Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
nlies schreef op 09-11-2021 om 23:32:

[..]

o dat is nog netjes, bij mij zijn het er altijd 6 gemiddeld

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH,  ik ben ook wel is met 6-8 boeken naar buiten gelopen, maar omdat ik na het bieb bezoek naar mijn ouders ging heb ik bij 2  4 gelaten 

Oh ik neem er meestal nog meer mee. Die ik dan vervolgens niet uit krijg. Ik ga ook eens kijken of ik het rustig aan kan doen. Na Camino heb ik er nu nog 3 voor de komende 3 weken.

Ik lees nu: De Overlevenden, van Alexandra Bracken.

Als Ruby op haar tiende verjaardag wakker wordt, is iets in haar anders dan de dag ervoor. De verandering is voor haar ouders alarmerend genoeg om haar in de garage op te sluiten en de politie te bellen. De verandering zorgt ervoor dat Ruby naar Thurmond, een zwaar bewaakt heropvoedingskamp, wordt gestuurd. Ze heeft weliswaar de mysterieuze ziekte overleefd die als een epidemie onder de jongeren van Amerika rondwaarde, maar ze heeft er iets angstaanjagends voor in de plaats gekregen: bovennatuurlijke krachten die oncontroleerbaar zijn. Nu Ruby zestien is, behoort ze tot de gevaarlijkste tieners in het land..

Aanrader

nlies schreef op 10-11-2021 om 23:20:

Ik lees nu: De Overlevenden, van Alexandra Bracken.

Als Ruby op haar tiende verjaardag wakker wordt, is iets in haar anders dan de dag ervoor. De verandering is voor haar ouders alarmerend genoeg om haar in de garage op te sluiten en de politie te bellen. De verandering zorgt ervoor dat Ruby naar Thurmond, een zwaar bewaakt heropvoedingskamp, wordt gestuurd. Ze heeft weliswaar de mysterieuze ziekte overleefd die als een epidemie onder de jongeren van Amerika rondwaarde, maar ze heeft er iets angstaanjagends voor in de plaats gekregen: bovennatuurlijke krachten die oncontroleerbaar zijn. Nu Ruby zestien is, behoort ze tot de gevaarlijkste tieners in het land..

Aanrader

Ik hou niet van fantasy, lees het nooit, maar dit klinkt toch wel leuk,  ik ga deze zoeken!

Ik heb net de weduwe van Sanne van Ooijen uitgelezen.

Als je 50 shades leuk vond, dan vindt je deze waarschijnlijk ook wel leuk. Ik vond er zelf niet veel aan en ben er snel doorheen gebladerd omdat ik toch wel wilde weten hoe het afliep.

Geen boek wat ik lees, maar wel even leuk om te melden; Kwam net met het boodschappen doen een schoolklas groep 3 (denk ik) tegen. Die hadden allemaal een boek vast. De eerste stak het in de lucht: "kijk ik heb een boek" en toen gingen alle handjes omhoog om mij hun boek te laten zien. Allemaal sinterklaasboekjes volgens mij, allemaal verschillend en niet nieuw, maar ze waren er blij mee En trots toen ik zei dat dat mooie boeken waren

Ik lees naast volwassen boeken ook veel kinderboeken. Nu lees ik in de Gouden Griffel winnaar van afgelopen jaar: Gozert. Tot nu toe een prachtig verhaal! 

gisteren begonnen in 'mijn leven na jou' van Katherine Center. 

kapow schreef op 07-11-2021 om 21:09:

de Camino deze week gelezen. Ik vond het boek zo zo.
Ik ben nu begonnen in X van Sue Grafton.

Nou, je had wel gelijk.

Ik vond het ook zo zo. Langdradig bij tijden, op het thema liefde een paar volstrekt ongeloofwaardige karakters/wendingen en geen spannend plot.

vrouw92 schreef op 11-11-2021 om 19:52:

Ik lees naast volwassen boeken ook veel kinderboeken. Nu lees ik in de Gouden Griffel winnaar van afgelopen jaar: Gozert. Tot nu toe een prachtig verhaal!

Ik zou ook zeker het vervolg Luna lezen!

Ik lees nu de doodsformule van Faye Kellerman. Is al deel 23 in de serie over rechercheur Peter Decker, geen idee of ik ze allemaal gelezen heb, maar wel veel

Mayosate schreef op 09-11-2021 om 10:18:

Ik lees nu Het bal der gekken van Victoria Mas. Tot nu toe heel bijzonder, en mooi geschreven.

Hm het einde was dan wel weer heel onbevredigend… jammer 

deel 3 van de vrouwen van de leeuwenhof : Solveig's belofte 

Ik ben net begonnen in Als de koning sterft van Elina Backman. Las gisteravond Een Gegeven Nijlpaard uit. Redelijk absurd soms, maar toch wel erg mooi verhaal. 

Nu dus weer lekker Scandinavische moord. Is blijkbaar deel 1 van een serie. 

Ik ben begonnen in Leugenaar van Charlotte Link. Ik twijfelde een beetje van tevoren omdat het een dik boek is en het vaak een beetje inkomen is, maar hier zit ik direct middenin. Jammer dat hij dinsdag weer naar de bieb moet 😂.

Ik ga beginnen in Project Hail Mary van Andy Weir. Een heel ander genre dan ik normaal gesproken lees, dus ik ben heel benieuwd hoe het bevalt.

De Camino heb ik inmiddels uitgelezen. Prettige schrijfstijl. Ik heb het boek met veel plezier gelezen. Een tikkeltje voorspelbaar en soms niet echt geloofwaardig, maar dat hoeft voor mij ook niet altijd in een boek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.