Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gisteren "op klaarlichte dag" van Simone van der Vlugt uitgelezen.
Er zaten wel wat leuke wendingen in het verhaal.
Maar, voor mij, niet dusdanig spannend dat ik het niet weg kon leggen.

Fiorah schreef op 18-12-2021 om 16:35:

Is er iemand die Sneeuwwit heeft gelezen? Van Samuel Bjørk? Wil je me dan even pb-en? Ik ben volkomen in de war.

Ik wil hem heel graag lezen! Maar ben heel benieuwd waarvan je in de war bent. Als je wil dat ik meedenken mag je me een pb sturen. Vind de boeken echt geweldig, dus wie weet..

Ik wacht wel tot je hem gelezen hebt!

Fiorah schreef op 18-12-2021 om 19:32:

Ik wacht wel tot je hem gelezen hebt!

Door deze opmerking heb ik de neiging om NU naar bol.com te gaan en hem te bestellen  maar ik had mezelf beloofd te wachten tot hij in KOBO plus komt. 

Duurt dat normaliter lang, voor iets in Kobo plus komt?

mut

mut

18-12-2021 om 23:55

dat is heel verschillend, kan snel zijn en kn ook nooit zijn volgens mij. Ik irriteer mij eraan dat er nog wel boeken zijn die ik wil lezen  alleen als luisterboek in KObo staan.

mut

mut

18-12-2021 om 23:58

en om ook eens te vertellen wat ik nu lees. Ik ben net begonnen in Zomer van de waarheid, van Nele Neuhaus. (dat is op mijn ereader, er liggen ook gewone boeken waarin bezig ben).

ik word nu wel nieuwsgierig naar die Sneeuwwit

Fiorah schreef op 18-12-2021 om 22:46:

Duurt dat normaliter lang, voor iets in Kobo plus komt?

Ik hoop het in dit geval niet!

Nu moet ik zeggen dat ik de andere delen steeds goedkoop vrij snel na dat ze uitkwamen bij de Kruidvat heb kunnen kopen. Dus ik denk dat ik komende week daar eens ga kijken of hij er al is! En anders wacht ik inderdaad op kobo. 

Ik vind dat wachten op Kobo soms wel echt irritant. De twee laatste boeken van de kingsbridge serie van Ken follet zitten er nog steeds niet bij.
Wel als luisterboek, maar ik lees deze liever zelf.

Ik schreef hier laatst dat ik begonnen was aan het boek King van F.M Frazier en dat ik associaties met boutique had. Het is explicieter maar er zit uiteindelijk ook meer verhaal in dan ik dacht en vermaakt goed als tussendoortje. Het is een hele serie gebleken en ik ben inmiddels in het laatste (in Kobo) beschikbare deel gearriveerd, deel 9.

Heb net 54 minuten van Marijke Nijkamp uit. Heftig, maar helaas te vaak realiteit. 

Welk boek moet ik nog gelezen hebben voor het eind van het jaar?
Liefst op koboplus of bookchoice van afgelopen jaar.

Regendrup. schreef op 19-12-2021 om 18:01:

Welk boek moet ik nog gelezen hebben voor het eind van het jaar?
Liefst op koboplus of bookchoice van afgelopen jaar.

Een dame in Parijs - Alyson Richman

ik ben vandaag in Het perfecte plaatje begonnen van Jeske Meinema. Is niet heel dik maar wilde even iets luchtigs.

Ik was niet bij boek 9 van de king serie maar boek 8. Er is wel een negende boek, maar die moet je dan los kopen. 

Inmiddels begonnen aan het luisterboek Maan van de zeven zussen serie. En via een vriendin van me heb ik inmiddels het derde boek van de kingsbridge serie beschikbaar gekregen dus daar begin ik binnenkort ook aan. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.