Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zkt Vrouw Vlaanderen

Vandaag start 't nieuwe seizoen BZV Vlaanderen op VTMgo. Wie gaat kijken? 
De voorstelaflevering staat al online. De boeren komen in deze aflevering nog niet met hun gezicht in beeld. Het worden dus echte blinddates. 

Er zit een echt spektaculaire tussen, iemand die een westernranch heeft en aan bullriding doet. Saillant detail, die Gipsy horse ranch was de opnamelocatie van seizoen 2 van Undercover. 


En je hebt je niet ingeschreven bij één van die mannen, Redbull  ?

redbulletje

redbulletje

06-03-2022 om 14:15 Topicstarter

Haha nee ik blijf liever single maar als ik nu begin 20 was had ik die van de ranch wel interessant gevonden 😉 

Volgens mij is een aantal deelnemers niet eens boer. Onder boer versta ik iemand met een traditioneel boerenbedrijf, akkerbouw of veeteelt.

Ik heb net de 1e 5 minuten zitten kijken. Wat ik even niet snap: ze hebben de boeren (boerin) dus nog niet gezien. Maar hoe zijn ze dan aan de kandidaten gekomen?

redbulletje

redbulletje

06-03-2022 om 16:40 Topicstarter

Volgens mij gewoon een aantal vrouwen en mannen die een boer wel zien zitten die zijn uitgenodigd voor de presentatie. Ze konden zich na afloop officieel inschrijven net als de tv-kijker vorig voorjaar. Vanavond begint de eerste uitzending met de boeren en de kandidaten die zich aangemeld hebben. 

Hé leuk! De belgische versie heb ik eerder ook met veel plezier gekeken.
Weet iemand hoe lang de afleveringen op vtmgo zijn terug te kijken? 
Het liefst zou ik ze namelijk kijken na de NL serie, maar weet niet of ze dan nog allemaal beschikbaar zijn. 

redbulletje

redbulletje

06-03-2022 om 17:49 Topicstarter

Ik heb geen idee hoelang ze open blijven staan. Kun je het voorgaande seizoen nog kijken? 

Goede vraag rb! Had er niet aan gedacht dat te checken maar nu dus wel.
En jawel, deze zijn nog beschikbaar. 
Dan ga ik nu eerst de NL versie kijken en daarna de Belgische.
 

redbulletje

redbulletje

08-03-2022 om 15:50 Topicstarter

Ik ben nu de eerste aflevering aan 't kijken en ipv dat de boeren eerst brieven moeten selecteren zijn alle kandidaten gezamenlijk uitgenodigd. 
De cowboy is een lekker ding en hij demonstreert trickriding terwijl de meiden op de tribune toekijken. Daarna krijgen ze een rondleiding in onder andere de saloon (herkenbaar voor degenen die undercover hebben gekeken) 

redbulletje

redbulletje

08-03-2022 om 16:48 Topicstarter

Cowboy William en boerin Eline hebben hun eerste selectie inmiddels gemaakt. Eline had ook zo'n 60 man op bezoek. Het is een heel pittige doortastende dame. Vraag me wel af waarom ze BZV nodig heeft om aan de man te geraken, ze is niet op haar mondje gevallen en ziet er ook nog prima uit. 

redbulletje schreef op 08-03-2022 om 15:50:

Daarna krijgen ze een rondleiding in onder andere de saloon (herkenbaar voor degenen die undercover hebben gekeken)

Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker!

Ik heb aflevering 0, 1 en 2 gekeken, maar raak een beetje in de war met de boeren en kandidaten van de Nederlandse versie. Ik denk dat ik eerst ook de Nederlandse kijk en daarna de Belgische.

redbulletje

redbulletje

05-04-2022 om 09:42 Topicstarter

Ik vind tot dusver de boeren en hun harems vlotter dan de NL versie. Ben weer helemaal bijgekeken. Ja, misschien niet handig dat beide versies gelijktijdig worden uitgezonden, maar ik ben te nieuwsgierig naar de Vlaamse om die te bewaren voor erna. 
Ik vond de dagactiviteiten ook een stuk boeiender dan de NL. Een mechanische stier en schapen drijven o.a.

Vandaag voor het eerst aan het kijken, maar inderdaad: wat een verschil! Die Belgische boeren zijn allemaal hartstikke leuk! Veel vlotter, veel socialer, veel knapper. Ik begreep dat dit pas het 2e seizoen is? Dat zou het wel verklaren, in Nederland zijn we inmiddels echt aan de kneusjes toe.

Edit: Oh nee, seizoen 4 al. Nou ja, dan nog scheelt dat wel. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de 1e 3 seizoenen . Eerst maar eens deze af kijken.

redbulletje

redbulletje

11-04-2022 om 17:39 Topicstarter

Heb ook al 2 seizoen Vlaamse BZV in 't buitenland gezien, die zijn ook zéér de moeite waard om terug te kijken! Lang niet zo'n kneuzengehalte als de Nederlandse idd, haha!

redbulletje

redbulletje

10-05-2022 om 23:14 Topicstarter

Is er nog iemand mee aan 't volgen? Wat een loeder die Titiana, wordt naar huis gestuurd door de cowboy maar komt vrijdag naar een feestje in de saloon. Amber mag haar wel heel goed in de gaten houden. 
En die trailer dan voor volgende week waar die ene boer Dina ging videobellen omdat er iets gebeurd was. Dat belooft! Ben nu weer niet zeker of t de boer is met Els of die met Ginni. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.