Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

Vrijevlinder
24-04-2022 om 22:13
MidasWolf schreef op 24-04-2022 om 21:42:
Eerlijk gezegd denk ik dat Janine ze beiden naar huis stuurt.
Ik hoop het niet. Ze maakt het veel te zwaar. Ze doet net of moet ze nu een keuze maken die tot in de lengte der dagen blijft geldig. Meid, ga gewoon met Sander op citytrip en zie hoe het loopt en of er iets ontstaat.
Vrijevlinder
24-04-2022 om 22:15
Wat denken jullie van Hans zijn vrouw, waar hij nu helemaal voor gaat?
Ik heb het idee dat hij nu denkt: dan deze maar. Het is ook een leuke vrouw, maar er moet wel wat meer zijn dat dat.
Brabeau
24-04-2022 om 22:41
Vrijevlinder schreef op 24-04-2022 om 22:15:
Wat denken jullie van Hans zijn vrouw, waar hij nu helemaal voor gaat?
Ik heb het idee dat hij nu denkt: dan deze maar. Het is ook een leuke vrouw, maar er moet wel wat meer zijn dat dat.
Hij wil gewoon zo graag dat de omschakeling snel en makkelijk gemaakt is
HAHA!wait..what
24-04-2022 om 22:43
Nou zeg.. Ik ben nu bij het keuzemoment van Rob. Zo idioot hoe ze zitten te zoenen/plukken aan elkaar op de bank terwijl Sonja nog om ze heenloopt en spullen bij elkaar zit te zoeken?!
Sherlock
24-04-2022 om 22:55
Die Wendy geeft totaal verschillende signalen. De ene minuut lekker klef en de andere minuut weet ze het niet, dat zegt ze later zelfs tegen Sonja waar Rob bij staat. En dan ook nog zeggen dat je je kinderen niet van school wil halen en dus niet zomaar zijn kant op kan verhuizen, serieus? Hoe lang bestaat dit programma, je weet toch dat jij zal moeten verhuizen als je schrijft op een boer? 😂
En Janine heeft vette keuzestress, dat heeft ze vast ook als ze moet kiezen tussen twee pakken koek in de supermarkt. Mens, kíes gewoon!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind Maud nu echt leuk, al is ze meer een coach dan een partner. 
Forumster
24-04-2022 om 23:01
Ik vind juist dat er een veel gezelligere sfeer is tussen Hans en Annette dan er tussen Hans en Dinie leek te zijn. Doordat Dinie handig was in de paarden wereld leek dat gemakkelijker te gaan, weinig woorden nodig, maar er is meer nodig dan gemak. Ik vind deze twee veel knusser samen.
HAHA!wait..what
24-04-2022 om 23:03
Janine vind ik behoorlijk vervelend worden.. Ja, het is duidelijk dat je het echt echt echt niet weet
Ze zegt de hele tijd dat ze Sander zo druk vindt en ze dat misschien niet kan hebben omdat ze zelf (niks van gemerkt maar oké) ook zo druk kan zijn.
Nu krijgen we natuurlijk maar kleine stukjes te zien maar Sander komt op mij helemaal niet zo druk over. Hij heeft een lekkere energie en juist hij en dàt zorgt ervoor dat het bij die 2 nog een beetje loopt heb ik het idee.
Christiaan heb ik helemaal niks mee
Och en Maud
Ik vind haar echt leuk! Maar ik denk ook dat Evert Nans gaat kiezen..
Sherlock
24-04-2022 om 23:03
Forumster schreef op 24-04-2022 om 23:01:
Ik vind juist dat er een veel gezelligere sfeer is tussen Hans en Annette dan er tussen Hans en Dinie leek te zijn. Doordat Dinie handig was in de paarden wereld leek dat gemakkelijker te gaan, weinig woorden nodig, maar er is meer nodig dan gemak. Ik vind deze twee veel knusser samen.
Ja! Annette is echt een lieverd! Dinie vast ook, maar er zat nog zoveel verdriet in haar.
