Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

MidasWolf
17-04-2022 om 21:42
Bij Janine denk ik dat beide mannen naar huis moeten, Janine kan naar mijn idee veel beter iemand buiten de camera leren kennen uit de buurt.
Dan kan ze dat mooi rustig opbouwen.
MidasWolf
17-04-2022 om 21:45
Rob gaat denk ik voor Wendy, rennen voor de bijendozen/kasten ik dacht het erf af maar dat deden ze niet.
Wat ik wel positief vind aan Rob is zijn enthousiasme /vakkennis voor zijn bedrijf.
SuzyQFive
17-04-2022 om 22:05
Nou… Ranzige Rob. Volgende week mogen ze hem pijpen als ze een wespennest vinden…
En Maud bedoelde zichzelf toch doen ze het had over ‘iemand die tochtig is’ ???
FaithfulDuck87
17-04-2022 om 22:05
SuzyQFive schreef op 17-04-2022 om 22:05:
Nou… Ranzige Rob. Volgende week mogen ze hem pijpen als ze een wespennest vinden…

Rondstruiner
17-04-2022 om 22:06
alhambra schreef op 17-04-2022 om 21:28:
Dat van Rob was echt te erg on te kijken. Plaatsvervangende schaamte.
Jouke en Karlijn dat is kat in het bakkie. Echt leuk!
Evert kan ik niet peilen. Ik moest echt lachen dat ze Happy van Farell aan het luisteren waren." I am up all night to get lucky"
Hans wil Annette een kans geven maar zijn hart ligt bij Dinie.
Janine, ik weet het niet. Zij ook niet.
Ik vind het echt rot voor Annette, leuke vrouw, zij verdient beter dan dit. Hans had beter eerlijk kunnen zijn, want ik denk niet dat hij voor haar gekozen zou hebben als Dinie was gebleven. Echt een lullige situatie.
Geen idee wat Evert gaat doen inderdaad. Ik vind Maud nog steeds een leuk mens.
MidasWolf
17-04-2022 om 22:09
Due-scimmie
17-04-2022 om 22:10
Ik vind Maud steeds leuker. Maar denk niet dat Evert ervoor kiest.
Denk dat Jouek Karlijn bedoelde toen hij zei dat bij een alles zonder moeite gaat, maar Karlijn is zo hoteldebotel dat ik me afvraag hoe dat is als roze bril vervaagt.
Poezel_en_Wip
17-04-2022 om 22:11
FaithfulDuck87
17-04-2022 om 22:12
Jouke en Karlijn vond ik vanaf het begin al duidelijk.
Maud is niet leuk, vind ik. Oh jaloers als Evert een keer aandacht geeft aan Nans, terwijl zij hem steeds claimt.
-Nienke-
17-04-2022 om 22:13
Friezinnetje schreef op 17-04-2022 om 21:11:
Sander komt wat los, paar biertjes erin en hop. Leuke vent
Ja, viel me ook op! Ik vond Janines gesprek met Christiaan zó ongemakkelijk dat ze hopelijk nu snapt dat ze beter voor Sander kan kiezen.
-Nienke-
17-04-2022 om 22:14
Friezinnetje schreef op 17-04-2022 om 22:12:
Jouke en Karlijn vond ik vanaf het begin al duidelijk.
Maud is niet leuk, vind ik. Oh jaloers als Evert een keer aandacht geeft aan Nans, terwijl zij hem steeds claimt.
Jouke heeft het ook te pakken van haar volgens mij, leuk stel
De laatste opmerking van Evert (over ‘trillen op z’n benen’) leek toch echt op Maud te slaan, dus ik vermoed dat hij dan tóch voor haar kiest. Zij lijkt me ook beter in staat om hem wat losser te krijgen dan Nans.
Dandy
17-04-2022 om 22:36
redbulletje
17-04-2022 om 22:40
Janine moet echt Sander kiezen, die is leuk bij haar en komt ook wat doortastender over.
En Maud vind ik steeds leuker worden, ben benieuwd of die kriebels van Evert op haar sloegen.
Van Rob krijg ik de kriebels, maar niet op de goede manier 
En van Dinie had ik al verwacht dat ze weg zou gaan en nu is 't afwachten of Hans Anette een serieuze kans geeft. Kan ook zijn dat ie zoveel op Dinie gericht had omdat zij uit 't zelfde wereldje kwam.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.