Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV


Friezinnetje schreef op 29-08-2021 om 21:38:

[..]

hoe bedoel je?

Ik vind er nog niet heel erg uitgesproken of heel erg aansprekende types bijzitten... maar misschien komt dat nog als ze een beetje loskomen straks!

Joszy schreef op 29-08-2021 om 21:46:

[..]

Ik vind er nog niet heel erg uitgesproken of heel erg aansprekende types bijzitten... maar misschien komt dat nog als ze een beetje loskomen straks!

maar als het dat waren, hoefden ze mss niet meer op zoek naar een vrouw/man. 

Ik denk Hilda, Janine, Gerben, Jouke en Hans

Joszy schreef op 29-08-2021 om 19:05:

ik ben heel benieuwd! Heeft iemand wel eens overwogen om te schrijven? Lijkt me vreselijk om dan tijdens zo'n logeerweek gevolgd te worden door een camera...

Ik heb jaren geleden een keer geschreven. Degene die uiteindelijk over bleef, leek qua karakter echt sprekend op mij, dat vond ik wel grappig. En ik vond die boer ook echt wel leuk tijdens het seizoen op tv.

Taartjes schreef op 29-08-2021 om 21:51:

[..]

Ik heb jaren geleden een keer geschreven. Degene die uiteindelijk over bleef, leek qua karakter echt sprekend op mij, dat vond ik wel grappig. En ik vond die boer ook echt wel leuk tijdens het seizoen dus begreep wel waarom ik geschreven had haha.

Wat leuk! 

Janine heeft wel veel hooi op de vork met allerlei divers werk wat ze doet.
Benieuwd of ze een man wil en kan toelaten daarbij.


84a5eabd2079d1d789ed1a0f7f7c08d6cd3e5d4f74b415cd736a0ce31da769c6.png?h=6377f7ce&itok=ChzgFJkN



498ae867513740461412c9b1ee542c99748ced19da2ce03f1ac532de09b96a7a.png?h=eac13eed&itok=_TexJomg

Dit zijn ze dus

Ik vind het wel een leuke selectie hoor, allemaal interessante mensen!
Bij Jouke moest ik naar de website om na te gaan of hij een man of vrouw zocht (antwoord: vrouw). Volgens mij werd dat helemaal niet gezegd in de uitzending. Als hij een man zocht, had ik het ook geloofd. Ik vind hem overigens de leukste.

Sophia_!

Sophia_!

29-08-2021 om 23:02

ik denk dat Jouke heel veel brieven krijgt. Van de rest weet ik het niet. 

Sophia_! schreef op 29-08-2021 om 23:02:

ik denk dat Jouke heel veel brieven krijgt. Van de rest weet ik het niet.

Ja, denk het ook. En de schapenhoedster, de dame op Terschelling vast ook. En de man die zijn zoon gered heeft?

Vrijevlinder schreef op 30-08-2021 om 08:01:

[..]

Ja, denk het ook. En de schapenhoedster, de dame op Terschelling vast ook. En de man die zijn zoon gered heeft?

Denk ik ook wel ja, alleen wie dan de 5e boer zal worden vind ik nog wat lastiger in te schatten. 

Sophia_!

Sophia_!

30-08-2021 om 09:20

Boekenwurm83 schreef op 30-08-2021 om 09:05:

[..]

Denk ik ook wel ja, alleen wie dan de 5e boer zal worden vind ik nog wat lastiger in te schatten.

Ik hoop dan die oudere boer, met de paarden. (Hans?) Volgens mij is hij echt een lieve man. 

Courage schreef op 29-08-2021 om 22:59:

Ik vind het wel een leuke selectie hoor, allemaal interessante mensen!
Bij Jouke moest ik naar de website om na te gaan of hij een man of vrouw zocht (antwoord: vrouw). Volgens mij werd dat helemaal niet gezegd in de uitzending. Als hij een man zocht, had ik het ook geloofd. Ik vind hem overigens de leukste.


Misschien maakt het ook niet uit.

De 2 vrouwen en Jouke zullen zeker genoeg brieven krijgen. Vind de oogst verder maar magertjes. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.