Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV


Alleen Jouke heeft wel een leuk hoofd, maar eerlijk gezegd vind ik weinig aan de selectie boeren dit seizoen. Het vorige seizoen had veel meer sjeu, met meer variatie. (Zowel nerdy als popiejopie, rokkenjagers Geert en GJ, boer Jan die weleens een snuifje neemt...) Deze boeren lijken me allemaal vreselijk saai.

Dandy schreef op 30-08-2021 om 13:58:

Alleen Jouke heeft wel een leuk hoofd, maar eerlijk gezegd vind ik weinig aan de selectie boeren dit seizoen. Het vorige seizoen had veel meer sjeu, met meer variatie. (Zowel nerdy als popiejopie, rokkenjagers Geert en GJ, boer Jan die weleens een snuifje neemt...) Deze boeren lijken me allemaal vreselijk saai.

Ik heb ergens gelezen dat ze dit jaar vooral politiek correct gekozen hebben, dus geen grootschalige varkenshouders bijv. Terwijl juist boeren die het zakelijk goed doen vaak wat aantrekkelijker overkomen. Niet zoals dat verpauperde kamertje waar die ene jongen 's avonds op de bank zat. Wat n treurnis. 

Sophia_!

Sophia_!

30-08-2021 om 14:04

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 14:03:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat ze dit jaar vooral politiek correct gekozen hebben, dus geen grootschalige varkenshouders bijv. Terwijl juist boeren die het zakelijk goed doen vaak wat aantrekkelijker overkomen. Niet zoals dat verpauperde kamertje waar die ene jongen 's avonds op de bank zat. Wat n treurnis.

Dat zou ik nu juist geweldig vinden,  dan kun je het volledig naar je eigen smaak gaan inrichten 😁

Sophia_!

Sophia_!

30-08-2021 om 14:05

De selectie is wel een beetje vlak inderdaad,  weinig aansprekende boeren, maar wie weet hoe ze zich ontpoppen in de logeerweek. 

Tona schreef op 30-08-2021 om 13:31:

[..]


Misschien maakt het ook niet uit.

Nouja, het is gewoon niet handig als je als vrouw op hem schrijft, terwijl hij eigenlijk een man zoekt. Of andersom. Biseksueel had natuurlijk ook nog gekund (of een andere variatie). Maar op de BZV-site staat dat hij een vrouw zoekt. Vond ik handiger om dat ook in de uitzending te vermelden dan.

Sophia_! schreef op 30-08-2021 om 14:04:

[..]

Dat zou ik nu juist geweldig vinden, dan kun je het volledig naar je eigen smaak gaan inrichten 😁

Haha, mijn handen jeuken idd als ik dat zie!

Ik vond de paardenboer van 69 wel leuk voor m'n moeder, maarja helemaal in Brabant ziet ze niet zitten helaas.

_melon schreef op 30-08-2021 om 14:20:

Ik vond de paardenboer van 69 wel leuk voor m'n moeder, maarja helemaal in Brabant ziet ze niet zitten helaas.

Wat lief! En jammer! 

Zou ze willen meedoen aan zo'n programma? 

Regendrup. schreef op 30-08-2021 om 14:21:

[..]

Wat lief! En jammer!

Zou ze willen meedoen aan zo'n programma?

Geen idee, ze ging wel kijken of er een leuke boer tussen zat, maar of ze echt zou schrijven????

_melon schreef op 30-08-2021 om 14:24:

[..]

Geen idee, ze ging wel kijken of er een leuke boer tussen zat, maar of ze echt zou schrijven????

Wat lijkt me dat grappig, als een bekende meedoet! 

Regendrup. schreef op 30-08-2021 om 14:24:

[..]

Wat lijkt me dat grappig, als een bekende meedoet!

Op de website staat een filmpje van Jouke waarin een bevriend stel over hem praat, die vrouw van dat koppel ken ik wel haha. 

En in het laatste of een na laatste seizoen was er een briefschrijfster waarbij ik op school heb gezeten. Heel grappig als je dan ineens een bekende op TV ziet idd.

Maar die zijn 'ver weg' bekend. Niet zoals een moeder of ander familielid.

Courage schreef op 30-08-2021 om 14:06:

[..]

Nouja, het is gewoon niet handig als je als vrouw op hem schrijft, terwijl hij eigenlijk een man zoekt. Of andersom. Biseksueel had natuurlijk ook nog gekund (of een andere variatie). Maar op de BZV-site staat dat hij een vrouw zoekt. Vond ik handiger om dat ook in de uitzending te vermelden dan.

Ben ik met je eens. Maar misschien was het voor de makers zo evident dat hij een vrouw zoekt dat ze er niet aangedacht hebben om het expliciet te vermelden.

Hobbyist, zou je de beroepen van Evert en Jouke om willen draaien? Volgens mij is Evert de plantenkweker en Jouke de melkveehouder.

Fijn trouwens dat je gelijk de boeren in de op hebt gezet.

Hobbyist

Hobbyist

30-08-2021 om 16:08 Topicstarter

Tona schreef op 30-08-2021 om 16:05:

Hobbyist, zou je de beroepen van Evert en Jouke om willen draaien? Volgens mij is Evert de plantenkweker en Jouke de melkveehouder.

Fijn trouwens dat je gelijk de boeren in de op hebt gezet.

Oeps je hebt gelijk, meteen aangepast 

Sophia_!

Sophia_!

30-08-2021 om 16:11

Hobbyist schreef op 30-08-2021 om 16:08:

[..]

Oeps je hebt gelijk, meteen aangepast

En misschien ook een foto van de boeren in de OP? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.