Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

Yumi schreef op 30-06-2025 om 13:20:

[..]

Die is er ook.

De reden dat jij nog dieren ziet die we niet meer als huisdieren mogen houden, komt door de overgangsregeling.

Heeft u op of na 1 juli 2024 een zoogdier dat niet op de lijst staat? U mag het dier niet loslaten in de natuur. U moet kunnen bewijzen dat het voor die datum al in Nederland was. Bijvoorbeeld met een aankoopbewijs, dierenpaspoort of rekening van de dierenarts. Het moet duidelijk zijn dat het om uw dier gaat. Uw dier valt dan onder het overgangsrecht.
Dieren op de huis- en hobbydierenlijst | RVO.nl

Klopt, maar wat ik las was dat er nog veel door de vingers word gezien.

Of de lijst voor vogels er al is (want die zou later in 2024 volgen) weet ik niet. Maar daar gaat het wel mis vind ik. Op marktplaats werden laatst nog bv Oehoe's te koop aangeboden.

ps. Ik zie dat dit in je link staat:

Vogels, amfibieën en reptielen

Houdt u een vogel, amfibie of reptiel? Hier zijn nog geen lijsten voor. Als hierover meer bekend is, ziet u dit op deze website. Tot die tijd mag u deze dieren houden.

Roos57 schreef op 30-06-2025 om 12:52:

Roel en Simone bij elkaar ❤️

Echt? Wat leuk en onverwacht. Ben effe gaan zoeken op de site van Boer zoekt Vrouw. 

roel_en_simone_boer_zoekt_vrouw.png.webp?itok=H4VclCF6

Ik zag een hele mooie foto van Karin (van bij kippenboer John) op een reclamefolder staan voor oa ooglaseren.

Roos57 schreef op 30-06-2025 om 12:52:

Roel en Simone bij elkaar ❤️

Aaaah! Wat leuk!

Heerlijk voor 💖 Roel die zo  onzeker was. Ik gun hen alle geluk samen.

Dat had ik niet verwacht, maar natuurlijk heel mooi voor hen. Er was dus geen camera en meer tijd nodig om het te ontdekken. 

Wat een leuk nieuws! Het voelde ook zo verkeerd toen ze wegging, al snapte ik haar wel.

ahh wat leuk

ahhh wat leuk 🥰 

Ach wat leuk. Janine is al dertig weken zwanger en ze verklappen dat ze eind september een meisje verwachten.

Wat gun ik het hen. Zo onzeker en hij die haar de ruimte gaf. Fijn nieuws!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-07-2025 om 09:16

https://www.youtube.com/watch?v=gc0KSp7NawE

Boer Jan en Dorien zijn gisteren getrouwd.

Jan heeft er geen gras over laten groeien....

7449218-groen-grasveld-met-blauwe-lucht-advertentie-witte-wolk-natuur-landschap-achtergrond-gratis-foto.jpg

Proficiat bruidspaar Jan en Dorien. Heel veel geluk samen.

Ik zag de hulp niet in het filmpje, dacht misschien heeft zij het opgenomen maar op de aftiteling staat dat het opgenomen is door een bedrijf

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.