Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer Zoekt Vrouw / BZV

Op zondag 29 augustus maken we kennis met tien boeren voor Boer Zoekt Vrouw seizoen 12. Vanaf dat moment kunnen we weer massaal brieven sturen. Het seizoen gaat in januari écht van start. Wie kijkt morgen alvast mee en vanaf januari ook naar het complete seizoen?

Citytrip: 

Evert:  Maud
Jouke:  Karlijn 
Janine: Sander
Hans:  Annette
Rob:  Wendy








deze-tien-vrijgezellen-doen-dit-seizoen-mee-aan-boer-zoekt-vrouw.jpg


Leuk, ik probeer zeker te kijken. 🥳

Ik!
Heb dit topic dan ook alvast bij mijn Favorieten gezet!
(tip: bij je persoonlijke instellingen kan je je Favorieten als eerste tabblad instellen in plaats van 'Gereageerd', zodat je die meteen op je 'startpagina' ziet).

Leuk! 
De vrouwelijke kandidaat zal ongetwijfeld weer veel brieven krijgen dus die zal wel al zeker zijn van deelname. 
Hoop dat er een homo tussen zit. Vind dat meestal wel leuke dynamiek geven. 

Ja dat dacht ik ook zo, een vrouw dus die zal wel door gaan. 

Hopelijk wordt het weer Oudhollands ongemakkijk 😁

Ik heb ook weer zin in knusse herfstige zondagavond tv. 

Boer Annemieke zit in expeditie Robinson dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. 

Volgens mij begint BZV pas in 't voorjaar. Er zit altijd een aantal maanden tussen de aanmeldingen en de opnames. Geen romantische duik in de sloot waarschijnlijk als het in de winter wordt opgenomen  

Oh, ik had 17oktober gelezen in de OP? 

Oh dat is lekker snel maar hoe dan? Als ze nu pas voorstellen en dan moet iedereen nog gaan knutselen en schrijven. Of begint op 17 oktober de eerste speeddate? 

Misschien doen ze het nu sneller zodat men minder in het geheim hoeft te blijven? Ik kan me inderdaad nog herinneren dat je soms naar een ander seizoen zat te kijken. 

Jaaaa, ik kijk weer mee! Jammer dat je dan altijd weer een tijd moet wachten tot het echt begint, maar ben erg benieuwd naar de boeren!

Ah! 17 oktober zenden ze Onze boerderij uit, niet BZV

Hobbyist

Hobbyist

28-08-2021 om 19:53 Topicstarter

Apart, bij onder meer De Gelderlander staat:  Het nieuwe seizoen gaat vervolgens op zondag 17 oktober echt van start.

Dat is toch veel te kort dag zou je zeggen.

Ik kijk iig ook! Mijn moeder hoopt dat er een leuke boer tussen zit om op te schrijven.

ikke! Leuk!  

ja ik kijk ook altijd! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.