Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
weneri
27-10-2021 om 16:18
Bezig in 'Ik tel tot tien' van Linda Green, het boek leest makkelijk weg en heeft me goed te pakken. Ik zit er al goed in en ben al over de 200blz in 2 dagen tijd. Ik dacht even een leesdipje te hebben, omdat de vorige boeken me niet zo wisten te boeien en ik lang over een boek deed, maar nu ga ik lekker in dit boek. Fijn dus.
nlies
27-10-2021 om 16:31
Doorgeslagen van Cath Staincliffe, en De gedachtenlezer van Iain Levison gelezen. Allebei makkelijk weg te lezen.
En weer wat boeken van bookchoice binnen. Nog niet gekeken wat er precies tussen zit
Regendrup.
28-10-2021 om 10:19
Wauw.. ik heb nog nooit zoveel boeken van 1 serie achter elkaar gelezen. Zes boeken maar liefst achter elkaar!
De Schuld serie van Sanne van Ooijen is wel echt een aanrader! Ze heeft meerdere series geschreven en als die ook zo meeslepend geschreven zijn, heb ik een nieuwe favoriete schrijver gevonden.
Het leest echt als een film en meteen als ik de laatste bladzijde van een boek gelezen had, wilde ik door naar het volgende. Normaal ben ik na 1 of 2 boeken van een serie wel klaar. Of kan ik de volgende verhaallijn wel enigszins voorspellen, maar dat had ik bij deze boeken totaal niet. Heb er echt van genoten!!
Val nu wel in een zwart gat. Want wat nu? 
PriceyRook54
28-10-2021 om 10:24
Ooo lekker is dat hè, als je een goede serie te pakken heb. Ik ga er ook even naar zoeken nu! Ik had dat bij Camilla Lackberg, die ontdekte ik nogal laat, waardoor ik ineens tig boeken van haar kon lezen.
Ik ben nog in Kristin Hannah bezig (The great alone), weet niet meer wie hem aangeraden had, maar ik ben er blij mee!
Regendrup.
28-10-2021 om 10:36
Ainne schreef op 28-10-2021 om 10:24:
Ooo lekker is dat hè, als je een goede serie te pakken heb. Ik ga er ook even naar zoeken nu! Ik had dat bij Camilla Lackberg, die ontdekte ik nogal laat, waardoor ik ineens tig boeken van haar kon lezen.
Ik ben nog in Kristin Hannah bezig (The great alone), weet niet meer wie hem aangeraden had, maar ik ben er blij mee!
Is dat Aan het einde van de wereld?
Die staat ook op mijn lijstje namelijk! En Kristin Hannah
ook zo'n geweldige schrijfster.
PriceyRook54
28-10-2021 om 10:37
Ja ik geloof het wel ja, speelt in Alaska, werd hier een paar pagina's geleden aangeraden. Ik zit nu op een derde of zo, en zeker de moeite!
En inmiddels staat de Schuld-serie op mijn ereader - ben benieuwd
MildredRatched
28-10-2021 om 10:54
Ik heb 22-11-1963 uitgelezen, ik vond m goed. Wel een flinke pil zeg, bijna 900 bladzijden. Nu bezig in het mysterie van kamer 622 van Joel Dicker, tot nu toe erg leuk!
MildredRatched
28-10-2021 om 10:54
Regendrup. schreef op 28-10-2021 om 10:36:
[..]
Is dat Aan het einde van de wereld?
Die staat ook op mijn lijstje namelijk! En Kristin Hannah
ook zo'n geweldige schrijfster.
Deze ook toegevoegd! En ik ga ook de 1e van de schuld serie toevoegen, heb ik veel goede dingen over gehoord
Regendrup.
28-10-2021 om 10:55
Ainne schreef op 28-10-2021 om 10:37:
Ja ik geloof het wel ja, speelt in Alaska, werd hier een paar pagina's geleden aangeraden. Ik zit nu op een derde of zo, en zeker de moeite!
En inmiddels staat de Schuld-serie op mijn ereader - ben benieuwd
![]()
Ben heel benieuwd wat je ervan vindt!
Regendrup.
28-10-2021 om 10:55
MildredRatched schreef op 28-10-2021 om 10:54:
[..]
Deze ook toegevoegd! En ik ga ook de 1e van de schuld serie toevoegen, heb ik veel goede dingen over gehoord
Ben heel benieuwd wat je ervan vindt!
Lolly
28-10-2021 om 11:58
Ik ben begonnen aan the selection. Wat een goed boek, ben al aan het 2de deel bezig.
Ik luister trouwens via storytel, zit nu op 90 boeken dit jaar
Miss_Moneypenny
28-10-2021 om 14:56
Ik heb net Blauw Water van Simone van der Vlugt uit. Leest lekker weg, maar redelijk voorspelbaar. Nu iets nieuws uitzoeken.
MildredRatched
28-10-2021 om 19:11
Lolly schreef op 28-10-2021 om 11:58:
Ik ben begonnen aan the selection. Wat een goed boek, ben al aan het 2de deel bezig.
Ik luister trouwens via storytel, zit nu op 90 boeken dit jaar
Vond ik ook een leuke YA serie. de andere boeken van deze schrijfster was ik minder enthousiast over. Heerlijk storytel, heb ik ook een tijd gehad en vond ik heel fijn.
ik luister nu via kobo en de luisterbieb maar dat werkt beide minder goed vind ik
nlies
28-10-2021 om 23:41
Ik lees nu De genezer van Zalindow. Ben er vanavond aan begonnen en al bijna op de helft
Regendrup.
29-10-2021 om 15:12
Ben gisteren begonnen in Het land van heimwee van Patty Harpenau.
Bijna op de helft en ontzettend mooi!