Media en cultuur
Chiquita
23-02-2026 om 12:47
Boer zoekt vrouw 2026
https://www.bd.nl/show/dit-zijn-de-zes-nieuwe-boeren-uit-boer-zoekt-vrouw~a77afe9b/
Beterlaat2021!
23-02-2026 om 16:14
Heeft niet zoveel zin om nu een topic te openen.
Geïnteresseerde kijkers kunnen tot en met zondag 15 maart een brief sturen via boerzoektvrouw.nl.
Hoe het de zes boeren vergaat in hun zoektocht naar liefde, is in het
najaar te zien als het vervolg van de serie op televisie komt.
Chiquita
23-02-2026 om 18:39
Beterlaat2021! schreef op 23-02-2026 om 16:14:
Geïnteresseerde kijkers kunnen tot en met zondag 15 maart een brief sturen via boerzoektvrouw.nl.
mss zitten hier wel mensen die willen schrijven en het bericht gemist hebben
Yumi
23-02-2026 om 22:17
Maar aanstaande zondag is de voorstelronde op tv en daar willen we natuurlijk onze mening over ventileren 
Zin in!
Roos57
24-02-2026 om 06:24
Chiquita schreef op 23-02-2026 om 18:39:
[..]
mss zitten hier wel mensen die willen schrijven en het bericht gemist hebben
Dat zou leuk zijn 🙃
Tona
24-02-2026 om 14:31
Echt wel! Want nu weet ik dat het weer van start gaat en we in het najaar alles kunnen volgen op tv.
SuzyQFive
24-02-2026 om 14:43
Natuurlijk wel! Zondag de eerste van dit seizoen op TV, dat we daarna nog even moeten wachten geeft toch niet?
thinkso
02-03-2026 om 02:08
En? Wat vonden jullie van de introducties? Ik vond het weer genieten hoor. Ik verwacht veel brieven voor de melkveehouder en ook voor de boer die op mannen valt. Leuke deelnemers. Anne vond ik wel meteen wat traditioneel overkomen, dat hij een vrouw nodig zei te hebben voor een huishoudelijk klusje (gordijnhaakjes plaatsen in gordijn).
Chiquita
02-03-2026 om 14:45
ik moest terugkijken. Leuke boeren, ben benieuwd wat er aan brieven binnenkomt
Yumi
02-03-2026 om 19:30
Heerlijk om weer te zien, benieuwd naar alle belevenissen... hoop op een leuk seizoen, waar ook echt iets gebeurt en waarin de liefde volop aanwezig mag zijn 💞
Loulou39
02-03-2026 om 19:45
Ik wil ook weer kijken, als ik het niet vergeten ben als het begint 😁. Ik heb een paar seizoenen overgeslagen, maar ben nu helemaal in de stemming voor dit soort tv, heerlijk!
Yumi
05-03-2026 om 22:43
Wat een verdrietig bericht...Ik lees nergens of er nog hoop is op herstel, maar ik gun het Geert van harte!
Boer Geert Krops, die in 2014 meedeed aan Boer zoekt Vrouw, heeft een heftig ongeluk gehad tijdens zijn vakantie in Portugal. Geert, die na een val geheel verlamd raakte, ligt sinds 10 februari op de intensive care van een Portugees ziekenhuis. Dat laat zijn vriendin Lenie donderdag weten aan deze site.
Op de eerste dag van hun fietsvakantie ging het mis. Geert (76) raakte op de fiets onwel, kwam ten val en viel 2 meter naar beneden. Hij werd drie kwartier lang gereanimeerd door een fietsmaatje tot het medische team arriveerde.
Inmiddels wordt Geert verpleegd in een privéziekenhuis. Hij is bij kennis, maar kan niet praten. Hij communiceert met Lenie door ja en nee te knikken. Recent werd een pin in zijn nekwervel gebracht, die voor de nodige stabilisatie zorgt.
Lenie (74) heeft goede hoop dat Geert naar Nederland mag worden vervoerd, maar dat is nog onzeker door de huidige spanningen in het luchtruim. Bovendien is een speciaal vliegtuig nodig.
Boer Geert raakt volledig verlamd na fietsongeval in Portugal, vriendin Lenie waakt bij zijn bed | Show | AD.nl
Tona
06-03-2026 om 13:16
Dat klinkt niet best. Hoop met vriendin Lenie mee dat Geert inderdaad naar Nederland kan. En ook ietwat kan herstellen?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.