. Pffft je moet het maar durven, op televisie verliefd worden.
SophisticatedCaribou75
07-05-2022 om 07:30
Courage schreef op 07-05-2022 om 01:03:
[..]
Maar mijn link is van Nans.
En ik heb 'm kunnen luisteren. Vond het niet heel erg ontluisterend overigens.
Dank je wel! Nu doet hij het wel bij mij. Gek. Dank voor de moeite in elk geval! En inderdaad: niet spannend verder. Gelukkig maar. Al die dames die plotsklaps BN'er zijn en dan op televisie worden afgewezen/ naar huis gestuurd. Waarna iedereen een mening over je heeft.
Rondstruiner
07-05-2022 om 07:37
niet_rechts schreef op 07-05-2022 om 07:30:
[..]
Dank je wel! Nu doet hij het wel bij mij. Gek. Dank voor de moeite in elk geval! En inderdaad: niet spannend verder. Gelukkig maar. Al die dames die plotsklaps BN'er zijn en dan op televisie worden afgewezen/ naar huis gestuurd. Waarna iedereen een mening over je heeft.
Dat vind ik wel een naar bijverschijnsel van dit programma hoor.
Eerst werd Maud toch wel met de grond gelijk gemaakt, inmiddels wordt ze door een groot deel van de kijkers bejubeld.
En Rob werd tot op het bot afgezeken overal. Het zijn toch hele gewone mensen, wat doet dat met zo'n Rob, als je dat allemaal hoort. Ik vind het erg ver gaan, veel te ver.
Beterlaat2021!
07-05-2022 om 08:21
niet_rechts schreef op 07-05-2022 om 07:30:
[..]
Al die dames die plotsklaps BN'er zijn en dan op televisie worden afgewezen/ naar huis gestuurd. Waarna iedereen een mening over je heeft.
Ik vermoed dat dat BN'r zijn in veel gevallen hier gauw afgelopen is hoor.
Misschien nog eens een enkel berichtje, maar niet wekelijks in praat- of spelshows.
SophisticatedCaribou75
07-05-2022 om 10:24
Beterlaat2021! schreef op 07-05-2022 om 08:21:
[..]
Ik vermoed dat dat BN'r zijn in veel gevallen hier gauw afgelopen is hoor.
Misschien nog eens een enkel berichtje, maar niet wekelijks in praat- of spelshows.
Klopt, maar bepaalde gezichten die hoorden bij spannende onthullingen of grootste gebeurtenissen in het programma, staan echt wel op mijn netvlies gebrand. Die dames zou ik nog altijd herkennen op straat. En dat is toch al best heftig, want meer mensen zullen je blijven herkennen. En met een beetje pech nog vragen hoe het is met ... ook. Terwijl je die waarschijnlijk nooit meer gezien of gesproken hebt.
Fleurtje_5
07-05-2022 om 13:22
ToetieToover schreef op 07-05-2022 om 07:01:
Ach die foto van Maud en Evert, die stralen helemaal!
Maud zegt een aantal keer dat ze het heerlijk ‘veilig’ vindt, zo’n man die nergens heengaat. Ik vraag me af wat zij heeft meegemaakt dat ze dit zo expliciet benoemd, ik vind het wel opvallend.
Ik vind en vond haar leuk, zit ze bij haar zus aan tafel: “moet je die handen eens zien” hahaha die handen zijn voor haar ook een dingetje. Pffft je moet het maar durven, op televisie verliefd worden.
Ik vind ze 'te-gek-leuk' samen.
Fleurtje_5
08-05-2022 om 15:05
Vrijevlinder schreef op 06-05-2022 om 08:37:
Wat leuk. Welke krant is dat?
Hoeveel afleveringen kunnen we nog genieten? Zondag hopelijk niet de laatste keer?
Hopelijk lukt het met de link nu wel.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220503_94540161

Fleurtje_5
08-05-2022 om 15:07
Vanavond komen ze weer op tv. Kunnen we zien hoe Hans en Annette ontbijt op bed krijgen. 
Beterlaat2021!
08-05-2022 om 20:21
Ik kijk morgen uitgesteld, mijn wederhelft kijkt naar College Tour, en die gun ik hem ook wel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
En ik heb 'm kunnen luisteren. Vond het niet heel erg ontluisterend overigens.