Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
weneri schreef op 25-12-2021 om 21:21:

ik ben bezig in 'zes jaar' van Harlan Coben, zo'n 100 pagina's gelezen en ik ben heel benieuwd waar dit verhaal heengaat.

Kijk, daarom hou ik van dit topic: ik ben fan van de boeken van Harlan Cohen, maar heb deze dus compléét gemist tot dusver! Die gaat meteen op de leeslijst voor de vakantie 

Ik ben bezig in De liefdesbrief van Lucinda Riley; net als bij haar overige boeken vind ik het verhaal prachtig en kan ik het maar moeilijk wegleggen. Ik erger me echter af en toe wel enorm aan het taalgebruik! Nét niet helemaal geloofwaardig en bij vlagen slecht vertaald. Wel een heel geschikt boek voor lekkere luie dagen. 

voor mij is dit het eerste boek dat ik lees van Harlan Coben en ik ben enthousiast. Zal hierna zeker meer van hem gaan lezen.

Van Lucinda Riley heb ik nog nooit wat gelezen. Dat moet ik toch ook eens een kans gaan geven, wel eerst een los boek en niet van de 7 zussen denk ik. Eerst eens kijken of het wat voor me is.

Vallend Duister uit. Een prima boek maar ook weer niet fantastisch.

De vraag is: wat nu?!

Ik heb nog 2 weken voor De Leugenaar van Charlotte Link terug moet en dat is best een dik boek. Tegelijkertijd heb ik niet direct weer zin in een thriller. Ik beslis morgen wel.

harlan Coben is uit. Ik begin nu in Vuurwerk in de sneeuw van Sarah Morgan, even iets luchtigs.

Ben nu bezig in De Heks van Limbricht!

Ik heb een Suzanne Vermeer gepakt. Midwinter heet het geloof ik.

Dolfje schreef op 27-12-2021 om 22:21:

Ik heb een Suzanne Vermeer gepakt. Midwinter heet het geloof ik.

Die heb ik hier ook nog liggen. Kan ik de volgende keer wel pakken om in de winterse sferen te blijven.

Ik lees nu De saffieren troon, wan Evi Verhasselt. Leest lekker weg, leuk boek

nlies schreef op 27-12-2021 om 22:51:

Ik lees nu De saffieren troon, wan Evi Verhasselt. Leest lekker weg, leuk boek

wel grappig trouwens, de schrijfster is Vlaams, dus de plattelanders die de hoofdpersoon op haar reizen tegenkomt spreken Vlaams, en hier en daar zijn er ook uitdrukkingen gebruikt waarvan de schrijfster zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten heeft dat ze Vlaams zijn, omdat ze daar algemeen gebruikt worden

Fiorah schreef op 26-12-2021 om 23:00:

k heb nog 2 weken voor De Leugenaar van Charlotte Link terug moet en dat is best een dik boek.

Ik ben toch hierin begonnen, ben nu over de 200 pagina's. Fijn boek, moet wel wennen aan alle verhaallijnen. Het begint wel echt spannend te worden nu.

Ik heb vanavond in één ruk Iene, miene, mutte van M.J. Arlidge uitgelezen. Ik had die serie al een tijdje op m’n lijstje staan, maar was er nog niet eerder aan toegekomen. Echt een top-boek! Ik ga de rest van de vakantie genieten van nog meer delen  

PriceyRook54

PriceyRook54

28-12-2021 om 22:56

-Nienke- schreef op 28-12-2021 om 22:41:

Ik heb vanavond in één ruk Iene, miene, mutte van M.J. Arlidge uitgelezen. Ik had die serie al een tijdje op m’n lijstje staan, maar was er nog niet eerder aan toegekomen. Echt een top-boek! Ik ga de rest van de vakantie genieten van nog meer delen

Oh je maakt me nieuwsgierig, maar ik zie dat het een lange serie is. Mmm…

PriceyRook54

PriceyRook54

28-12-2021 om 22:58

Ik ben bezig aan The first day of Spring van Nancy Tucker. Over een nogal gestoord kind dat een ander kind vermoordt en het verdere verloop van haar leven. Vreemd boek wel (joh)!

Weer een Gerbrand Bakker uit, De Omweg, mooi boek.

-Nienke- schreef op 28-12-2021 om 22:41:

Ik heb vanavond in één ruk Iene, miene, mutte van M.J. Arlidge uitgelezen. Ik had die serie al een tijdje op m’n lijstje staan, maar was er nog niet eerder aan toegekomen. Echt een top-boek! Ik ga de rest van de vakantie genieten van nog meer delen

Oh wat fijn dat je die nog mag lezen! Ik vond het fijne thrillers. Het is wel een lange serie Ainne, maar geen hoogdravende literatuur dus ik zou gewoon bij de eerste beginnen en kijken of het je bevalt.

Gerbrand Bakker schrijft ook mooi inderdaad! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.