Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

Dandy
17-04-2022 om 22:41
Due-scimmie schreef op 17-04-2022 om 22:10:
Ik vind Maud steeds leuker. Maar denk niet dat Evert ervoor kiest.
Denk dat Jouek Karlijn bedoelde toen hij zei dat bij een alles zonder moeite gaat, maar Karlijn is zo hoteldebotel dat ik me afvraag hoe dat is als roze bril vervaagt.
Ik snap überhaupt niet wat zij in hem ziet. Ik zie het niet. Ja, een ongelofelijk saaie, voorspelbare boer met traditionele normen en waarden. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je daar heet van wordt. Hij vond haar trouwens irritant in de melkput (heet dat zo?) 's ochtends vroeg. Als je verliefd bent, dan ervaar je dat niet zo lijkt me.
Courage
17-04-2022 om 22:47
Maud is zó leuk! En volgens mij bedoelde Evert met '32 jaar' echt wel dat hij gevoelens heeft voor haar. Waarom zou hij het anders 3 keer zeggen?
Nans vind ik ook een mooie vrouw, maar niet zo ontwapenend als Maud.
Weet niet of ik het hier schreef of op een ander forum, maar Evert is een bijzondere man. Ik vond hem vanaf het begin al leuk en hij blijkt inderdaad heel gevoelig en opmerkzaam. Maar goed, het zal ook vast helpen dat ik hem kan verstaan. 
SophisticatedCaribou75
17-04-2022 om 23:26
"12 hommelkasten en 1 kloothommel op de boerderij bij Rob"
Twitter
ToetieToover
18-04-2022 om 08:30
Courage schreef op 17-04-2022 om 22:47:
Maud is zó leuk! En volgens mij bedoelde Evert met '32 jaar' echt wel dat hij gevoelens heeft voor haar. Waarom zou hij het anders 3 keer zeggen?
Nans vind ik ook een mooie vrouw, maar niet zo ontwapenend als Maud.
Weet niet of ik het hier schreef of op een ander forum, maar Evert is een bijzondere man. Ik vond hem vanaf het begin al leuk en hij blijkt inderdaad heel gevoelig en opmerkzaam. Maar goed, het zal ook vast helpen dat ik hem kan verstaan.
Evert komt op mij ook over als een gevoelige man en Maud is een gevoelige vrouw. Het verschil is hoe goed ze dingen onder woorden kunnen brengen. Volgens mij was de poging van Evert over die “32 jaar” inderdaad zo bedoeld naar Maud. Ik vind het wel schattig om te zien, met dat doekje en daarna allebei een beetje stuntelig verder lopen en nog een keertje botsen.
SophisticatedCaribou75
18-04-2022 om 08:33
Ik vond het ook een heel schattig moment. En dat was nog pas de vooruitblik. Ik verheug me op de uitzending van volgende week!
Evert zegt weinig, maar er gaat een boel in hem om.
ToetieToover
18-04-2022 om 08:34
niet_rechts schreef op 17-04-2022 om 23:26:
"12 hommelkasten en 1 kloothommel op de boerderij bij Rob"
Oh die man zit in mijn allergie, brrrr hij is wel héél ongeremd zeg in werkelijk alles, of zouden ‘zijn’ dames dat nou als ‘lekker spontaan’ zien?
ToetieToover
18-04-2022 om 08:37
Dandy schreef op 17-04-2022 om 22:41:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat zij in hem ziet. Ik zie het niet. Ja, een ongelofelijk saaie, voorspelbare boer met traditionele normen en waarden. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je daar heet van wordt. Hij vond haar trouwens irritant in de melkput (heet dat zo?) 's ochtends vroeg. Als je verliefd bent, dan ervaar je dat niet zo lijkt me.
Dat viel me ook op, dat hij liefst alleen is. Heel vaak. Hij wil een vriendin maar lijkt het gezelschap daarvan niet op prijs te stellen. Het komt zo tegenstrijdig over.
FaithfulDuck87
18-04-2022 om 08:38
ToetieToover schreef op 18-04-2022 om 08:37:
[..]
Dat viel me ook op, dat hij liefst alleen is. Heel vaak. Hij wil een vriendin maar lijkt het gezelschap daarvan niet op prijs te stellen. Het komt zo tegenstrijdig over.
ik denk dat hij het gewoon niet gewend is, en nog niet weet wat hij er mee aan moet. En bedenk, het is pas de 3e of 4e dag dat ze er zijn. Altijd met zijn broer gewoond en nu met 3 vrouwen.
SophisticatedCaribou75
18-04-2022 om 08:42
ToetieToover schreef op 18-04-2022 om 08:34:
[..]
Oh die man zit in mijn allergie, brrrr hij is wel héél ongeremd zeg in werkelijk alles, of zouden ‘zijn’ dames dat nou als ‘lekker spontaan’ zien?
Als ik het open riool open Twitter lees en ook als ik fora lees, is er niemand die de aanranding bij Rob op de boerderij kon aanzien. Ik kan gewoon niet geloven dat er iemand bij Rob zou willen zijn. Wat een vreselijke man.
Rondstruiner
18-04-2022 om 08:55
Friezinnetje schreef op 18-04-2022 om 08:38:
[..]
ik denk dat hij het gewoon niet gewend is, en nog niet weet wat hij er mee aan moet. En bedenk, het is pas de 3e of 4e dag dat ze er zijn. Altijd met zijn broer gewoond en nu met 3 vrouwen.
Ik was even in de war omdat nergens namen worden genoemd, maar volgens mij ging dit over Jouke en niet over Evert.
FaithfulDuck87
18-04-2022 om 08:58
Rondstruiner schreef op 18-04-2022 om 08:55:
[..]
Ik was even in de war omdat nergens namen worden genoemd, maar volgens mij ging dit over Jouke en niet over Evert.
oh, ik dacht dus dat het over Evert ging.
ToetieToover
18-04-2022 om 08:59
Rondstruiner schreef op 18-04-2022 om 08:55:
[..]
Ja ik bedoelde Jouke. Ik zit er nog helemaal in omdat ik het net heb teruggekeken.
FaithfulDuck87
18-04-2022 om 09:03
ToetieToover schreef op 18-04-2022 om 08:59:
[..]
Ja ik bedoelde Jouke. Ik zit er nog helemaal in omdat ik het net heb teruggekeken.
![]()
ok, nou ja, ook dat snap ik wel. Het is 5 uur (volgens mij) dat hij gaat melken, erg vroeg, staat daar normaal altijd alleen en nu moet hij al gaan praten met een van de dames. Ook hier pas de 3e of 4e dag en je bent dat totaal niet gewend. Ik snap het wel hoor, ik zou zelf ook niet blij zijn.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.