Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-02-2025 om 20:45

Boer zoekt vrouw 2025

Tona schreef op 12-05-2025 om 22:34:

[..]

Zou Julius ook wel willen.

Julius was de enige die 'maar' vier dames had uitgekozen terwijl hij er net zo goed vijf had kunnen kiezen.

Karin (van bij boer John) deed haar zegje in onze krant van 12 mei:

https://www.limburger.nl/media-cultuur/televisie/karin-blikt-terug-op-boer-zoekt-vrouw-avontuur-met-boer-john-het-was-echt-een-opluchting-toen-ik-naar-huis-mocht/66573255.html
.................

Aangezien de Boer zoekt vrouw-deelnemers niet met de pers mogen praten totdat het programma is afgelopen moeten we het voor een eerste reactie doen met een interview met Karin op de site van het tv-programma. Daarin laat Karin weten dat ze graag mee had gewild op citytrip met de kippenboer, maar dat ze ook wel opgelucht was toen duidelijk werd dat niet zij maar Eileen mee mocht. ‘Het was echt een opluchting toen ik naar huis mocht. Ik werd ’s ochtends wakker, heel eerlijk, ik was er echt klaar mee. Ik had er geen zin meer in. Ik wist al dat hij elke keer zei: ‘Ik kan geen keuze maken.’ Maar die dag had ik heel sterk het gevoel van: als jij nu nog steeds geen voorkeur hebt, dan laat maar.’
.................
Of zie:

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/karin-terugblik-boer-zoekt-vrouw-avontuur-john 11 mei 2025

persoonlijk denk ik dat Karin (john) zichzelf op deze manier er positief uit wil praten. Ik vond haar wel uitbundig, maar iets té, mss vindt ze zichzelf geweldig, ik vond haar te nadrukkelijk aanwezig

Chiquita schreef op 16-05-2025 om 19:44:

persoonlijk denk ik dat Karin (john) zichzelf op deze manier er positief uit wil praten. Ik vond haar wel uitbundig, maar iets té, mss vindt ze zichzelf geweldig, ik vond haar te nadrukkelijk aanwezig

Die indruk had ik ook, op dat feestje was het verschil met Eileen heel duidelijk. Ze gedroeg zich als gast, tussen de vrienden van Johnn. Natuurlijk was ze ook gast,  maar Eileen was volop bezig in de keuken, ze had ook wel een handje mogen helpen. Daarnaast denk ik dat ze wel had aangegeven naar huis te willen, als ze er klaar mee was.

Yumi schreef op 16-05-2025 om 23:02:

[..]

Die indruk had ik ook, op dat feestje was het verschil met Eileen heel duidelijk. Ze gedroeg zich als gast, tussen de vrienden van Johnn. Natuurlijk was ze ook gast, maar Eileen was volop bezig in de keuken, ze had ook wel een handje mogen helpen. Daarnaast denk ik dat ze wel had aangegeven naar huis te willen, als ze er klaar mee was.

Eerlijk gezegd vind ik haar best egoïstisch overkomen. 

SuzyQFive schreef op 17-05-2025 om 00:57:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik haar best egoïstisch overkomen.

Daar ben ik het mee eens! Ze was nogal vol van zichzelf...

Serieus? Dat vind ik echt helemaal niet. Dat gemier van John, daar zou je toch gek van worden? Jaaaaa jullie zijn allebei leuk, Jaaaaa Eileen heeft dit, Jaaaaa Karin heeft dat, Jaaaaa ik kies jou niet maar jij bent ook een leukerd hoor.

Gaap.

Ja gast, dat snap ik, maar dat is het concept van het programma. Als je dat niet wilde, had dan gewoon één vrouw gedate. 

ik vond Karin ook veel leuker dan Eileen. Dat lijkt me een hele vermoeiende vrouw met achter de elleboog trekjes. John vind ik ook een slappe hap dus passen die 2 misschien wel bij elkaar. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-05-2025 om 11:13

De uitzending van vanavond begint wat later, nl om 20.58 uur!

Loeki72 schreef op 17-05-2025 om 15:41:

ik vond Karin ook veel leuker dan Eileen. Dat lijkt me een hele vermoeiende vrouw met achter de elleboog trekjes. John vind ik ook een slappe hap dus passen die 2 misschien wel bij elkaar.

Ik denk dat John geen slappe hap is in het dagelijkse leven. Dat hij de keuze moeilijk vond tussen twee leuke dames kan ik wel begrijpen.  Toen hij in het begin aan Karin vroeg naar de tatoos dacht ik 'die gaat het eerste naar huis'. En verrassend genoeg bleef Karin toch langer dan de andere dames.

Dat hij niet kon slapen toen Eileen hem apart had toegesproken kon ik ook begrijpen. Hij had de keuze misschien al op Eileen gezet, maar dit vond hij vast niet zo fraai.

Ik wens hen beide veel geluk en ik denk dat Eileen en John samen 'een sterk team' bij elkaar kunnen zijn.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-05-2025 om 20:53

nou, eens kijken wie Martijn kiest en wie Julius kiest. En blijft Roel alleen achter? 

Oo en ik dacht al… ik ben veel te laat😂. Nou, ik zit er dus klaar voor.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-05-2025 om 21:01

Knutselkei schreef op 18-05-2025 om 20:59:

Oo en ik dacht al… ik ben veel te laat😂. Nou, ik zit er dus klaar voor.

mooi op tijd!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-05-2025 om 21:15

ik word wel wat flauw van die Myrthe, die je alleen ziet breien en koken. Goed dat Julius die naar huis stuurt

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-05-2025 om 21:31

Deedry en Roy gaan het volgens mij niet redden. Want Deedry geeft zich niet echt over. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.