Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oh vergeten, na het scherventapijt heb ik "zijn nieuwe vriendin" van Michelle Frances gelezen.
Wel een aardig boek maar waar naar mijn idee veel meer in had kunnen zitten.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

28-02-2022 om 11:13

Marcador schreef op 26-02-2022 om 17:16:

[..]

Deze lijkt me heel interessant. Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ik was begonnen in Het meisje in de witte kimono, maar ik heb moeite om erin te komen. Nu dus even opzij gelegd en begonnen in Leugenaar van Charlotte Link.

De zwerm: ik ben nu op pagina 200 en vind het tot nu toe een heerlijk boek. De spanning wordt langzaam maar zeker opgebouwd, een semi realistische ecologische thriller. Als ik m uit heb zal ik mijn eindoordeel laten weten.

Ik heb gisteren ‘ De bijenhouder van Aleppo’ uitgelezen. Ik vond het een mooi boek.

Nu begonnen aan ‘Vogeleiland’. Ben benieuwd!

PriceyRook54

PriceyRook54

28-02-2022 om 12:13

Ik vond dat ook een prachtig boek, de bijenhouder van Aleppo.

Inmiddels heb ik The couple next door uit, dikke aanrader wat mij betreft. Alle karakters in het boek waren zo gek en zo schuldig als het kon. Ik hou van dat soort boeken.

Vanavond ga ik aan Rock paper scissors beginnen.

GUEST_94da8644-2063-46aa-a553-d40b0f7e7ac7?wid=488&hei=488&fmt=pjpeg

Think you know the person you married? Think again…
Things have been wrong with Mr and Mrs Wright for a long time. When Adam and Amelia win a weekend away to Scotland, it might be just what their marriage needs. Self-confessed workaholic and screenwriter Adam Wright has lived with face blindness his whole life. He can’t recognize friends or family, or even his own wife.
Every anniversary the couple exchange traditional gifts – paper, cotton, pottery, tin – and each year Adam’s wife writes him a letter that she never lets him read. Until now. They both know this weekend will make or break their marriage, but they didn’t randomly win this trip. One of them is lying, and someone doesn’t want them to live happily ever after.
Ten years of marriage. Ten years of secrets. And an anniversary they will never forget.

ik ben echt in een slechte flow… al twee weken niet echt veel gelezen, was er echt even niet bij met m’n hoofd. Had een leuke man leren kennen en na een paar weken bleek het toch niet wederzijds te zijn maar niet verwacht dat het zo’n invloed had op mij. Ga het weer oppakken na wat inspiratie uit dit topic zodat ik niet achter ga lopen op mijn lees doel. 

Mayosate schreef op 28-02-2022 om 14:06:

ik ben echt in een slechte flow… al twee weken niet echt veel gelezen, was er echt even niet bij met m’n hoofd. Had een leuke man leren kennen en na een paar weken bleek het toch niet wederzijds te zijn maar niet verwacht dat het zo’n invloed had op mij. Ga het weer oppakken na wat inspiratie uit dit topic zodat ik niet achter ga lopen op mijn lees doel.

Balen  een lekkere gruwelijke thriller ter compensatie?

Jammer zeg, je kan dan echt even goed uit je doen zijn.
Heb je al een boek op het oog?

ja, ik lees nog even het boek uit dat ik al begonnen was. Het verhaal van four. Bijna klaar in ieder geval. En daarna of een start maken aan Bridgerton of Fortuna’s kinderen.
Maar afstandsmoeders staat ook nog hoog op het lijstje dus misschien wint die het wel! 

542x840.jpg

begonnen in dit boek, ik weet nog niet zo of het wat voor je gaat zijn.

Ik ben begonnen in De lijst van de rechter (John Grisham). De eerste tachtig bladzijden boeien wel. 

You deserve each other uit. Wat een charmant verhaal, ik heb er van genoten. Een verloofd stel groeit uit elkaar en begint elkaar te pesten in de hoop dat de ander het initiatief neemt om de bruiloft te cancelen zodat de ander niet de zwarte piet is. Gaandeweg komt er meer begrip voor elkaars acties en keuzes en dat wordt mooi omschreven. 

Ik ga vanavond beginnen aan dat boek van Ainne, over die buren. Weet de naam even niet meer. 
o ja couple next door. 

de-grenzeloze.jpg

Nu begin ik hier in.

Van de 8 van de Serie Q moet ik er nog 2 lezen en nog 1 zien te vinden,
( in een straatbieb.)

Beterlaat2021! schreef op 01-03-2022 om 18:44:

Nu begin ik hier in.

Van de 8 van de Serie Q moet ik er nog 2 lezen en nog 1 zien te vinden,
( in een straatbieb.)

Nummer 9 is net uit 

ik lees kan ik je vertrouwen.., maar het verhaal komt niet echt op gang, gaat van hak op de tak 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.