Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

de Camino deze week gelezen. Ik vond het boek zo zo. 
Ik ben nu begonnen in X van Sue Grafton. 

Ik ben in "De Benedenrivier" van Paul Theroux bezeg. Een benauwend en tegelijkertijd spannend boek. Maar soms zou je de hoofdpersoon wel door elkaar willen schudden, doe het niet! Maar ja, aan de ander kant, hij beleeft nu wel wat.

https://www.hebban.nl/boek/de-benedenrivier-paul-theroux

Aah zeg dat nou niet Kapow 😂.

Ik vind het wel irritant dat ze moeite heeft met haar Verschrikkelijk Zware Rugzak, die 9 kilo is. Poeh poeh, wel 9 kilo.

Fiorah schreef op 07-11-2021 om 21:40:

Ik vind het wel irritant dat ze moeite heeft met haar Verschrikkelijk Zware Rugzak, die 9 kilo is. Poeh poeh, wel 9 kilo.

Haha dat denk ik ook de hele tijd. Ben nu op de helft ongeveer.

Ik heb net Erfenis van Nora Roberts uit. Prima tussendoor, wat lichtere lectuur. Ik twijfel nog over m’n volgende boek; ik denk een thriller ter afwisseling. 

Fiorah schreef op 07-11-2021 om 21:40:

Sorry 

Regendrup. schreef op 03-11-2021 om 09:10:

Even een vraag tussendoor: hoe houden jullie je lijst bij? Dus wanneer je een boek ziet dat je graag wilt lezen, waar noteer je dit?

Ik heb een Goodreads-account, ik heb daar een lijstje 'Currently reading', 'Read' en 'Want to read', op het laatste lijstje gaan mijn ideeën. En ik heb op mijn bibliotheek-account een verlanglijstje waar ik ook boeken opsla die ik graag wil lezen. Als ik weer toe ben aan een nieuw boek, kijk ik beide lijstjes door en maak ik een keuze.

Net uitgelezen: Spaar de spotvogel van Harper Lee. Mooi geschreven maar veeeel te ver uitgesponnen naar mijn smaak. 3 van de 5 sterren.

Nu begonnen in Middernachtbibliotheek. Gaaf gegeven dat ze gewoon kan kiezen welk leven ze wil leiden! Ik ben erg benieuwd hoe de verhalen zich gaan ontwikkelen en welke keuzes Nora gaat maken.

kapow schreef op 07-11-2021 om 22:15:

[..]

Sorry

Nou ik zit er nu lekker in hoor! Dus het is toch nog goed gekomen (en ze zeurt gelukkig niet meer over haar rugzak).

Iemand nog top-tips voor de kerstvakantie? Dan ga ik alvast wat reserveren.

Iemand hier De heks van Limbricht gelezen? Is het een aanrader?
Ik lees eigenlijk nooit historische boeken maar het speelt zich hier niet ver vandaan af, dus wil het eigenlijk wel proberen. 

Ik heb die gelezen, ik vond die heks wat teveel in herhaling vallen. Ja we weten nu wel dat je veel slimmer bent dan de rest. Met wat schaven had het boek beter geweest.

Ik lees nu Het bal der gekken van Victoria Mas. Tot nu toe heel bijzonder, en mooi geschreven. 

Regendrup. schreef op 09-11-2021 om 09:29:

Iemand hier De heks van Limbricht gelezen? Is het een aanrader?
Ik lees eigenlijk nooit historische boeken maar het speelt zich hier niet ver vandaan af, dus wil het eigenlijk wel proberen.

Ik heb genoten van dit boek! Heel mooi en ook soms wel heftig. 

Ik vind de Heks ook wel een aanrader.

ben naar de bieb geweest zou eigen maar 2 boeken nemen... het werden er 4... 

Rogue schreef op 09-11-2021 om 19:16:

ben naar de bieb geweest zou eigen maar 2 boeken nemen... het werden er 4...

o dat is nog netjes, bij mij zijn het er altijd 6 gemiddeld

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.