Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En ik ben ook bezig in de Schuld serie van Sanne van Ooijen. Ook leuk en vermakelijk met een licht erotisch tintje

PriceyRook54

PriceyRook54

15-12-2021 om 17:50

Ik ben aan The perfect family van Robyn Harding begonnen, tot nu toe precies mijn soort boek! 

Vanaf vrijdag ben ik twee weken vrij, ik denk dat ik dan aan The midnight library, of aan Cloud cuckoo land ga beginnen. Volgens mij zijn dat beiden niet erg makkelijk boeken, dus die zijn dan beter om te lezen als ik vrij heb (in plaats van alleen maar in bed lezen).

ik lees keukengeheimen van Katie Fforde. Leest lekker weg. Veel hoogstaandere dingen lukken me niet dus ik ben maar weer teruggegaan naar dit genre.

Ik lees nu: Over elk vergeten heen, van Jo Claes. Een gewone politieroman, zonder allerlei psychologische achtergronden erbij. Ook wel eens lekker

Wobbelkont schreef op 15-12-2021 om 15:35:

[..]

Had je al gezien dat er weer een nieuwe uit is van Robert? Toevallig vandaag gekocht - hij heet “vallend duister”.

Dank je wel voor de tip!

Die gaat zo snel mogelijk op mijn ereader!

bedankt voor de reacties over 'grote panda en kleine draak' Ik heb het boek vandaag ingezien en gekocht. Ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn oudste van 9 het mooi gaat vinden. Leuk om samen met haar te lezen ook.

Wobbelkont schreef op 15-12-2021 om 17:45:

[..]

Ik ken zijn eerste serie met Erika Foster. Ik weet niet of je die serie bedoelt? Het zijn heerlijke boeken!

Ja die bedoel ik! Zijn boeken lezen zo lekker weg. Ik ben fan!

Wattenbolleke schreef op 15-12-2021 om 18:02:

ik lees keukengeheimen van Katie Fforde. Leest lekker weg. Veel hoogstaandere dingen lukken me niet dus ik ben maar weer teruggegaan naar dit genre.

Ik heb tijdenlang geen concentratievermogen gehad om me op wat voor boek dan ook te kunnen richten. Dus herken dat wel. Fijn dat dit wel lukt, geniet ervan, en hopelijk lukt dat anderen over een tijdje ook weer. 

Ik ben deze week begonnen met De heks van Limbricht. Op gegroeid in die regio dus alleen al daarom leuk om te lezen.

Marcador schreef op 17-12-2021 om 19:20:

Ik ben deze week begonnen met De heks van Limbricht. Op gegroeid in die regio dus alleen al daarom leuk om te lezen.

Die staat ook nog op mijn lijst ja.. Teveel boeken en te weinig tijd..

Dolfje schreef op 18-12-2021 om 08:57:

[..]

Mooi boek vond ik!

ik lees de boeken van Katie Fforde. Nu praktisch perfect. Leest makkelijk weg

Deze net uit, vond ik een mooi boek! 

Ik ben nu bezig in Schaduwspel van Simone van der Vlugt, en tegelijk (op ereader) Het hart van Weshley Castle van Marina Folkers. 

Vooral die 2e leest als een speer, Schaduwspel kabbelt me wat te langzaam voort zonder dat er echt wat gebeurt. 

Is er iemand die Sneeuwwit heeft gelezen? Van Samuel Bjørk? Wil je me dan even pb-en? Ik ben volkomen in de war.

Dolfje schreef op 18-12-2021 om 08:57:

[..]

Herkenbaar. Had vanmorgen nog zo'n 20 boeken thuis liggen om te lezen en dan nog een paar boeken die ik graag wil herlezen. En heb vanmiddag bij mijn ouders nog 3 boeken meegenomen.

Ik ben gegrepen door de serie King van de schrijven Frazier. Op een gegeven moment ben je echt benieuwd hoe het met alle personages verder gaat. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.