Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

17-01-2022 om 12:02

Inmiddels Get divorced, be happy uitgelezen, lekker boek, grappig en geeft stof tot nadenken.

Nu weer toe aan fictie en ik ga aan deze beginnen:


56084054._SY475_.jpg

Van Goodreads:
Emily is having the time of her life--she's in the mountains of Chile with her best friend, Kristen, on their annual reunion trip, and the women are feeling closer than ever. But on the last night of their trip, Emily enters their hotel suite to find blood and broken glass on the floor. Kristen says the cute backpacker she'd been flirting with attacked her, and she had no choice but to kill him in self-defense. Even more shocking: The scene is horrifyingly similar to last year's trip, when another backpacker wound up dead. Emily can't believe it's happened again--can lightning really strike twice?

Back home in Wisconsin, Emily struggles to bury her trauma, diving head-first into a new relationship and throwing herself into work. But when Kristen shows up for a surprise visit, Emily is forced to to confront their violent past. The more Kristen tries to keep Emily close, the more Emily questions her friend's motives. As Emily feels the walls closing in on their coverups, she must reckon with the truth about her closest friend. Can she outrun the secrets she shares with Kristen, or will they destroy her relationship, her freedom--even her life?

Ik ben op vakantie en lees Het strandhuis van Suzanne Vermeer.

Ik kreeg net m'n nieuwe boek binnen. Ik dacht dat het een roman was, dus ik verwachtte max 300 pagina's, even iets luchtigers tussen de dikke fantasy boeken door. Blijkt het ruim 700 pagina's te zijn
Ik ga beginnen aan A little life van Hanya Yanagihara

PriceyRook54

PriceyRook54

17-01-2022 om 13:49

Cala schreef op 17-01-2022 om 13:40:

Ik kreeg net m'n nieuwe boek binnen. Ik dacht dat het een roman was, dus ik verwachtte max 300 pagina's, even iets luchtigers tussen de dikke fantasy boeken door. Blijkt het ruim 700 pagina's te zijn
Ik ga beginnen aan A little life van Hanya Yanagihara

Sorry ik vond dat echt een vreselijk boek, ondanks al de lovende recenties (en daarom bleef ik maar doorploeteren omdat ik dacht dat het geweldige nog zou komen). En het is  zéker niet "iets luchtigs tussendoor" 

Ainne schreef op 17-01-2022 om 13:49:

[..]

Sorry ik vond dat echt een vreselijk boek, ondanks al de lovende recenties (en daarom bleef ik maar doorploeteren omdat ik dacht dat het geweldige nog zou komen). En het is zéker niet "iets luchtigs tussendoor"

Ik vond het een heel mooi boek, maar inderdaad zeker geen boek voor luchtig tussendoor!

Nanny_Ogg schreef op 16-01-2022 om 13:40:

Ik vind e0books van de bibliotheek niet moeilijk op de reader te krijgen (ik doe dat via Adobe Digital Editions, maar volgens mij kan je de biebboeken ook gewoon vanuit het downloadmapje in het mapje van je reader zetten). Ik vind het aanbod wel vaak wat tegenvallen, maar dat ligt misschien ook gewoon aan mij en mijn leesvoorkeuren.

dank je wel voor je antwoord. Ik denk dat ik dan gewoon boeken blijf kopen. 

Ik ben weer een beetje zoekende. Ik luister nu een boek van Jenny Colgan en dat is mwah, wel leuk voor tussendoor maar is het toch niet helemaal.
Nu kwam ik een trilogie tegen: De Sekte. Iemand al gelezen? Ben benieuwd. 

Zojuist weer een abbonement op de lokale bibliotheek genomen! Vindt het heerlijk om een papieren boek te lezen. Nu even afwachten op de bevestigingsmail en gaaaaan 

Regendrup. schreef op 18-01-2022 om 19:49:

Ik ben weer een beetje zoekende. Ik luister nu een boek van Jenny Colgan en dat is mwah, wel leuk voor tussendoor maar is het toch niet helemaal.
Nu kwam ik een trilogie tegen: De Sekte. Iemand al gelezen? Ben benieuwd.

Het zegt mij niets! 

Ik ben begonnen in Appels vallen niet van Liane Moriarty. Ik had nog nooit iets van haar gelezen, maar deze werd door één van jullie getipt. Ik moet er nog een beetje inkomen. 

Cala schreef op 17-01-2022 om 13:40:

Ik kreeg net m'n nieuwe boek binnen. Ik dacht dat het een roman was, dus ik verwachtte max 300 pagina's, even iets luchtigers tussen de dikke fantasy boeken door. Blijkt het ruim 700 pagina's te zijn
Ik ga beginnen aan A little life van Hanya Yanagihara

Prachtig boek, afschuwelijk verhaal. Ik moest er wel een paar dagen van bijkomen. 

Wobbelkont schreef op 18-01-2022 om 20:17:

Zojuist weer een abbonement op de lokale bibliotheek genomen! Vindt het heerlijk om een papieren boek te lezen. Nu even afwachten op de bevestigingsmail en gaaaaan

Mooi, veel leesplezier

Heerlijk Wobbelkont!

Regendrup, ik heb hetzelfde, ik moet ook weer een nieuw boek in. Dat is toch vaak lastig.

Ik ben begonnen met Noem Geen Namen en ik zit er meteen helemaal in.

Fiorah schreef op 18-01-2022 om 23:32:

Ik ben begonnen met Noem Geen Namen en ik zit er meteen helemaal in.

ooooeh die staat ook op de lijst, ik zit nog even in de laatste bladzijdes van de tweeling van summerbourne mega plotwist zeg   

Fiorah schreef op 18-01-2022 om 23:32:

Ik ben begonnen met Noem Geen Namen en ik zit er meteen helemaal in.

Oh die wil ik hierna gaan lezen!

Ik lees nu "Al jouw leugens". Tot nu toe wel interessant. Ben wel benieuwd welke kant het opgaat, het kan óf heel voorspelbaar worden, óf heel goed.

Het Jenny Colgan boek heb ik even apart gelegd. De voorleesstem is echt tenenkrommend en misschien dat ik het verhaal daardoor ook niet helemaal trek. Maar heb geen zin om hem te gaan lezen. Dus ik zal hem in de auto verder luisteren. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.