Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-04-2022 om 09:09

Friezinnetje schreef op 18-04-2022 om 09:03:

[..]

ok, nou ja, ook dat snap ik wel. Het is 5 uur (volgens mij) dat hij gaat melken, erg vroeg, staat daar normaal altijd alleen en nu moet hij al gaan praten met een van de dames. Ook hier pas de 3e of 4e dag en je bent dat totaal niet gewend. Ik snap het wel hoor, ik zou zelf ook niet blij zijn.

Ik kan me wel vinden in de beschrijving van Rick Evers bij Jouke: 's morgens een ochtendhumeur, 's middags knorrig en 's avonds bot. 

ToetieToover schreef op 18-04-2022 om 08:34:

[..]

Oh die man zit in mijn allergie, brrrr hij is wel héél ongeremd zeg in werkelijk alles, of zouden ‘zijn’ dames dat nou als ‘lekker spontaan’ zien?

Hij is echt ongeremd. Ik krijg een beetje het “restaurant Misverstand “ gevoel waarin ook zo’n ongeremde man zat,maar die had een diagnose. Bij Rob is tgewoon… ik weet niet. Kijk mij eens leuk zijn? Wil je in mijn fanclub?

Ik heb de webserie weer even bijgekeken. Nu valt het me op de Gerben áltijd het zelfde (PME legend) T-shirt aanheeft.....

Bloemenzee schreef op 17-04-2022 om 20:47:

Karlijn is echt smoor, geloof ik.

Leuk hé. Volgens mij is het wederzijds.

Courage schreef op 17-04-2022 om 22:47:

Maud is zó leuk! En volgens mij bedoelde Evert met '32 jaar' echt wel dat hij gevoelens heeft voor haar. Waarom zou hij het anders 3 keer zeggen?
Nans vind ik ook een mooie vrouw, maar niet zo ontwapenend als Maud.
Weet niet of ik het hier schreef of op een ander forum, maar Evert is een bijzondere man. Ik vond hem vanaf het begin al leuk en hij blijkt inderdaad heel gevoelig en opmerkzaam. Maar goed, het zal ook vast helpen dat ik hem kan verstaan.

Hij is heel gevoelig en opmerkzaam, bescheiden ook. Ik vind het ook een bijzondere man. En Maud vind ik ook bijzonder.

Friezinnetje schreef op 18-04-2022 om 09:03:

[..]

ok, nou ja, ook dat snap ik wel. Het is 5 uur (volgens mij) dat hij gaat melken, erg vroeg, staat daar normaal altijd alleen en nu moet hij al gaan praten met een van de dames. Ook hier pas de 3e of 4e dag en je bent dat totaal niet gewend. Ik snap het wel hoor, ik zou zelf ook niet blij zijn.

Als ik iemand heel, heel leuk vind, dan vind ik diegene ook leuk om 5 uur 's ochtends. Mijn ochtendhumeur zou spontaan verdwijnen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-04-2022 om 17:51

Ik ben even bij de boerderij van Jouke langs gereden, maar daar valt niets te zien. Afgeschermd met zwart plastic en de ramen van het huis zijn afgeplakt. Er stond alleen een zwarte auto op het erf, maar geen idee of dat zijn eigen is. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-04-2022 om 17:54

Dandy schreef op 18-04-2022 om 16:51:

[..]

Als ik iemand heel, heel leuk vind, dan vind ik diegene ook leuk om 5 uur 's ochtends. Mijn ochtendhumeur zou spontaan verdwijnen.

maar ze zijn er net 3-4 dagen, dan is het toch ook nog enorm aftasten en wennen? En 24 uur per dag, dan is het toch ook soms lekker om even alleen te zijn, je hebt al continu cameramensen om je heen, 2-3 dames die je helemaal niet kent. Het is niet gewoon daten, zoals je zelf doet. 

Friezinnetje schreef op 18-04-2022 om 17:51:

Ik ben even bij de boerderij van Jouke langs gereden, maar daar valt niets te zien. Afgeschermd met zwart plastic en de ramen van het huis zijn afgeplakt. Er stond alleen een zwarte auto op het erf, maar geen idee of dat zijn eigen is.

Dan heeft 'ie wel een relatie denk ik, of het nou met één van de dames is of niet. Waarom zou je anders je ramen afplakken?

Alhoewel, met al die paparazzi zou ik mn ramen ook af plakken, relatie of niet 

Dandy schreef op 18-04-2022 om 16:51:

[..]

Mijn man vindt mij echt heel leuk, maar zijn ochtendhumeur overstemt dat echt. 

Brabeau schreef op 18-04-2022 om 18:58:

[..]

Dan heeft 'ie wel een relatie denk ik, of het nou met één van de dames is of niet. Waarom zou je anders je ramen afplakken?

Wat een leven, wanneer is die logeerweek opgenomen? Moet je dan maanden afgezonderd leven zodat je niet spoilert? Of al die tijd elkaar maar even niet zien?

Ik heb wel eens een boer met een van zijn vrouwen in de stad zien lopen terwijl er in het programma nog geen keuze was gemaakt. Ik ken ook een van de boeren die heeft meegedaan en die maakte bepaald geen geheim van zijn keuze. Dit is allebei al jaren geleden, misschien zijn de regels nu anders?

Brabeau schreef op 18-04-2022 om 18:58:

[..]

Hij heeft zelfs beveiliging in moeten roepen. Er waren allemaal mensen die gewoon zijn erf opkwamen enz. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-04-2022 om 22:57

SuzyQFive schreef op 18-04-2022 om 22:47:

[..]

Hij heeft zelfs beveiliging in moeten roepen. Er waren allemaal mensen die gewoon zijn erf opkwamen enz.

Wat schandalig zeg. 

SuzyQFive schreef op 18-04-2022 om 22:47:

[..]

Sommige mensen sporen echt niet... 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-04-2022 om 23:13

https://lisetteschrijft.nl/boer-zoekt-vrouw-2022-het-eind-is-in-zicht/

"Je mag Rob masseren, betasten en als je maar genoeg hommelkasten vind, krijg je een zoen. Nu zijn er in een kersenkwekerij vrij veel hommelkasten (bij groentetuinders ook. Deze versiertruc gaat vast vaker gebruikt worden in de toekomst) dus Rob maakt zijn lippen vast nat. Degene die het gretigst overkomt, heeft een streepje voor. Gelukkig komt er nog net op tijd een disclaimer in beeld dat dit programma is opgenomen met de in die tijd geldende corona- en #metoo-regels. En aangezien je op de boerderijen teruggaat naar de jaren ’50, komt er niemand koekoek roepen."

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.