Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

Lizzyliz
04-04-2022 om 22:36
Michiel vond ik een engerd, dus mooi dat ie weg is. Sander is leuk en past goed bij Janine.
Rob vindt zichzelf geweldig en wil een fan of bewonderaar, geen vriendin.
Jouke wil zijn pilletjes niet missen als hij naar een festival gaat. Marion vroeg daar iets te direct naar en hup, naar huis. Want bij een discussie zag hij het daarna niet meer goedkomen. Nee, inderdaad, want dat zou dan vast over dat drugsgebruik gaan en dat was voor haar heel duidelijk een no-go.
Hans had ik echt een leuke vriendin gegund, maar deze twee worden het niet.
FaithfulDuck87
05-04-2022 om 07:12
Lizzyliz schreef op 04-04-2022 om 22:36:
Jouke wil zijn pilletjes niet missen als hij naar een festival gaat. Marion vroeg daar iets te direct naar en hup, naar huis. Want bij een discussie zag hij het daarna niet meer goedkomen. Nee, inderdaad, want dat zou dan vast over dat drugsgebruik gaan en dat was voor haar heel duidelijk een no-go.
Hans had ik echt een leuke vriendin gegund, maar deze twee worden het niet.
Waar haal je vandaan dat Jouke pilletjes gebruikt? Hij zei dat hij wel eens iets uitgeprobeerd had, maar nu helemaal niet meer deed. Zijn 'probleem' met Marion was, dat ze al veel uitgestippeld had in haar leven.
ToetieToover
05-04-2022 om 07:43
Maud vind ik juist leuk! Het kan misschien ‘overdreven’ overkomen maar ik vind haar wel oprecht en ze uit haar gevoel. Ik kijk daar graag naar en ik denk dat ze goed bij hem past. Maar ja, de boeren kiezen niet voor degene die hún het leukste vinden, ze kiezen degene die zij zelf het leukste vinden. Zelfs Rob!
Die Jouke zit wat mij betreft ‘in het spectrum’ en ik gun al zijn dames ren leukere man.
Fleurtje_5
05-04-2022 om 12:54
ToetieToover schreef op 05-04-2022 om 07:43:
Maud vind ik juist leuk! Het kan misschien ‘overdreven’ overkomen maar ik vind haar wel oprecht en ze uit haar gevoel. Ik kijk daar graag naar en ik denk dat ze goed bij hem past. Maar ja, de boeren kiezen niet voor degene die hún het leukste vinden, ze kiezen degene die zij zelf het leukste vinden. Zelfs Rob!
Die Jouke zit wat mij betreft ‘in het spectrum’ en ik gun al zijn dames ren leukere man.
Ik vind haar ook steeds leuker. Evert heeft misschien ook iemand nodig die haar gevoel uit met woorden, omdat hij juist minder woorden gebruikt.
Due-scimmie
05-04-2022 om 13:12
Fleurtje_5 schreef op 05-04-2022 om 12:54:
[..]
Ik vind haar ook steeds leuker. Evert heeft misschien ook iemand nodig die haar gevoel uit met woorden, omdat hij juist minder woorden gebruikt.
Ik denk ook dat ze wel goed bij elkaar passen.
Ik vond de webserie van deze week ook erg leuk. Die kale boer en zijn date vond ik wel een match.
Vrijevlinder
05-04-2022 om 14:43
Due-scimmie schreef op 05-04-2022 om 13:12:
[..]
Ik denk ook dat ze wel goed bij elkaar passen.
Ik vond de webserie van deze week ook erg leuk. Die kale boer en zijn date vond ik wel een match.
Ja, ik vind de webserie erg leuk om naar te kijken.
Ben heel benieuwd hoe het Robert en zijn date vergaat.
Beterlaat2021!
05-04-2022 om 15:25
Oh, ik vergeet die website/webserie helemaal. Even bijgewerkt, leuk inderdaad.
stokstaart
05-04-2022 om 15:32
Ik blijf vlekken houden van Maud. Veel te overdreven en denk ook niet dat als ze gekozen wordt dit stand blijft houden. Ik krijg overigens ook jeuk van Rob.
alhambra
05-04-2022 om 16:10
Net ook de webserie gekeken. Gerben had wel snel zijn oordeel klaar over zijn date.
Ze is jong, bleu en tenger maar hij kent haar nog nauwelijks
Lizzyliz
05-04-2022 om 16:25
Friezinnetje schreef op 05-04-2022 om 07:12:
[..]
Waar haal je vandaan dat Jouke pilletjes gebruikt? Hij zei dat hij wel eens iets uitgeprobeerd had, maar nu helemaal niet meer deed. Zijn 'probleem' met Marion was, dat ze al veel uitgestippeld had in haar leven.
Hij zei niet echt overtuigend dat hij niet meer gebruikte. Hij schutterde wat en probeerde een sociaal wenselijk antwoord te geven, maar ze bleef aandringen. Toen Marion werd weggestuurd was het (voor mij ten minste) overduidelijk waarom.
Brabeau
05-04-2022 om 16:36
Lizzyliz schreef op 05-04-2022 om 16:25:
[..]
Hij zei niet echt overtuigend dat hij niet meer gebruikte. Hij schutterde wat en probeerde een sociaal wenselijk antwoord te geven, maar ze bleef aandringen. Toen Marion werd weggestuurd was het (voor mij ten minste) overduidelijk waarom.
Dat idee had ik ook
Fleurtje_5
05-04-2022 om 18:42
Lizzyliz schreef op 05-04-2022 om 16:25:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Plus dat Lotte en Karlijn heel heel heel leuke meiden zijn, die niet van ver hoeven komen. En dichter bij hun familie en vrienden wonen. Op de traktor, (dus nog voordat Marion de vraag stelde over pilletjes) vroeg Jouke aan Marion of ze haar familie niet teveel zou gaan missen.
Daarover zei hij dat het niet zou werken als ze heimwee zou krijgen, want hij ging niet verhuizen. En als hij dan toch een keuze moet maken, dan is het toch jammer als hij een van de twee andere lieverds weg zou sturen. Want van Lotte zie je zijn gezicht stralen heb ik het idee, en ook van Karlijn.
Dandy
06-04-2022 om 23:12
Ik zie Jouke juist nog niet zoveel naar Karlijn kijken terwijl zij hem vrij openlijk adoreert. Maar misschien durft hij niet, dat kan natuurlijk ook nog.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.