Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 03-11-2021 om 09:10:

Even een vraag tussendoor: hoe houden jullie je lijst bij? Dus wanneer je een boek ziet dat je graag wilt lezen, waar noteer je dit?

Good reads! Hebban hou ik ook bij, maar die hebben niet alle boeken uit mijn lijst. 

Fiorah schreef op 03-11-2021 om 15:16:

Ik ben nu begonnen in Camino.

Hier ben ik ook in begonnen deze week. Leest lekker weg vind ik.

Regendrup. schreef op 03-11-2021 om 09:10:

Even een vraag tussendoor: hoe houden jullie je lijst bij? Dus wanneer je een boek ziet dat je graag wilt lezen, waar noteer je dit?

ik heb een lijstje op mijn telefoon in ABC volgorde en als ik een boek heb gelezen gaat er een X achter en wanneer de lijst telang wordt hou ik opruiming. 

Ik heb De haasfactor van Antti Tusmainen gelezen. over een verzekeringsman die een avonturenpark van zijn broer erft, inclusief alle schulden en personeel. Wat misdaad en feelgood ineen

nlies schreef op 03-11-2021 om 21:41:

Ik heb De haasfactor van Antti Tusmainen gelezen. over een verzekeringsman die een avonturenpark van zijn broer erft, inclusief alle schulden en personeel. Wat misdaad en feelgood ineen

Klinkt leuk, gaat op het Lijstje! 

nlies schreef op 03-11-2021 om 21:41:

Klinkt leuk! Heb hem gelijk gereserveerd bij de bieb! 

Poeh, de Camino start traag op... Gelukkig heb ik hier van meerdere mensen gelezen dat hij de moeite van het doorlezen waard is.

Fiorah schreef op 07-11-2021 om 07:53:

Poeh, de Camino start traag op... Gelukkig heb ik hier van meerdere mensen gelezen dat hij de moeite van het doorlezen waard is.

Klopt, vond ik ook!

Maar op ongeveer de helft komt er vaart in en dan vallen allerlei puzzelstukjes op zijn plek. 

Ben nu begonnen in In een ogenblik van Linda Green. 

Ik ben het tweede boek van de zeven zussen serie aan het luisteren. 

PriceyRook54

PriceyRook54

07-11-2021 om 15:51

Ik ben net begonnen aan The Thursday murder club, van Richard Osman. 

Stille Willem,  over  'de dodelijke spagaat van vastgoedbaron Willem Endstra'.

Regendrup. schreef op 07-11-2021 om 08:18:

[..]

Klopt, vond ik ook!

Maar op ongeveer de helft komt er vaart in en dan vallen allerlei puzzelstukjes op zijn plek.

Ok, ik zet door!

Sinds een paar maanden ben ik weer lid van de bieb maar ik krijg er nog niet echt ritme in 😅. Steeds heb ik te veel boeken die ik dan niet voor de deadline uit krijg en niet kan verlengen omdat ze al door iemand gereserveerd zijn.

lees momenteel het lied der seizoenen van Reina & Magreet Crispijn is wel aardig soms heel spannend 

hier voor had ik Droomlvlucht van all time favorite   Tamara McKinley 

Ik heb net De Ickabog uit, van J.K. Rowling. Had gedacht die misschien al wel voor te kunnen lezen aan kleuter van 5, maar echt nog te jong daarvoor (las later dat het voor 7-12 jarigen geschikt is). Wel tof verhaal! 

Nu bezig in Een gegeven nijlpaard. Tot nu toe kabbelt het een beetje, weet nog niet zo goed waar het heen gaat.  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.