Media en cultuur
Hobbyist
28-08-2021 om 18:13
Boer Zoekt Vrouw / BZV
Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?
Citytrip:
Evert: Maud
Jouke: Karlijn
Janine: Sander
Hans: Annette
Rob: Wendy

SuzyQFive
20-03-2022 om 22:07
Oh, en die Margriet van Hans valt mij enorm tegen zeg! Wat een commentaar meteen al op Hans. Dat ie niet zelf kookt, neeee. Zij kookt altijd voor zichzelf!
En bang zijn voor paarden maar dan wel met een paardenboer willen. Voor de status?
Sherlock
20-03-2022 om 22:11
Ik vond Maud vandaag meevallen. Ze was zo overdonderd dat ze haar mond eindelijk eens hield, zo vond ik haar best oke. 
Het lijkt me echt pittig om logé te zijn. Je moet constant met elkaar vechten om de aandacht van de boer maar ook leuk overkomen voor de boer en de televisie. En de anderen ook tijd met de boer gunnen maar niet te veel want jij wil ‘winnen’. Ik zou na een uur al op zijn. 
-Nienke-
20-03-2022 om 22:16
SuzyQFive schreef op 20-03-2022 om 22:07:
Oh, en die Margriet van Hans valt mij enorm tegen zeg! Wat een commentaar meteen al op Hans. Dat ie niet zelf kookt, neeee. Zij kookt altijd voor zichzelf!
En bang zijn voor paarden maar dan wel met een paardenboer willen. Voor de status?
Ik vond het ook echt bijzonder dat hij haar koos. Zij leek mij inderdaad te deftig voor een boer.
We hadden volgens mij ook een unicum, trouwens: een vrouw die aankwam in een jurk. Superhandig joh, met kaplaarzen eronder in de boerderij rondstappen zo
Eerlijk gezegd gun ik die Rob en Wendy elkaar (al had zij haarfijn door dat hij alleen maar over zichzelf praat, dat dan weer wel).
-Nienke-
20-03-2022 om 22:18
Beerlover schreef op 20-03-2022 om 22:10:
Maud hou die handen nou eens stil....
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom Evert haar heeft gekozen. Ik vind het nog wel sneu voor Cora en Nans ook, je zult er maar mee opgescheept zitten… Met d’r “Hé leukerd”. (Al vond ik het dan wel weer sneu dat ze wat onzeker werd bij het melken).
Beerlover
20-03-2022 om 22:28
'OK, BZV-Redactieleden, het nieuwe seizoen breekt weer aan, iemand een suggestie voor een originele activiteit?' 'Eh, misschien melken in de melkput?'. GAAAAAAP.
redbulletje
20-03-2022 om 22:41
Blijkbaar zit er veel tijd tussen de dagdate en de logeerpartij aangezien Janine nog naar Curacao op vakantie is geweest tussendoor.
Yumi
20-03-2022 om 22:43
Beerlover schreef op 20-03-2022 om 22:28:
'OK, BZV-Redactieleden, het nieuwe seizoen breekt weer aan, iemand een suggestie voor een originele activiteit?' 'Eh, misschien melken in de melkput?'. GAAAAAAP.
Evert heeft geen tijd voor andere activiteiten, nu hij zijn broer moet missen bij het werk op de boerderij.
Haantje79
20-03-2022 om 22:43
Die stelten van Wendy
ze gooide zich vol in de strijd... ik moest er wel om lachen, daarna vond ik haar irritant worden.
Haantje79
20-03-2022 om 22:45
clivia53 schreef op 20-03-2022 om 22:06:
Ik vind Maud wel leuk 😁
Ik vind Maud ook leuk
Yumi
20-03-2022 om 22:46
redbulletje schreef op 20-03-2022 om 22:41:
Blijkbaar zit er veel tijd tussen de dagdate en de logeerpartij aangezien Janine nog naar Curacao op vakantie is geweest tussendoor.
Hoeft niet, je kunt vanaf 5 dagen boeken dus misschien zat er maar 'n weekje tussen
MidasWolf
20-03-2022 om 22:49
Beerlover schreef op 20-03-2022 om 22:28:
Voor de dames juist wel goed weten ze meteen hoe het er op een boerderij aan toe gaat.
Yumi
20-03-2022 om 22:51
SuzyQFive schreef op 20-03-2022 om 22:07:
En die opmerking over hulp vragen bij zijn dochter voor de wifi.... hij moet zelfstandiger worden. Die zou bij mij de 24 uur niet halen 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.