Sherlock
24-04-2022 om 23:07
HAHA!wait..what schreef op 24-04-2022 om 23:03:
Janine vind ik behoorlijk vervelend worden.. Ja, het is duidelijk dat je het echt echt echt niet weet
![]()
Ze zegt de hele tijd dat ze Sander zo druk vindt en ze dat misschien niet kan hebben omdat ze zelf (niks van gemerkt maar oké) ook zo druk kan zijn.
Nu krijgen we natuurlijk maar kleine stukjes te zien maar Sander komt op mij helemaal niet zo druk over. Hij heeft een lekkere energie en juist hij en dàt zorgt ervoor dat het bij die 2 nog een beetje loopt heb ik het idee.
Christiaan heb ik helemaal niks mee![]()
Och en MaudIk vind haar echt leuk! Maar ik denk ook dat Evert Nans gaat kiezen..
Precies dit, Janine komt zo anders over dan ze zegt te zijn. Als ze Sander niet neemt wil ik hem wel! Hij leek me vanaf de speeddates al de overduidelijke winnaar, daarom verbaast het me zo dat ze zo twijfelt.
redbulletje
24-04-2022 om 23:13
Annette past volgens mij heel goed bij Hans en z'n gezin, wat een hartelijke vrouw.
Sander past bij Janine alleen moet ze dat zelf ook nog even doorkrijgen.
Rob eindigt met lege handen aan 't eind van de rit. Snap niet dat Wendy uberhaupt heeft geschreven als de afstand te ver is om te kunnen coouderen met haar ex.
Bij Evert blijf ik me afvragen voor wie hij gaat kiezen, jammer dat het een cliffhanger werd.
Due-scimmie
24-04-2022 om 23:14
Ik denk dat Sander echt goed bij Janine past, maar als Janine hem niet past zal hij nog wel veel berichten gaan krijgen.
SophisticatedCaribou75
25-04-2022 om 07:23
Wat een avond, hè? Ik moest er even van bijkomen. Maar wat leuk om te zien dat Hans zo vol voor Annette wil gaan. En wat een lieverd is Annette toch!
Evert leek zowaar een momentje open te breken bij Nans. Ik vermoed nu toch dat hij haar kiest.
En Janine, die heeft een psycholoog nodig, vrees ik, om uit haar hoofd te komen en in haar hart. Zij kiest, denk ik, of Christiaan of niemand. Ze noemt Sander druk, maar de werkelijkheid lijkt mij eerder dat hij te dichtbij komt en daarom bedreigend voelt.
Schemerlampje
25-04-2022 om 08:00
Ik denk dat het wel goed komt met Hans en Annette. Volgens mij heeft hij zich eerst teveel gefocust op Diny, omdat zij naadloos in het bedrijf paste, en niet zo op de persoon. Nu Diny weg is, ziet hij pas hoe leuk Annette is.
Beterlaat2021!
25-04-2022 om 08:20
redbulletje schreef op 24-04-2022 om 23:13:
Bij Evert blijf ik me afvragen voor wie hij gaat kiezen, jammer dat het een cliffhanger werd.
Natuurlijk, daar zijn ze sterk in, het blijft nu nog spannend.
Wendy is niet verliefd en is dus bang dat de verliefde Rob ludduvudu krijgt. Dat zit er dik in ja! Zeg dan nu nee, Wendy.
Voor Jouke ben ik blij, ik gun hem dit. Lekker verliefd!
SophisticatedCaribou75
25-04-2022 om 08:55
https://m.facebook.com/rickeversbzv/
https://www.linda.nl/nieuws/entertainment/boer-zoekt-vrouw-er-hing-een-tongzoen-in-de-lucht/
Het stukje van Rick over Wendy vond ik vooral bijzonder treffend. "Ze trok de lange-afstand-jonge-kinderen-kaart, zoals te verwachten viel, want Wendy houdt van spelletjes. Daarom wilde ze ook per se winnen van Sonja."
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.